Crytek chce stáhnout vlastní žalobu proti tvůrcům Star Citizenu a Squadronu 42
-
Už bylo na čase, alespoň je to nebude brzdit ve vývoji a tak hra v roce 2050 bude moct konečně vylézt v plné verzi.
-
Patrik, k tej prvej vete:
"Hlavní problém tkví ve dvojím použití CryEnginu ve hrách Star Citizen a Squadron 42. Cloud Imperium Games (CIG) přitom mělo ve smlouvě právo na použití enginu jen v jedné hře. CIG se brání tím, že hry přešly na engine Lumberyard, který sice stojí na CryEnginu, ale patří Amazonu."
Skutocna odpoved CIG na obvinenie od Cryteku, ze mali v zmluve pravo na pouzitie enginu iba v jednej hre, je ze v zmluve s ktorou obe strany podpisom suhlasili, sa uvadza, ze licencia sa poskytuje na "the game currently entitled 'Space Citizen' [sic] and its related space fighter game 'Squadron 42."
To ze Crytek kvoli financnej situacii predal prava na CryEngine 3 Amazonu, potom uz len robi cely pokus o zalobu o to srandovnejsi.