Přejít na výpis diskuzí
Crytek: „Co zvládl CryEngine 3, to by konkurence nedokázala“
24.1.2011 | Aleš Smutný
65 příspěvků
-
tady jsem našel dobre gamplaye na crysis 3. http://crysis3.cz/
-
Tak prvni dojem je fakt mazec. Na pomery "konzoloidnich" strilecek je to pecka a ta grafika uuuuuaaaa:D Je to closed beta, takze nevim jak to bude z PC, ale az to vyjde a ohulite si to na max. ultra macho detaily... hmmmm:)
-
Osobně jsem hodně zvědavý jak si poradí s multi-platformním engine. Jako zapřísáhlý PC gamer když vidím PC / XBOX / PS3 je mi zle...
-
no to je všechno moc gut ale mám pocit že bez nové investice do pekáče to bude v lese.
1:nároky na PC
2:hratelnost -
já CryEngine vůbec nemusím... pro mně to je až moc ´´super´´ všechno se leskne.. a podobně.. tomu tu realnost nevěřím..
To samé jsem měl i s doom3 enginem... ten mně připadal že je vše jak z plastu..
Popravdě si ří kám že na to jak jsou super tak, jich moc na trhu neni... (jiné hry) -
No. Jenze ta konkurence neni Unreal engine 3, ale UE4, o kterym toho nikdo moc nevi. Dalsi veci je, ze UE je prizpusoben tomu, any se v tom dalo delat skoro cokoli. Coz v Crysis 1 nejde. Nebo spis mozna jde. Ale stoji to mnohem vic casu.
-
-
Podívej se na některá videa z toho jejich sandbox editoru, to jakým způsobem ti dokáže šetřit čas a práci je naprosto neuvěřitelný. Nejdůležitější věc... všechno se v Cryneginu 3 děje realtime, všechno vidíš přesně tak jak je to ve hře, nemusíš nic kompilovat..."klik"- hraješ ..."klik" vyvíjíš. Další věc... okamžitě vidíš jak to vypadá na všech platformách. Vytváření krajiny - chceš udělat les - nastavíš typ porostu, šířku "štětce", hustotu porostu - přejedeš tím po terénu jak v malování - hotovo. To samé texturování - chceš mít zasněžené vrcholky hor - nastavíš šířku štětce, vybereš vhodnou texturu sněhu, nastavíš míru přechodu a nastavíš "nadmořskou" výšku pro jakou se má textura aplikovat - přejedeš kopečky kde chceš mít zasněžené vrcholky - hotovo (podobně jde nastavit aby se textura aplikovala jen na terén o určitém sklonu atd..). Chceš udělat silnici...úplně jedno, že na ní nemáš rovný plac...vezmeš nástroj, klik, tam kde byl svah, je krásně rovná silnice. Particle effecty - otázka asi deseti posuvníčků s kterýma si hraješ. Opravdu chvílemi mi to připomíná nějaký Tycoon.
-
-
kamo ty tu popisujes map editor pre crysis2 a nie vyvojarsky kit na engine....pochybujem, ze takato praca z kniznicami objektov a textur bude stacit inym vyvojarom pre ich hry.
-
-
Tak zaprvé sem psal sandbox editor, za druhé vývojářský kit na engine? Co to sakra...jakože si v tom vyvinu engine?
No a snad si nemyslíš, že se modely/textury dělají v UDK, respektive v jakémkoli jiném SDK?
Nehledě na to, že ty map editory dnes pokrývají většinu funkčnosti (sripty atd...) (proto se tomu taky říká sandbox) -
-
má pravdu, to co popisuješ je editor, ne samotný engine, když si licencuješ engine, tak to neznamená že ti pošlou editor kde pracuješ jak ty píšeš, to fakt ne, to by bylo hodně málo muziky za hodně peněz :) Modely, textury samozřejmě děláš v programech typu 3dsmax, Maya apod. ale to co s nimi budeš moci dělat ve hře, použité technologie, jejich kvalita atd. to je věc enginu, ne editoru, editor ti neumožní nic co v něm neni nastavené, engine ale můžeš v základu modifikovat, přidávat nové věci, optimalizovat už věci hotové, přidávat nové "features", např. modifikuješ ho aby zvládl např. volumetrická světla, aby zvládl normal mapy a uměl je atd. ale editor ti nic takovýho nedovolí. Sandbox pokud se nepletu neznamená, že něco pokrývá většinu funkčnosti, sandbox znamená, že je něco otevřené a nelineární, v branži vývoje softwaru to má taky celkem komplikovanější význam.
-
-
Nikde jsem nepsal, že popisuji engine a ani sem to neměl v úmyslu. Bavíme se o tom jak moc ti developer kit/framework/vývojové prostředí od Cryteku v porovnání s s jinými (např UDK) usnadňuje práci. A pokud mi chceš tvrdit, že si vývojáři licencují engine hlavně kvůli tomu aby ho mohli upravovat, tak musíš být padlý na hlavu. Vždyť přeci ten engine si kupuješ proto abys právě všechno tohleto už nemusel řešit a mohl se zaměřit na vývoj konkrétního produktu. Samozřejmě pokud zastará tak ho můžeš modifikovat nebo koupit nový.
Stím sandboxem jsem to myslel tak, že už se tomu dnes neříká map editor, z důvodu daleko širšího využití. Jináč seš úplně vedle. Naopak (a je to zřejmé i z doslovného překladu "pískoviště") jde o to, že to je uzavřené: "A sandbox is a testing environment that ISOLATES untested code changes and outright experimentation from the production environment or repository"
-
-
-
-
-
-
Crysis 1 vs 2. Ve výsledku budou nabíze "jen" nejlepší / lepší grafiku, ale střílešku jako takovou zvládne i source :) (po technické stránce)
-
Připadá mi to jako skutečně dost odlehčený komentář. Ok, jedna věc je to srovnáváni konzolí a dnešních PC, ale ten jeho výrok:
"Myslím, že je tu prostoru pro pět dalších enginů a čím více jich bude, tím více budou vývojáři inovativní."
mi na dnešní herní scénu moc nesedí. Pokud skutečně mluví o enginu na podobný úrovni, tak pochybuju, že by se dalších pět firem uživilo. Už tak se šetří, kde se dá. -
koukal se někdo na playstationstore, jestli to tam vážně neni? ???? *11*
-
-
jestli tě to potěší, tak ho nemám ani já na Xbox live *1*
-
-
*4* *4* na chvilku mě to potěší, ale stejně to budeš mít dřív *9* tak mi to sem aspon napiš, že ho už máš.......díky *4*
-
-
No tak už tam je k dispozici to demo. Ale je tam psany closed beta. takže ostatní platformy to budou mít asi opravdu nějak omezený
-
-
bůh ví jestli nějaký demo vůbec na PS3 bude *7* *9*
-
-
no počkám do jedné a když se ani poté neobjeví, tak půjdu normálně spat. A mrknu na to až odpoledne jak dojdu ze zkoušky *5* Kdyby se náhodou objevilo tak dám vědět. Ale moc tomu nevěřím vsadím se že na českým xbox live bude až ho bude mít i amerika. tedy za těch 6-7 hodin
-
-
Tak na anglickem Live to taky neni. Je 0:10, jdu spat, snad rano....
-
-
-
-
-
No, engine bychom měli. Teď ještě hratelnost.