Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • (a škodolibé hlasy dodávají, že díky konzolím možná půjde hrát i na současné generaci počítačů) - to je vtip nebo co to ma byt? vzdyt uz jakou dobu prumerny pc strci po graficke strance kdejakou konzoly do kapsy... ze by nam pani z cryteku predem vysvetlovali spatnou optimalizaci pro PC?
    • he he ... pamatujete někdo co znamenalo, když se o hře řeklo, že má Originovské nároky? Tohle mi to dost připomíná :-)
    • a teď pro zabedněné...je tím myšleno to, že CryEngine 2(pro ještě zabedněnější-je to to, co pohání Crysis 1, první CryEngine poháněl FarCry-to pro ty úplně tupé) je stále pro 99% PC nereálné rozběhnout se zcela maximálním nastavením detailů, efektů a všeho plynule

      CryEngine 3 na druhou stranu je upravován tak, aby fungoval na konzolích, který zvlášť co se týče grafickýho čipu na tom nejsou zrovna nejlíp(a x jádry se ubermega grafika vytáhnout nedá, koneckonců pro to CPU už tak 15 let není určený, možná i víc, nechce se mi přesně vzpomínat, kdy zmizel z her Software Renderer), takže se očekává, že díky tomuto osekání pojede taky lépe na PC-ovšem za cenu, že je skoro jisté, že výsledná grafika v maximálním nastavení bude slabší, než zvládne CryEngine 2(pokud nebude možné jít ručním nastavením daleko za "ultra high" k možnostem, co byli v CryEngine 2
    • bože lidi...čtěte pořádně...to, že píšou, že díky konzolím to utáhnou i počítače je myšleno tak, že konzole jsou mnohem slabší než počítač a tudíž ta hra, když je na konzolích, musí běže na současnejch pc bez problémů.... *12*
    • a predevsim ja na svem skoro tri roky starem pc, ktere v te dobe stalo 15tisic s dani (C2D E8400, gf9800gtx+, 4GB RAM) stale rozjedu vsechny hry na full detaily pri rozliseni 1600x1200, tedy az na paskvil zvany Black Ops, kterej se po par dnu starem patchi stal opet nehratelnym *1*
      takze proc bych nemel rozjet crysis 2, ktere je delany pro stavajici konozole? ne nechapu tu vetu
    • Nic ti nebraní dát si na PC plný detaily. Což stejně neuděláš protože by se ti to trhalo
      • nechapu, ta veta ma vyznam ze to snad teda asi mozna budeme vubec moct rozjet na pc, ocekavam stredni detaily ze muj herni dedecek utahne ;) ikdyz ta optimalizace me strasi, ne ze ne...
        proste jenom chci rict ze hry delane pro dnesni konzole, pojedou pri slusne optimalizaci na prumernem pc uplne bezproblemu
        • Jo takhle, já to pochopil, že jsi jenom další rejpal *4* On se autor snažil asi o nadsázku nebo vtip
  • Jenže je tu problém. U3 engine není hitem proto, že by byl technologicky nejvyspělejší, ale proto, že je určený pro jednoduchý vývoj sebesložitějších her(a k tomu zdarma pro ty, co si chtějí jen tak udělat hru). Proto má takový úspěch. Proto bych viděl jako hlavní konkurenci v source enginu, který je na tom podobně a nikoliv Cry engine 3. A tím vůbec nechci říct, že by byl špatný, naopak se na nové Crysis moc těším. Ale myslím, že úspěch U3 enginu nezopakuje. Každopádně se nechám překvapit.
  • Osobně jsem hodně zvědavý jak si poradí s multi-platformním engine. Jako zapřísáhlý PC gamer když vidím PC / XBOX / PS3 je mi zle...
  • No, engine bychom měli. Teď ještě hratelnost.
  • Sice nabubřelost,ale oprávněná,již více než 3 roky starý crysis je graficky pořád na špičce,žádná jiná hra ji dle mého názoru zatím nepředčila...
    • no takove metro 2033 ho minimalne dotahlo,tezko se to takhle posuzuje vzhledem k prostredi obou her ,ale kdo si mohl zahrat obe hry na plno ,tak si myslim,ze se mnou bude souhlasit
      • Charaktery v Metru 2033 vypadali hodne strasne a i vyvojari si toho jsou vedomi. Ma peknou grafiku- ale pokud se bavime o enginu tak crysis engine si nehraje jen s difus mapou a aplha mapou jako je to u unreal enginu. Tady je to o nastaveni shaderu, materialu a svetel. Unreal engine je uz stary. Rozhodne mrknete na nejaka techdema cryenginu 2 a pochopite proc je nejlepsi, btw na svych strankach prodavajii licence Cryenginu i pro filmmovy prumysl, protoze vystup z nej je hodne bliztzky realite a pod zkusenyma rukama se z crysis enginu da vymackat vazne hodne.
      • A co GTA?
        • Gta 4 sice předčilo crysis v Hw náročnosti,ale ne v grafice.
        • Porovnávat grafiku Crysis a GTA snad ani nemůžeš myslet vážně...
          • Nech ho Debila... *1* nejlíp naučíš malý dítě, aby nesahalo na kamna tím, že je necháš *4*
  • co by zvládl cryengine2, to by cryengine3 nezvládl
  • Uvidíme, za pár hodin vyjde demo Crysis 2 *3* Počkám si jestli to bude hned po půlnoci nebo ne
    • Hned po pulnoci, zatim mam jen petimegovy installer pres ktery se stahne cele demo a ted to pise ze servery budou online o pulnoci, takze musime jeste pockat

      tady je ten installer
      http://hotfile.com/dl/99236964/38aaaea/crysis_2_demo_installer.rar.html
      • To je ta verze pro pc předobjednávky z gamestopu? Už jsem to na netu našel ale na mém 64bit win7 to nejde sakra:( Snad to aspon na minimum rozjede záložní notebook *1*
      • Ten soubor se mi nějak nezdá.
    • hele neprovokuj tady *10*
      • Jen pro informaci, já vám ty mínuska nedal.
        Každopádně to, že se rozhodli nevydat demo i na pc je velká škoda a velká chyba. Někdy je politika herních studií opravdu zvláštní. Když už dělám multiplatformní hru a dělám demo, tak ho vydám všude. Nevím jak to bude s demem na PS3, ale hlodá ve mně červ, že v tom má trochu prsty mrkvosoft, protože to demo vyjde exkluzivně na xbox.
        • Samozřejmě to nemohu říci úplně jistě, ale tohle nemá s politikou herních studií nic společného, tohle je politika $$, jsem si jistej, že MS utrousil na jejich adresu nemalou část těch zeleňoušků aby demo týhle hry vyšlo exkluzivně, těžko se dá vyvodit nějaký rozumný důvod pro tohle chování a pro krásný oči hráčů na xboxu to jistě neni.
          • Mně jako xboxaři se to samozřejmě líbí, ale přijde mi to dost nečestný vůči ostatním hráčům. Na druhou stranu je to samozřejmě o penězích a určitě to bylo lákavý i pro crytek, když xbox je nejpoužívanější platforma a mikrosoft rád trousí kapustu.
            • No já to někde četl že nerozšířenější je xbox, ale když nad tím přemýšlím tak to myslím byly jenom prodaný kusy black ops na jednotlivých platformách *1*
            • Mně je to celkem jedno, ta hra mě neláká, nečstný možná jo, ale jde o prachy, firma chce vydělávat a neni to charita.

              Neni nejpoužívanější Wii pak PS3 a až pak Xbox? soudim jen podle počtu prodaných kusů, který hovoří dost jednoznačně, rozhodně by to vysvětlovalo tohle všimný ohledně dema, asi, ale jinak je to běžná praktika.
    • tak si to užij *10*
  • koukal se někdo na playstationstore, jestli to tam vážně neni? ???? *11*
    • jestli tě to potěší, tak ho nemám ani já na Xbox live *1*
      • *4* *4* na chvilku mě to potěší, ale stejně to budeš mít dřív *9* tak mi to sem aspon napiš, že ho už máš.......díky *4*
        • No tak už tam je k dispozici to demo. Ale je tam psany closed beta. takže ostatní platformy to budou mít asi opravdu nějak omezený
          • bůh ví jestli nějaký demo vůbec na PS3 bude *7* *9*
        • no počkám do jedné a když se ani poté neobjeví, tak půjdu normálně spat. A mrknu na to až odpoledne jak dojdu ze zkoušky *5* Kdyby se náhodou objevilo tak dám vědět. Ale moc tomu nevěřím vsadím se že na českým xbox live bude až ho bude mít i amerika. tedy za těch 6-7 hodin
          • Tak na anglickem Live to taky neni. Je 0:10, jdu spat, snad rano....
  • Crysis 1 vs 2. Ve výsledku budou nabíze "jen" nejlepší / lepší grafiku, ale střílešku jako takovou zvládne i source :) (po technické stránce)
  • No. Jenze ta konkurence neni Unreal engine 3, ale UE4, o kterym toho nikdo moc nevi. Dalsi veci je, ze UE je prizpusoben tomu, any se v tom dalo delat skoro cokoli. Coz v Crysis 1 nejde. Nebo spis mozna jde. Ale stoji to mnohem vic casu.
    • Urug
      Podívej se na některá videa z toho jejich sandbox editoru, to jakým způsobem ti dokáže šetřit čas a práci je naprosto neuvěřitelný. Nejdůležitější věc... všechno se v Cryneginu 3 děje realtime, všechno vidíš přesně tak jak je to ve hře, nemusíš nic kompilovat..."klik"- hraješ ..."klik" vyvíjíš. Další věc... okamžitě vidíš jak to vypadá na všech platformách. Vytváření krajiny - chceš udělat les - nastavíš typ porostu, šířku "štětce", hustotu porostu - přejedeš tím po terénu jak v malování - hotovo. To samé texturování - chceš mít zasněžené vrcholky hor - nastavíš šířku štětce, vybereš vhodnou texturu sněhu, nastavíš míru přechodu a nastavíš "nadmořskou" výšku pro jakou se má textura aplikovat - přejedeš kopečky kde chceš mít zasněžené vrcholky - hotovo (podobně jde nastavit aby se textura aplikovala jen na terén o určitém sklonu atd..). Chceš udělat silnici...úplně jedno, že na ní nemáš rovný plac...vezmeš nástroj, klik, tam kde byl svah, je krásně rovná silnice. Particle effecty - otázka asi deseti posuvníčků s kterýma si hraješ. Opravdu chvílemi mi to připomíná nějaký Tycoon.
      • kamo ty tu popisujes map editor pre crysis2 a nie vyvojarsky kit na engine....pochybujem, ze takato praca z kniznicami objektov a textur bude stacit inym vyvojarom pre ich hry.
        • Urug
          Tak zaprvé sem psal sandbox editor, za druhé vývojářský kit na engine? Co to sakra...jakože si v tom vyvinu engine?
          No a snad si nemyslíš, že se modely/textury dělají v UDK, respektive v jakémkoli jiném SDK?
          Nehledě na to, že ty map editory dnes pokrývají většinu funkčnosti (sripty atd...) (proto se tomu taky říká sandbox)
          • má pravdu, to co popisuješ je editor, ne samotný engine, když si licencuješ engine, tak to neznamená že ti pošlou editor kde pracuješ jak ty píšeš, to fakt ne, to by bylo hodně málo muziky za hodně peněz :) Modely, textury samozřejmě děláš v programech typu 3dsmax, Maya apod. ale to co s nimi budeš moci dělat ve hře, použité technologie, jejich kvalita atd. to je věc enginu, ne editoru, editor ti neumožní nic co v něm neni nastavené, engine ale můžeš v základu modifikovat, přidávat nové věci, optimalizovat už věci hotové, přidávat nové "features", např. modifikuješ ho aby zvládl např. volumetrická světla, aby zvládl normal mapy a uměl je atd. ale editor ti nic takovýho nedovolí. Sandbox pokud se nepletu neznamená, že něco pokrývá většinu funkčnosti, sandbox znamená, že je něco otevřené a nelineární, v branži vývoje softwaru to má taky celkem komplikovanější význam.
            • Urug
              Nikde jsem nepsal, že popisuji engine a ani sem to neměl v úmyslu. Bavíme se o tom jak moc ti developer kit/framework/vývojové prostředí od Cryteku v porovnání s s jinými (např UDK) usnadňuje práci. A pokud mi chceš tvrdit, že si vývojáři licencují engine hlavně kvůli tomu aby ho mohli upravovat, tak musíš být padlý na hlavu. Vždyť přeci ten engine si kupuješ proto abys právě všechno tohleto už nemusel řešit a mohl se zaměřit na vývoj konkrétního produktu. Samozřejmě pokud zastará tak ho můžeš modifikovat nebo koupit nový.
              Stím sandboxem jsem to myslel tak, že už se tomu dnes neříká map editor, z důvodu daleko širšího využití. Jináč seš úplně vedle. Naopak (a je to zřejmé i z doslovného překladu "pískoviště") jde o to, že to je uzavřené: "A sandbox is a testing environment that ISOLATES untested code changes and outright experimentation from the production environment or repository"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit