Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přátelé SC mohou být v klidu. Soud už označil obvinění Cryteku za zavádějící. Smlouva sama obsahuje zmínky jak o Star Citizen Persistent Universe, Tak Squadron 42. Co se týče používání Lumberyard a Cry Enginu. Smlouva nikdy nezavázala CIG výhradně k použití pouze a jen tohoto jediného enginu. CIG se pouze zavázala, že bude uvádět obchodní značku a logo ve všech materiálech souvisejících se hrou. Což je běžná praxe pokud engine používáte. CIG tak činila do změny enginu. Od té chvíle uvádí Lumberyard a Amazon. Smlouva nikde nehovoří o tom, že CIG musí hru vydat na Cryengine. Vše je tedy nejspíš v pořádku.
  • alien5
    https://www.youtube.com/watch?v=BHR1aEdTA4M&t=1s
  • alien5
    https://www.youtube.com/watch?v=fzWG2KEou0k&t=1468s
  • Všimli jste si, jak až na jednu dvě výjimky hry, které běží na Cryenginu jsou komerčně neúspěšné?
  • alien5
    Tady je zase hlina LOL *1* *1* *1*

    https://www.youtube.com/watch?v=yBJfwjD7V18&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB
    • No moc cesky to nemas...
      • alien5
        Neni cas.
  • R.I.P Starcitizen :D
  • Cryengine byl přece vždycky absolutní špička, proč přecházeli na nějaký za*raný Lumberyard, jěště ktomu od Amazonu? ..fakt nechápu.
    • alien5
      Protoze Crytek engine moc neumi 3D multiplayer a dalsi veci.. je to DX9 predelanej na dx 11 a v e dobe to bylo pro 16x16 km 3d FPS ne pro galaxii a biliony km3 :)
    • Lumberyard je fork cryengine, uspůsobený pro běh na datových centrech amazonu. Amazon to koupil od cryteku
    • Taková špička, že SC má v online 20fps bez ohledu na to, jaký máš PC...
      • Jestli bych měl se svým 7 let starým noťasem 20 FPS tak to svědčí o kvalitě optimalizace SC. Nepiš příště slačky.
        • Ukaž mi video, kde hra v online běží stabilně 30fps. Nepočítám prázdnej server. Oh wait... neexistuje, protože fps je omezeno serverem a ne hardwarem PC, protože dmntní síťový kód z primárně single fps hry v kombinaci s komplexním hrou, což zatím nedokázali vyřešit. Ta hra na serveru počítá každou zbytečnost, která ho totálně odvaří.

          Teď se běž místo těch slaček dovzdělat.
    • Jack1947
      Heheh to aby je Amazon koupil z bláta zpátky do louže *12*
      • cože?
        • Náhodně mačká tlačítka na klávesnici a občas prostě vznikne něco takovýho.
  • už 3 roky tady pravidelně píšu, že Star Citizen je vaporware, tj. sliby se po pár letech vypaří jak pára na hrncem, stejně jako Roberts s penězi přispěvatelů, a vždy za to dostanu 20 minusek *7*
    • Dostal jsi jich jen 7 doba se mění :D Lidi prozírají :D Nidky to nevyjde děcka ! :D Jen vám pustí další videa(která nejsou reálný gameplay) abyste si nakoupilli další píjoviny :) Ale je to v pořádku, před x lety stejně slepý lidé dávali miliardy církvím :) Taky jim kázali a ukazovali co chtěli slyšet :)
    • Dostáváš 20 mínusek, protože píšeš nesmysly. Měl bys jich ale dostávat alespoň 40. Za to, že si za ty 3 roky nebyl schopný si nastudovat, co je to vlastně vaporware.
    • Jack1947
      Počkej ale on tu hru dodá, jenom nebude kompletní takže erly akces splněn na 200% *5*
  • Crytek udelal velkou chybu ze po bezvadnem prvnim dilu Crysis zacal vydavat hry i na konzole: ponauceni i pro ostatni.
    • Všichni přešli na konzole. Zaklínač se stal úspěšným až na nich.
    • https://games.tiscali.cz/tema/ohlednuti-za-crysis-ocima-tvurce-32010
    • ....teda, abychom si správně rozuměli, než mi přistane další plusku, nezaprášilo. Celá tahle frajeřinka stála moc a moc se podle všeho nevrátila úplně podle představ a jak se ukázalo, na rozhazování jen tak Crytek do kapsy neměl. Graficky předběhli dobu, nepředběhli však hw uživatelské základny. Dále, když už papaláši z Cryteku mluví o tom, že pc scéna Crysis asi částečně potopila svým pirátstvím, tak asi bylo něco špatně, a bylo jen logickým krokem, že se musí pokusit vyexpandovat dál. Na konzolích si prodejemi druhého a třetího pokračování zřejmě taky moc nepomohli, ale zkusit museli. Vyvíjet další exkluzivní grafickou špičku s nejistotou, zda se kromě oslavných ód a čísilek v recenzích se dočkají i náležité finanční návratnosti a zda to bude hrát dost lidí v dny vydání, by se mi taky nechtělo.
      • Když to nerozjedeš, tak to nebudeš kupovat, víc v tom asi není. Prostě udělali špatné rozhodnutí. Vydat hru, která nepoběží skoro nikomu (v době vydání) a pak se divit, že to nikdo nekupuje je trochu mimo.
        • Jenze crysis zdaleka nebyla az takova tragedie a na stredni detaily ktere ve sve dobe porad vypadaly dost dobre fungovatl crysis i na slabsim hw.
          • Přesně tak. PC má totiž takovou vychytávku, říká se tomu nastavení grafiky. :D Hry se dřív normálně dělaly na high-end / budoucí hardware. Běžná praxe v PC světě. To nebyl jen Crysis. Problém Crysisu byl spíš v tom, že to nebyla nějak extra kvalitní hra + pirátství.
            • Dobrý byl až třetí díl.
            • Crysis byla skvela hra! Doted je to jedna z mych nejoblibenejsich FPS :D
    • To je pravda, po prvním a hlavně exkluzivním Crysis se v obchodech jen zaprášilo....
  • Upřímně z toho posledního odstavce mi přijde že se Crytek snaží spáchát definitivní sebevraždu :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit