Přejít na výpis diskuzí

Cthulhu fhtagn! Stygian: Reign of the Old Gods přináší chapadla do tahového RPG

28.8.2017 18:11
Aleš Smutný 9 příspěvků

Cthulhu je stále lákavější téma pro počítačové hry. Je zjevné, že malebná poetika dvacátých let, temných kultů, šílenství a konce světa stále silněji promlouvá k vývojářům a dalším, kdo naskočili do chapadlového vlaku jsou turečtí Cultic Games. Ti před rokem uspěli na Kickstarteru a Steam Greenlight...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako Arkham, Lovecraft to je prostě bomba. A samozřejmě i atmosféra, tahový souboje a podle traileru soudě i hudba.
    Ale grafika je peklo a to rozhodně nejsem v tomhle vybíravej. Jako kdybych to kreslil já v Malování.
    Každopádně tomu šanci dám. Nakonec v dřevních dobách jsem hrál Adom a v Battle Brothers se mi taky busty místo postav nelíbily a jak mě to chytlo :-)
  • kubi-wan
    Stylizace hezká, ale animace to pro mě poněkud zabíjej *9*
    Napadala mě při tom ta česká hra Legion 1917 (https://www.youtube.com/watch?v=ffJZc7lG-JI), která je taky ručně kreslená a ty animace, jakkoli jsou úsporný co do počtu framů, vypadaj mnohem líp.
  • Vyzkoušel jsem si to na Gamesconu a musím říct, že to vypadá hodně hodně dobře. Tvorba postavy je opravdu komplexní a atmosféra ze hry jenom kape... moc se těším.
    • No vyda, dojmy z Gamesconu musi psat ctenar. Pan autor clanku se spokoji s vycucem internet. Diky za to.
  • trošku mi to připomíná Arcanum of Steamworks and Magick Obscura, říznutý Darkest Dungeon a Heroesáckýma soubojema..to by nemuselo být špatný.
  • Corvus
    Tak tohle se mi hodně, hodně líbí! Držím palce.
  • Pěkný styl, ale opět ty southparkový animace, nedávám... kua je rok 2017. I v 90 letech to uměli líp.
    • Ale uměli to v devadesátkách líp v Turecku? O tom totiž dost silně pochybuju.
      • To nevim, ale dnes už máme všude internet a grafický školy. Spíš chybí peníze a grafici se hrnou do 3D...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit