Přejít na výpis diskuzí

Čtvrthodinka z Mad Maxe ukazuje především otevřenost světa a boj v autě

18.6.2015 17:21
Aleš Smutný 10 příspěvků

Ačkoliv poslední video z Mad Maxe se zaměřilo na jednoho z bossů, který ještě shodou okolností tematicky navazuje na postavy předvedené v posledním filmu, samotná hra bude okouzlovat především otevřeným světem, v němž se budete prohánět ve svém neustále modifikovaném autě. Jak to asi bude vypadat předvádí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zpomalená kamera při každém výbuchu nebo nárazu.. tfuj
  • Hmm byla vubec nekdy vytvorena nejaka kvalitni hra na motivy filmu ?
    • drasta
      http://www.metacritic.com/game/pc/the-chronicles-of-riddick-escape-from-butcher-bay---developers-cut
    • Chim
      Ale to víš že jo, kdysi dávno v herním pravěku vznikl výborný Ghostbuster.

      https://www.youtube.com/watch?v=ph87Lftez5w
      • To vypadá vskutku neuvěřitelně *14* *11*
        • Chim
          Ano, na svou dobu to myslím byla docela pecka. Pro mě určitě.
  • RedEagle
    Mohli radsej vydat novy Interstate 76 :))
  • hmm, proč jde udelat postapo s autami tady, ale ve falloutu 3/4 to nejde?
    • Chim
      "auto" podle vzoru "město".
  • Keyz
    Snad to nebude tak moc random a opakující se jako FC 3 a 4.

    Tam také člověk projížděl a pomáhal náhodně ale poté se to rychle opakovalo. To samé nutnost zabírat ty věže. Pořád dokola a nudné zlo. Pak náhodné útoky na tábory... Prostě člověk něco dělal, pak se vracel aby to odrazil, pak se podíval na mapu a řekl si "tady zaberu 4 tábory 3 věže a poté uvidím další část mapy" tak to udělal šel zase dál...

    Nemělo to moc smysl, natož nějaký pocit z toho, že ta země je pod nadvládou šílence. Zde to snad udělají lépe. Více realisticky a tedy i obtížně.
    Ta myšlenka je zajímavá ale ta myšlenka musí být realistická jako ten starý film, kde všeho bylo málo, boje nebyli lehké atd...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit