-
Stěžovat si na přehnanou obtížnost u hry, která je zaměřená na to být obtížná, je jako si stěžvat na Fifu, že tam nejsou hokejisti. *7*
-
-
Taky to nechapu,ma byt tezka,ale i tak neni problem se ji naucit.
Za 8hodin dohrana na regular obtiznost.
To nekomu vadi,ze bosse neporazi na 1.-3. pokus???
Takove hjry nesnasim , kde vse bez problemu zvladam na nejtezsi obtiznost. -
-
Taky dohráno. Dnešní hráči (a zdá se, že i recenzenti) už nepamatují dobu HC arkád z automatů, nebo osmibitů, které byly stejně nekompromisní, jako je Cuphead.
Já si hru užil, nostalgicky jsem byl nasranej a frustrovanej a zároveň politej pak super pocitem, že jdu dál ve hře, jako to bylo kdysi. Málo která hra ve mě takový stavy navodí. Vrátil jsem se o 30 let zpět v zážitku ze hry a bylo to velmi příjemné.
-
-
-
Na hře pracoval tříčlenný tým, za 599,- na Xbox storu nabízí hratelnost průměrně o 10 hodinách + lokální kooperaci, to jest skoro mrtvý prvek u dnešních "AAA" her. Hra je vizuálně velice originální a působivá, stejně tak plynulá a technicky vyladěná (frame-rate). Obtížnost je místy frustrující, ale nikoliv kvůli špatnému designu, ale kvůli VAŠEMU chybnému postupu. Cuphead je přesně jednou z těch her, kde si říkáte: "Zkusím to ještě jednou, naposledy, a pak už půjdu opravdu spát (ve 3 hodiny ráno), což je sice jen můj subjektivní názor, ale když budeme brát v potaz jen ty vyšše zmíněné body, tak mi vychází pořád, minimálně, 8/10.
Za mě 10/10 a autor recenze by se měl zamyslet nad svým rozhodnutím. -
-
Me hlavne fascinuje, ze se pak objevi nedomrd ala Watchdogs, popr. preskinovana hra bez niceho noveho AC, Far Cry a dostane to stejne nebo vetsi hodnoceni.
-
-
"What's the matter, little fella? Bad at videogames?"
-
-
to si citoval koho?
-
-
Mne to nepríde extra ťažké. A je mýtus, že staré hry boli oveľa ťažšie. Len často neobsahovali checkpointy alebo savevovanie celkovo a po vzore automatov sa muselo ísť vždy odzaciatku. Tieto herné mechanizmi už sú našťastie za nami.
-
-
no však preto boli tie hry ťažké
-
-
Musím znovu opakovat - super hra. Grafika a hudba bez debat výborné. Hratelnost super pro ty, kteří se rádi trochu trápí. Ti, co jako já pamatují 8bity, automaty, kontru apod., tak nebudou mít větší problém.
-
-
Pro někoho jako pro mě je grafický styl této hry odporný.
-
-
Ok beru, nemusí se líbit každému, ostatně jako všechno...ale ani to by ti nemuselo bránit tomu, pochválit grafiku a veliký kus práce, který na ní byl odveden...přece jen se tohle každý den nevidí.
-
-
Na druhou stranu pak nabívá hratelnost a mmísto 6-7hodin to vyjede třeba na 15^^
Nebo ještě může se člověk obhájit tím že beztak je na to levej už odmala - tehdy to šlo lépe dneska by už doslova nedal ránu. Jiný se zas rád u hraní trýzní... -
To já sice pamatuju, ale ten skill už je tak nějak pryč :)
-
-
Určitě to v tobě ještě dřímá...jen probuď tu šelmu, zatni zuby a šup do Cupheadu. :))
Ne vážně, taky někdy chcípám víc než bych si přál, ale tak šílený to zas není. -
-
Možný to je, ale ta trpělivost :)
-
-
-
-
Jak říkala jedna recenze na Steamu: Co jsem si myslel, že jsem si koupil? Jednoduchou plošinovku s dětskou grafikou inspirující se Disney z 30. a 40. let. Co jsem si doopravdy koupil? Dark Souls 4.
-
Ja osobne hru hodnotím tak na 8-9/10. Mne sa vizuálny štýl veľmi páči, je tam plno drobných detailov, hudba je fakt výborná. K samotnej hrateľnosti - áno, je to ťažká hra, umiera sa ako na bežiacom páse a potom stúpa hnev a frustrácia. Ale stále to človeku nedá a skúša znova a znova. Na každého bossa sa dá nájsť nejaká taktika, vyčíhať si miesta, kde sa dá v pohode prežiť. Páči sa mi diverzita bossov. Je jasné, že veľa hráčov je zvyknutých na checkpointy, "second windy" a neviem čo ešte. Dlho som nezažil taký ten adrenalín, keď vám búši srdce ostošesť, máte 1 HP, pálite do bossa ostošesť a už chcete, aby to skončilo a potom príde ten vytúžený nápis "Knockout!" namiesto "You died". To je potom satisfakcia! Myslím si, že tvorcovia spravili naozaj kvalitnú hru a verím, že ich to nakopne k nejakej ďalšej zaujímavej hre.
-
-
Presne tak, vic non primitiv her ktere drzi hrace za rucicku aby necelil nahodou nejake vyzve.. presne v tom totiz pro me spociva kouzlo her.
-
-
U lidí, kteří měli moc rádi Contra či Metal Slug, nadšení upadat nebude určitě, právě naopak. Po dokončení normální hry a otevření expert modu začíná ta pravá legrace.
-
Zdá se že recenzent nikdy neslyšel o run'n'gun žánru ... stěžovat si u run'n'gun že jsou to převážně bossfighty je něco jako očekávat u Fify hokej :-D
A ne opravdu to neni tak těžký a plný furstrace ... prakticky je to mnohem jednodušší než souls-like tituly -
-
To bych teda úplně neřek. Je fakt, že Souls hry jsou složitější tim, že jsou mnohem komplexnější, takže člověk kolikrát neví kudy jít a co tam dělat, nebo vleze někam, kde zatim nemá co pohledávat. To se v Cupheadu fakt nestane. Ale jinak v samotnejch bossfightech teda v Cupheadu dostávam přes rypák mnohem víc, než v libovolný Souls hře.
-
-
Dostavas pres rypak mnohem vic, protoze v Souls hrach mas healy. Tady dostanes 3 rany a koncis, nepovede se ti parry a dalsi hit. Dost casto navic das retry hned na zacatku, kdyz dostanes nejakej hloupej hit a vis, ze to bylo zbytecny. Tohle v Souls hrach uplne neni, takze dostanes sice minkrat pres rypak, ale zato to utrpeni trva dyl.
Obecne receno, az na nektery bossfighty je Cuphead jednodussi.
-
-
-
Ta hra je celkom kratka takze pri obtiaznosti priemernej AAA hry by sa potom dala prejst za jedno popoludnie - to by bolo akoze lepsie?