Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 0tecFura

    Za mě cyberpunk jako hra si  ocenění určitě zaslouží. Otázka je, jak moc by toto ocenění mělo ovlivňovat to v jakém stavu vyšla na oldgen atd. Jestli by v ocenění hry jako takový měli hrát roli nesplněné sliby vývojářů apod.

  • bodmrazu

    Za me vyhru Cyberpunku fakt chapu. Hral jsem treba vsechno on Ubi z letoska a nepamatuji si skoro vuber nic, zatimco na Cyberpunk mam i po roce hodne hezkych spominek. Hral jsem to na XSX a bez problemu, z legrace jsem to zapnul i na puvodnim XOne a jo tam to nebyla zadna hitparada, takze chapu nektere komentare. 

    • solomon.short

      presne, hral jsem v dobe vydani na XSS a vse v poradku. Dohrano trikrat a bez problemu. Cena zaslouzena.

  • mr.1990

    Nechápu vítězství CP2077. Na hru jsem se X let hodně těšil, koupil s launchem, odložil pro nehratelnost a s každým velkým patchem zkusil znova a znova odložil zklamaný. Grafika je krása, příběh taky chvilema umí chytnou a člověk je zvědav. Ale to co se děje pod kapotou, je číré zoufalství, které nedovolí hráči se do zážitku pořádně ponořit. Možná nějaká akčnější postava by byla hratelnější, ale cesta "hackera" je jedna velká nuda, kdy stojíte za rohem a čekáte na dobití energie a poté kosíte jednoho nepřítele za druhým, kterým vůbec nevadí, že jim před očima parťáci padají na zem jeden za druhým a ani si nikdy neuvědomí, že mají v revíru škodnou. Celý postup hrou se tak stává úplně tupým, monotónním a bez jakékoliv výzvy. Velká škoda.

    • Derp_1337

      Tak rok 2021 byl dost slabý. Já měl velká očekávání na pár her a pak jsem se akurát dozvěděl, že mí favoriti byli odsunuti na r.2022 ☹

      Jinak cena, která počítá jenom s vývojáři ze střední a východní Evropy, je sama o sobě dost omezující. Není se čemu divit, že to vyhrálo.


      V neposlední řadě je asi problém v tom, že jsi hrál za toho hackera. Byla to fakt nejnudnější profese. Skus si zahrát znovu za někoho jiného, určitě to bude lepší a zjistíš, proč si to ostatní hráči většinou užili.

      Ono většinou ve hře udělat profesi hackera zábavně je velmi obtížné. Napadají mě snad jenom 2 AAA hry, kterým se to relativně povedlo. Bylo to Deus Ex a Shadowrun. (nepočítám hry, které to hackování odbyli nějakou stupidní minihrou, kde třeba propojuješ 3 drátky atd.).

      • mr.1990

        Je to tak! 

        DeusEx je v tomto nepřekonaný král. Tam to celé do sebe krásně hladce zapadalo a fungovalo. I proto u mě ta hra v rámci cyberpunk/scifi žánru už dlouho vede, jak z pohledu herní mechaniky, tak příběhu.

        Jediná škoda je, že u Cyberpunku prostě vidíš, že tam ten potenciál je, že to má šanci vnést do herního světa něco nového a zábavného, ale ono se to bohužel neděje.

        Díky za koment a ať se daří! 😉

      • solomon.short

        Necekal bych, ze s tebou budu nekdy souhlasit, ale toto tesat do kamene.

  • Zvítězili v kategorii "Nejzabugovanější hra" a "Nejprolhanější reklama".

    • Derp_1337

      Zkušenost prokázala, že nejvíce na C2077 nadávají lidé, co tu hru vlastně vůbec nehráli.

      • To jsou pindy, mám doma CE a tvrdím , že to je nedodělaná srajda, která měla být ve vývoji minimálně rok, pokud hry s mechanikama z roku dva a bugfestem ,že by se z toho dala udělat příručka , jak se hry dělat nemají , bude vyhrávat nějaký ceny , tak je něco špatně….

        • Derp_1337

          Jo, ale tvrzení, že to máš doma, neznamená, že jsi to skutečně (do)hrál. Tvoje řeči o bugfestu jsou prostě přehnané.

          Z hlavy mě napadá mnoho her (Fallout New Vegas, GTA5, TES Skyrim, atd. atd.) , které mělo ty bugy MNOHEM horší.

          U těch her se ale nevyskytlo tolik uplakánků, kteří by i rok po vydání neustále plakali o bugfestu. No jo, holt lidi očekávali nové sestoupení Ježíše Krista a ono nepřišlo... takže si teď všichni rádi kopnou do polského studia, aby si udělali líp.


          PS: Jinak samozřejmě nepopírám, že ta hra je taková nedodělaná. Z toho města bylo cítit spousta prostoru, který ale nebyl zaplněný smysluplným obsahem. Ta hra měla dostat ještě nějaké 1-2 roky práce.

          • Opravdu nedohrál. Koupil Pc verzi 1.01, vrátil, protože byla zabugovaná, že se to nedalo hrát. Tvrdili, že bugy jsou odstraněny, takže jsem koupil verzi 1.2. Bylo to snad ještě horší. Vrátil a opět se nechal ukecat k verzi 1.4. Opraveno asi 10% bugů. Scorpion se propadl do země, nedalo se nastoupit, musel jsem se vrátit až k bůhví jakému uložení. Ve finále mi zmizela odstřelovačka. (Ta velká, určená k ničení lehce obrněné vojenské techniky, která ve hře neprostřelí list.) 

            V TES Skyrim jsem s bugy neměl problém, pokud jsem si je tam nepřidal zároveň s mody. 

            Ve Fallout New Vegas, když vystřelím z odstřelovačky do prázdného prostoru, trefím cíl. Ať se s tím srovnají dnešní hry s neprůstřelným zábradlím a stromečky v neprůstřelných kostkách. Ať se s tím srovná Cyberpunk, kde stojím na střeše mířím na hlavu a kulky létají do střechy. Teprve když se přiblížím tak abych viděl jeho zbraň (a on do mě mohl střílet), mohu střílet i já do něho. 

            Ve Sniper Elite IV je reálná obtížnost, kde když umřu, mise končí. Nalákám nácka, chci vyskočit z křoví a podříznout ho, jenže klávesa E slouží i k jiným věcem, takže místo toho zvednu mrtvolu. V reálu se to stává pořád, že si člověk splete podříznutí a hození mrtvoly na rameno. To považuji za vrcholnou konzolofilní debilitu.

            V Return to castle Wolfenstein nepřátelé reagovali na to, že člověk překročil určitý pixel. Nebyl výkon. Pak tento systém zmizel v propadlišti dějin, plížení začalo být skutečně plížení. A ejhle je tu nový Wolfenstein a ono je to tu zas, jen je to doplněno filmečkem a navíc, přestože jsem před filmečkem stál vedle cesty za kamenem, stojím jako pitomec uprostřed cesty a oni se tím ještě chlubí.

            V Doomu jsem byl několikrát zabit a nevěděl proč, dokud mě nenapadlo se otočit.  Já myslel, že mám krytá záda a tam se z 10cm ocelové lávky přes propast vyhrabávali impové. A ještš s efektem krtince.

            Já chci hrát hry, kde se sice zaseknu a 2 hodiny hledám řešení, ale najdu ho. Naopak nesnáším hry, kde po pěti minutách řešení koukám na youtube, protože se ujišťuji, jestli nejde o bug, jestli řešení není nějaká nelogická stupidita (úkol "zapal oheň", kdy zkouším pochodeň, zápalné šípy, výbušné šípy, firebally, zapálím celý barák, zapálím zadavatele úkolu a řešením je najít o dvě vesnice dál křesadlo, což mám vědět, protože mi to spolubojovník zahuhňal do ucha uprostřed bitvy) nebo zjistím, že jsem nedejbože vstoupil do baráku špatnými dveřmi.

            Jen si nějak nemohu vzpomenout, kdy jsem takovou hru naposled potkal.

            • Tanatonaut

              Tak tohle pobavilo. Cítím to stejně. Lacinost a líny design vládne videohernímu průmyslu.

            • Derp_1337

              Pokud si na bugy ve Skyrim nepamatuješ, tak je to tím, že to vyšlo před 10 lety a za tu dobu jsi na ten bugfest zapoměl.

              Polovina lidí ani nedohrála úvodní scénku s jízdou na voze, protože jim hra úplně vytuhla a nešlo s tím nic dělat.

          • Zahraj si to na ps4 a pak mi tvrď , že je něco přehnaný….🤦‍♂️

            Jestli je dle tebe uplakanek někdo , kdo zaplatil skoro 2000 za hru , která v marketingu prezentovala mechaniky , které ve hře vůbec nejsou , tak si prostě jen další z fanboyu. Tohle narozdíl od tvých zmíněných her udělali jen tito Poláci. 

            Nikdo nemusel očekávat , jak ty říkáš sestoupení Ježíše , kdyby si nevytvořili hype jak prase na základě lží, ale tak co čekat , když  naprou více do marketingu než do samotného vývoje…




            • Tanatonaut

              Tihle White Knights bránili i No Man Sky vývojáře. Že prý ti chudáci za nic nemohou. To všechno si vysnili jenom lidi nebo co. Vůbec to hlavní developer nesliboval v Late Night Show a v 55 rozhovorech. 😂😂

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Hele, jedna věc je kritizovat, co ta hra skutečně v sobě má a jak moc špatné to je.

                Ono něco úplně jiného je argumentovat, že podle slov určitých zdrojů v té hře měly být jakési herní mechaniky, které tam nakonec nebyly. A jelikož v té hře něco není, tak dotyčný pisatel má potřebu plakat, že se cítí "okraden o herní zážitek" či co a že "vývojáři jsou lháři" atd. bla bla bla.


                Já v zásadě hodnotím hru takovou jaká je. Nehodnotím je dle toho, jestli tam něco není. To bych taky klidně mohl plakat, že jsem si přál, aby ve Star Wars: Jedi: Fallen Order byl simulátor X-Wingu a člověk mohl bojovat ve vesmírných bitvách.

                Shrnu to. Doporučuji nečíst PR marketingové novinky. Vyhnete se tak spoustě dramatům.

            • solomon.short

              a proc to hrajes na 10 let stary konzoli? Jsi normalni?

              • Reakce na příspěvek:

                Co je tohle za argument ..??? Hodny tvého inteletku ..??? Neviděl si, jak výpadají hry na konci generaci.????

                Na těch 10 let starých zařízení  bylo prodáno skoro 50% kusů z prodeje( za rok 2020) , to máš něco přes 6 mil kusů. Navíc bylo nejméně 100x ujištováno , že cílí na teď už old gen a když to zvládnuli daleko propracovanější hry jako RDR2,GTA 5 apod, tak fakt nevidím důvod , proč by to zde nezvládli také . Tohle opravdu neni chyba zařízení….

                Btw měl jsem to štěstí a hrál jsem to na ps5 v den vydání, ale mám tu soudnost se na hru podívat očima , co takové štěstí neměli 😉

      • Slavik_Jenda

        Přesně tak, CP2077 byla dobrá hra.

  • Úroveň této soutěže asi nebude nic moc …..

    • Kompost

      samozrejme, na zaklade tvojho subjektivneho nazoru

      • Ne

      • N

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit