Přejít na výpis diskuzí

Další indicie naznačují brzké oznámení PC verze Red Dead Redemption 2

25.9.2019 13:09
Šárka Tmějová 25 příspěvků

Australský klasifikační úřad, který uděluje věkový rating, vydal nové rozhodnutí v případě Red Dead Redemption 2. Trochu podivné na tom je, že je pořád přístupné pro hráče 15+ a přišlo jedenáct měsíců po tom prvním, což může mít jen stěží jiný důvod než vydání na nové platformě. Opravdu se schyluje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jindra.veliky

    Jen at se nejlepsi hra, jaka kdy byla udelana, dostana na vsechny platformy 

    • A jaká hra je ta nejlepší co kdy byla udělaná?

  • Už to, že mají svůj launcher/obchod na PC byla první vlaštovka.

    • Ano a je vysoce pravděpodobné, že hru vydají pouze přes něj. To zase bude haterů a uplakánků, kteří si to "nebudou moct koupit na Steamu". A budou mít skvělý argument, proč si stáhnout pirátskou verzi. Ale pořád je naděje, že tam Rockstar dá nějakou kvalitní online ochranu :-)

      • Carnage666

        Denuvo určitě a to zase bude uplakánků kteří mají PC starý 8 let a budou tvrdit jak je Denuvo špatný 😀 dokud to není Epic tak to nevadí, sice bych raději Steam ale když to není Epic tak ok.

        • Morlang

          Rofl.

      • Pokud nezačnout skupovat exkluzivity těsně před vydáním kupované jinde, tak ať si klidně existují.

        • Morlang

          Rofl.

      • MalyZeli

        S jejich vlastim launcherem nebudu mit problem, problem mam s Epicem. 

        • Morlang

          Rofl.

        • A jaký máš problém? Maže ti to jiné hry, zakazuje ti to hrát jiné hry jinde?

          Pro mě je klient jen nutné zlo ke spouštění nějaké hry. Ale jestli mám tři nebo šest, je mi nakonec jedno. Na rozdíl od jiných ale zvysoka kálím na statistiky, achievementy, všelijaké sociální funkce.

          • MalyZeli

            Achievementy a socialni kravinky me nezajimaji taky. Ale epic se vnucuje, podplaci vyvojare a nazyva se konkurenci. Naprosta debilita. Jejich obchod je uplne k smichu, zvlast kdyz je uz tolik plne funkcnich launcheru podle kterych se mohli ridit. Ze maji vyvojari svuj vlastni manager je logicke, treba Uplay se vyplati, da se vyuzit 20% sleva na nove vydanou hru, Epic nedovolil ani preload, nebo nakup ve vetsim mnozstvi. Kdyby meli na epicu exclusivne jen jejich hry... ehm ehm, hru.... a zbytek jako moznost volby, tak bych ani nepipl. At si strcej celej Epic do diry, ja muzu pockat, a kdyz mi to neda, tak se radsi vydam do hlubokych vod, a koupim to az to vyjde jinde abych podporil vyvojare.

            • Morlang

              Rofl.

          • ja_nic_nevim

            Tvoje argumenty jsou logické. Ale proč jako správce systému nemám svobodu ve volbě SW? Jinak Epic launcher už mám hodně dlouho kvůli  novému UT. S launcherem jsem měl ale hodně velký problém rozbeat Metro, kvůli jedné drobné chybějící aktualizaci Wincousu. 

  • TheSuffering

    Kurňa, byla by to pecka přesně na vánoční prázdniny.😍

    • MalyZeli

      No bylo by to krasne, ale s tim jak dlouho delali port GTA V bych cekal az tak vanoce pristi. Ale zase ty jejich porty stojej za to, GTA vyslo v naprosto spickovym stavu.

      • Morlang

        Na druhou stranu maji prave tu zkusenost z portu GTA, takze jim todle urcite slo rychleji. A mas recht, port GTA byl naprosto paradni.

  • Maxianimal

    Co je to za hlod?  "Opravdu se schyluje k oznámení PC verze, za kterou se odpůrci konzolí už od vydání modlí?" Já si přeju PC port, ale už jsem to dohrál na PSku a s chutí si to dám znovu na PC. Ač si to někdo pravděpodobně myslí, tak život naštěstí není černobílý a lidi můžou hrát jak na konzolích, tak na PC (vím, neuvěřitelný co?).

    • ja_nic_nevim

      Střílení je tam stejně tragický jako v GTA:V? 

      • Maxianimal

        Musím přiznat, že na střílení v RDR2 na gamepadu jsem si musel zvykat mnohem déle, než u jiných titulů.

      • Nebreč. V RDR 2 se na konzoli střílí skvěle. Pokud neumíš hrát s gamepadem, tak za to vývojáři nemohou. Osobně hraju s gamepadem i na PC, nejen na konzolích. Včetně GTA V.

        • ja_nic_nevim

          problém je v samotném designu střílení. Ne v míření. Zbraně jak kapslikovky, nulový recoil, žádný pocit ze střelby. Celý to v GTA působí směšné a levně. Přitom to v Paynovi zvládli relativně dobře, i když první díly od Remendy jsou jinde. 

          • Jak je uvedeno v příspěvku níže, pocit ze střelby je v RDR2 skvělý.

          • Tak to je v rdr2 skvělé... Snažili se udělat střelbu co nejblíž reálu, a přestřelky v té hře prostě baví. Výstřel z brokovnice je cejtit, revolvery se chovají parádně, při každém zamireni potřeba trochu času na zaostření jinak člověk může vystřílet celej buben a nic. Nepřátelé se dají jen zranit, a během přestřelky vykrvácí v krytu, čím víc hraješ určité typ zbraně, tím rychleji Arthur zamíří přesněji, a rychleji natáhne kohoutek. Na joyu to je samozřejmě hodně ulehčené, ale oproti GTA je to naprosto jinej příběh. 
            • ja_nic_nevim

              Hm... tak to bych tomu dal šanci. Ještě aby příběh nebyl zoufalý jak GTA:V

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit