Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kde proboha sebrali ty "profesory", kteří jsou schopni vypotit takovej hlod jako třeba, že zásah mušketou dost bolí.... no to by mě fakt nenapadlo...
    • je to proste hra pro velmi hloupe publikum..
      • a bohužel právě z tohoto publika to nejvíce sype...
        slovy klasika: "život je svině"
    • *1* to mě taky pobavilo, ale co je pro znalé opravdu pobuřující, je záběr srovnání současné a tehdejší kulky o kterém ten obtloustlý fanda historie blábolí. Srovnávat průměr a délku kulky je absolutní nesmysl pokud se mluví o ráži. Ta ogivální kulka byla tak ráže 6.5 browning (což je náboj pro sebeobranné účely) a ta olověná kole, pokud to měřítko mysleli vážně (0.50 palce) je to tedy 12,7mm, což je odpovídající v té době pro dlouhé pušky (předovky a jiné muškety na černý prach). Když už chtějí dělat nějaká promo videa, ať to dělají bez zbytečných keců a dezinformací, obkoukne to nějaké dítě a pak začne dělat chytrého, byť je úplně mimo mísu. Příště tedy ať srovnají ráže podle průměrů a dodají, že tehdejší koule sice byly velké a létaly pomalu díky černému prachu, ale vzhledem k ráži, potažmo k průměru koule, a hlavně její hmotnosti, měly obrovskou dopadovou energii.
  • "In this four part series, getting inside look on the making of one of the most anticipated titles in gaming history..."

    OK, once again. It is NOT the most anticipated title in the gaming history, unless you guys want to challenge Mafia II or even Daikatana for that title ^_^.

    A nyní česky a k věci:
    Když tak hezky pánové básní o brutalitě a syrovosti občanské války v USA, proč to nenechají hráče zažít? Hezky všechna NPC zaráz, žádné jeden po druhém. Utrhat ze všech stran, poškubat, posekat a nechat hráčova avatara ležet na mrazivé pláni spolu se studeným "GAME OVER".

    Docela mne zajímá, jak se s tímto poperou zdejší redaktoři, a to nemyslím jako popichování. Vždyť to co vývojáři s bojovým systémem předvádí je vysloveně taneční představení a ne syrová rvačka. Opravdu je a bude taková zábava mlátit pískové pytle a slaměné panáky?
  • Je zajímavý že tam byla zmínka o tehdejší mamutí ráži a pak hodí do stejnýho videa jak si connor udělá z někoho lidskej štít a ze vzdálenosti tak cca 10m vyvázne bez úhony. no zajímavý
  • BoB.2
    Jen mě sejří jak vojáci čekaj jak ovce na porážku nebojujou nestřílí nic..... *11*
    • Jazz
      Britové jsou posránci, ani se nedivím.
      • Veskoslav
        Tak určitě. Takové Argentina by mohla vyprávět, taky Německo by mohlo vyprávět atd.
      • Proto to byla ve sve dobe jedna z nejvetsich mocnosti!? V te dobe meli fekalie velkou silu :)
        • Magister_Peditum
          Britové se s tím očividně nesr*li. *15*
  • Magister_Peditum
    Mají tam haldu odborných poradců na dané období, ale stejně tam plácnou ty divný čtvercový formace červenokabátníků (v čase 1:05)...
    • Inquisitor
      To neřeší. Kolik lidí si toho všimne?
      • Inquisitor
        Ale já přece neříkám že je to dobře. Mě se to taky nelíbí, jenom říkám že jim na tom až tak nezáleží, když si toho většina lidí ani nevšimne.
      • Veskoslav
        Když už někdo "tvrdí", jak je to historická hra, tak ať je historicky přesná. Tudíž když indiánek potká první hlídku, tak je mrtvý:):-D
      • kazdej, kdo resi u her absolutni picoviny. *6*
      • Každej, kdo o tom období ví alespoň něco.
  • Smrt české herní žurnalistiky live na Games.cz.
  • No Assasins Creed III bude blbost už zase panák který vydrží haldu kulek který zabíjejí na ránu... Jedinej dobrej assasin byl první.
    • Robotron3
      Souhlasim, že Assassins Creed 1 byl v tomhle lepší, ale hry s Eziem rozhodně nebyly blbost, měly spoustu jiných předností. Stejně mám pocit, že nejvíc kritizují obtížnost dnešních her ti, kteří to hrají na normal, nedejbože easy :)
      • U starejch her jsem po zakliknutí kolonky New Game vždycky přemejšlel, jestli to za tu Hard půjde vůbec dohrát, nakonec to člověk stejně zkusil. Dneska už neni ani nad čim přemejšlet.
      • Já hraji na easy (a pokud je možnost extra-ultra-very-easy volím tuto možnost) a i tak je to na mne vždy těžké *15*. Na obtížnost si rozhodně nestěžuji, chci se v první řadě odreagovat a ne načítat autosave za každým rohem *5*.
  • Robotron3
    Už aby to chroupala bluray mechanika. Těšim se, jen mi bude trochu chybět "Requiescat in pace" :)
  • Veskoslav
    Už zase? Je fajn, že je stovka článků o AC III, ale ani jeden o novém CS. Nepřijde Vám to už poněkud divné opomíjet docela důležitou hru z prostředí CS? Myslel jsem, že toto nikdy nenapíšu, ale buďto Vám dává Ubisoft nějakou pěknou hru či penízek navíc nebo by jste toho "fanouška" co máte v redakci měli uklidnit.
    • Jazz
      To, co nazývají pokračováním CSka ať si klidně nechají.
      • Je to právě dobrý ty šašku !!Zase csko s perfektní hratelností.Akorat je zatím málo obsahu.
        • Jazz
          Dobrý, hmm...
          Opravdu nemáme stejný vkus.
    • V CS budeš zase moc běhat, nakupovat zbraně a střílet. Ještě něco potřebuješ vědět?
      • Veskoslav
        Já to vědět nepotřebuji, hraji to už týden. Jenom mě mrzí, že redakce tu hru opomíjí.
        • ZvacA
          Vždyť kulový víš, třeba je nějaký článek v progresu. Vždyť je to venku teprve něco přes týden.
          • Veskoslav
            Darksider II 21.8, CS: GD 21.8:)
            • tyo .. snad poprvi vidim ze si dal nekomu za pravdu :D ( reakce na posledni prispevek vtomhle vlakne x) )
            • Veskoslav
              Asi máš pravdu no. Spíše jsem se zase nechal unést a zbytečně jsem něco psal a rozčiloval se. Redakce za to nejspíš nemůže no.
            • Magister_Peditum
              Ještě jsme neviděli spoustu článků ani z Gamescomu, holt to trochu trvá. To je celé.
    • Už zase, Vyhulslave? Herní web musí o takovýchto novinkách informovat. Tak tady, kua, nepičuj pod každým článkem o ACIII - je ti pět nebo co?
      • Veskoslav
        Musí? Nenech se vysmát.
    • Robotron3
      To je snad o tom, jak samotné studio svou hru prezentuje a zpřístupňuje médiím. Pokud udělají pěkné video z vývoje, tak by snad web byl hloupý, kdyby to nepoužil.
      • Veskoslav
        No to je sice možné, ale nic to nemění na faktu, že už skoro týden je CS venku a ani článek. A rozhodně CS není nic, co by bylo zanedbatelné.
        • sleepless
          FYI, recenze CS se pripravuje, ze o hre jinak moc casto nepiseme, ma stejne duvody, jako u milionu ostatnich her a projektu, na ktere se nedostane. A zilu mi to fakt netrha :) Obecne, pokud k tomu neni hezky trailer, podle nas zajimava informace, nebo jiny impuls, tak nepiseme, ze vysla o zadne hre. Max. je to zmineno v Bleskovkach.
          • Veskoslav
            Děkuji za odpověď. Tudíž hra musí mít pěkný trailer, zajímavou informaci a ten impuls je co? (přání hráčů, investor, někdo v redakci, "úplatek":)) A myslím si, že CS je docela podstatný skok oproti předchozím hrám, jenom to prostě zarzí, že AC III se věnujete tak moc a přitom je to hezká skákačka, co si hraje na něco více:)

            P.S: Hlavně ať netrhá žíly i přestuhle drobnou výtku Vám čtu moc rád;)
        • Robotron3
          Sem si jistý, že ti na to někdo z redakce rozumě odpoví. Podle mě se takovéhle prodlevy můžou týkat toho, že zkrátka zrovna není po ruce povolaný a kvalifikovaný člověk, který by o takové konkrétně zaměřené hře napsal.
          • Co je to teda za redaktory? Na deatmatchi z Half-life a následeně CS snad každej vyrostl, ne? Jak by mohl být redaktorem a nezavadit o ně? A i když se mi CS líbí, na zrecenzování stačí jeden jediný večer, což je smutný
            • Robotron3
              Na CS rozhodně každý nevyrostl. Já jsem např. CS nikdy v životě nehrál. A na napsání nového CSka musíš mít člověka, který má s CS víc než letmé zkušenosti, jinak tě lidi v diskusi sežerou zaživa :)
    • Ale tak prece o "one of the most anticipated titles in gaming history" snad musi byt hodne clanku, ne? :p
      • Veskoslav
        Tak určitě. Těším se na motorové čluny jako nikdy předtím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit