Přejít na výpis diskuzí
Další pohled do zákulisí vývoje Assassin's Creed III
30.8.2012 | Petr Poláček
46 příspěvků
-
Dobrý, hmm...
Opravdu nemáme stejný vkus. -
Je to právě dobrý ty šašku !!Zase csko s perfektní hratelností.Akorat je zatím málo obsahu.
-
a bohužel právě z tohoto publika to nejvíce sype...
slovy klasika: "život je svině" -
je to proste hra pro velmi hloupe publikum..
-
Ale já přece neříkám že je to dobře. Mě se to taky nelíbí, jenom říkám že jim na tom až tak nezáleží, když si toho většina lidí ani nevšimne.
-
*1* to mě taky pobavilo, ale co je pro znalé opravdu pobuřující, je záběr srovnání současné a tehdejší kulky o kterém ten obtloustlý fanda historie blábolí. Srovnávat průměr a délku kulky je absolutní nesmysl pokud se mluví o ráži. Ta ogivální kulka byla tak ráže 6.5 browning (což je náboj pro sebeobranné účely) a ta olověná kole, pokud to měřítko mysleli vážně (0.50 palce) je to tedy 12,7mm, což je odpovídající v té době pro dlouhé pušky (předovky a jiné muškety na černý prach). Když už chtějí dělat nějaká promo videa, ať to dělají bez zbytečných keců a dezinformací, obkoukne to nějaké dítě a pak začne dělat chytrého, byť je úplně mimo mísu. Příště tedy ať srovnají ráže podle průměrů a dodají, že tehdejší koule sice byly velké a létaly pomalu díky černému prachu, ale vzhledem k ráži, potažmo k průměru koule, a hlavně její hmotnosti, měly obrovskou dopadovou energii.
-
Tak určitě. Takové Argentina by mohla vyprávět, taky Německo by mohlo vyprávět atd.
-
Když už někdo "tvrdí", jak je to historická hra, tak ať je historicky přesná. Tudíž když indiánek potká první hlídku, tak je mrtvý:):-D
-
Kde proboha sebrali ty "profesory", kteří jsou schopni vypotit takovej hlod jako třeba, že zásah mušketou dost bolí.... no to by mě fakt nenapadlo...
-
"In this four part series, getting inside look on the making of one of the most anticipated titles in gaming history..."
OK, once again. It is NOT the most anticipated title in the gaming history, unless you guys want to challenge Mafia II or even Daikatana for that title ^_^.
A nyní česky a k věci:
Když tak hezky pánové básní o brutalitě a syrovosti občanské války v USA, proč to nenechají hráče zažít? Hezky všechna NPC zaráz, žádné jeden po druhém. Utrhat ze všech stran, poškubat, posekat a nechat hráčova avatara ležet na mrazivé pláni spolu se studeným "GAME OVER".
Docela mne zajímá, jak se s tímto poperou zdejší redaktoři, a to nemyslím jako popichování. Vždyť to co vývojáři s bojovým systémem předvádí je vysloveně taneční představení a ne syrová rvačka. Opravdu je a bude taková zábava mlátit pískové pytle a slaměné panáky? -
Britové se s tím očividně nesr*li. *15*
-
Proto to byla ve sve dobe jedna z nejvetsich mocnosti!? V te dobe meli fekalie velkou silu :)
-
Je zajímavý že tam byla zmínka o tehdejší mamutí ráži a pak hodí do stejnýho videa jak si connor udělá z někoho lidskej štít a ze vzdálenosti tak cca 10m vyvázne bez úhony. no zajímavý
-
kazdej, kdo resi u her absolutni picoviny. *6*
-
Každej, kdo o tom období ví alespoň něco.
-
Britové jsou posránci, ani se nedivím.
-
Jen mě sejří jak vojáci čekaj jak ovce na porážku nebojujou nestřílí nic..... *11*
-
Děkuji za odpověď. Tudíž hra musí mít pěkný trailer, zajímavou informaci a ten impuls je co? (přání hráčů, investor, někdo v redakci, "úplatek":)) A myslím si, že CS je docela podstatný skok oproti předchozím hrám, jenom to prostě zarzí, že AC III se věnujete tak moc a přitom je to hezká skákačka, co si hraje na něco více:)
P.S: Hlavně ať netrhá žíly i přestuhle drobnou výtku Vám čtu moc rád;) -
FYI, recenze CS se pripravuje, ze o hre jinak moc casto nepiseme, ma stejne duvody, jako u milionu ostatnich her a projektu, na ktere se nedostane. A zilu mi to fakt netrha :) Obecne, pokud k tomu neni hezky trailer, podle nas zajimava informace, nebo jiny impuls, tak nepiseme, ze vysla o zadne hre. Max. je to zmineno v Bleskovkach.
-
tyo .. snad poprvi vidim ze si dal nekomu za pravdu :D ( reakce na posledni prispevek vtomhle vlakne x) )