Přejít na výpis diskuzí

Další rozšíření mapy v Euro Truck Simulator 2 vás vezme do Pobaltí

5.3.2018 12:55
Patrik Hajda 13 příspěvků

SCS Software zhruba před měsícem zveřejnili několik obrázků, na jejichž základě se rozjela vášnivá diskuze o dalším ubírání mapy ve stále populárním simulátoru Euro Truck Simulator 2. Fanoušci tipovali lokace na základě přírody, architektury i vozidel. Celé to rozčísl příspěvek s fotkou ze studia, kde...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jsouto skvele veci skvele auta askvele naklady chtelbyh vedet kdi vide dalši zosrrni mapi baltic eurotruc2 nebo kdisiho mohu stahnout ahrat dekuji pepa jen vnakejch vezi mi skoro nebzdilo auto dav a nebil vubec slišet motor hodne uspechu vevaši praci preji mnoho krasnih silnic a mnoho uspechu preji pepa typical36@seznam.cz dekuji za odpoved spozdravem
  • Ti samí exoti by pak nadávali, že po Praze jedou hodinu čistého času. Děckám se nezavděčíš nikdy.
  • Btw pořád se z mého hlediska jedná o přírodní úkaz, podobnou míru realističnosti jsem u mnoha projekt ů neviděl. Už chybí jen krůček k tomu moci to používat jako trenažér pro nové řidiče.
  • Velmi pravděpodobně.
  • SCS pomalu ale jiste zabiji svoji hru.

    Ja jen v duchu doufam, ze uz davno delaji na trojce.
  • SCS dělá věci, na kterých se dá vydělat. Vylepšování enginu jim žádný peníze navíc už nepřinese.
  • Lidi chteji chodce, cyklisty, motorky, realnejsi mesta, poradnou fyziku, destrukcni model, opravdovy FFB (na urovni alespon 5let starych zavodnich her), jednotlive sezony s ruznym pocasim.

    SCS formou DLC dava mapy (vetsina z nich uz je davno dostupna pomoci kvalitnich modu), navesy (opet nekolik let ve hre pomoci modu), nové náklaďáky (nektere take davno dostupne pomoci modu).

    /facepalm
  • Psst. To lidi nezájímá. Oni chtějí jenom kritizovat.
  • Worhammer
    Super. Má to takový trošku ruský nádech, což je dobrý. Jen ty textury silnic jsou moc hezké, takhle to tam určitě nevypadá.
  • občas je fajn, zapojit mozek... nebo si pogooglit.
  • Tak ono pokud jsi to zkoušel ještě v době základní mapy, kdy jsou jednotlivá města tvořena v podstatě texturami z ETS1, tak ano, hra opravdu nemá moc kouzla. Ale v podstatě všechna "moderní" města, tj. rozšíření Scandinavia, Vive la France nebo Italia už mají města o dost lépe propracovaná. Co se týká toho, co vidíš na obzoru po příjezdu do města, tak tvůrci to vysvětlovali tak, že velká logistická centra se v reálu také většinou staví na okraji měst a tak pokud přijedeš třeba z Brna po D1, taky nejedeš okolo Karlova Mostu nebo Orloje. Sice působí divně, když ze severního konce města k jižnímu stačí přejet jeden kruhový objezd ale v nových městech už to tak není. A co se týká měřítka, za mě ok, protože místo abych se 2,5h s.r.a.l. po D1 do Prahy v měřítku 1:1, jsem schopen dojet z východního konce Polska na západ Francie a během té doby vystřídat jak několik typů povrchů, tak systémů dopravního značení apod. Navíc v případě zájmu se dají na scs fóru dohledat i 1:1 projekty. Nejsou to většinou města ale určitě dálniční úseky nebo významnější silnice. Vzhledem k časové náročnosti nich ale není mnoho
  • Jako by toho v Brně snad bylo víc...
  • Tahle hra me strasne zajimala do ty doby nez jsem zjistil, ze cesta z Prahy do Brna tam trva zlomek a misto mesta je tam jeden kulatak se skladistem.
    Potom nasledoval facepalm, skoda.... *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit