Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • měl bych malý dotaz: nový tomb raider se mi zatím líbí, i když takové Venice, Opera atd. tak dobře zpracované lokace (hlavně asi atmosféra/level design) - toho už se asi nedočkám. Co mě ale neskutečně štve je to procentuální vyjádření progresu ve hře, to fakt nesnáším. Nechci vědět jak daleko jsem, mě to pak nebaví :) A to souvisí s mojí otázkou 1) ty procenta naskakujou nějak děsně rychle, vyznačuje to objevení ostrova nebo postup ve hře ? a 2) občas se trošku nechtěně dostanu do další lokace, ačkoliv nemám zdaleka splněno. Vím, že se můžu pohybovat volně přes ohniště, ale tak nějak si nejsem jistý, jestli je lepší nejdřív všechno vyřešit a jít dál nebo to neřešit a očekávat, že mě nejaký quest stejně zpátky třeba pošle ? Díky za jakékoliv info
    • procenta jsou tuším podle postupu v příběhu, ale jistě to nevím...

      a jinak všichni píšou, že nejlepší je projet si "příběh" a s těma skrytejma věcma okolo se plácat až pak - s čímž asi souhlasím, protože když člověk místo aby šel někoho zachraňovat, tak dvě hodiny prolejzá lokaci a hledá ten poslední deník, co mu tam zatím chybí, tak se ta kontinuita příběhová utne a pak to nemá takovej pěknej spád...

      ale já mám bohužel na tohle úchylku a nemůžu z lokace, dokud nemám všechno posbíraný, takže u mě to jinak nešlo (a hlavně by mě pak nebavilo se zase vracet, když už mám jakoby "dohráno")
      • Mart9
        S těmi procenty..... já měl radost, jak pomalu naskakují, ale pak jsem byl zároveň překvapen, že už je konec příběhu (ne, že by byl krátký!!), když mám odehráno asi 70 %. Zbylých 30 % byly nevysbírané kraviny.
  • Už zase? To nestačilo to poslední flusnutí na dobré jméno celé předchozí série?
  • Máte tam chybu, Tomb Raider již asi před dvěma měsicí prodal 3, 4 milionů kopií. Po těch slevách na steamu věřím, že teď už prodeje určitě přesáhly 4 miliony.
    Zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/Tomb_Raider_(2013_video_game)
  • Hezky sepsaný článek který celkem vystihuje moje pocity.

    Sérii Tomb Raider mám rád. Změny mi nevadí a série TR je potřebovala, protože pro mne osobně už od třetího dílu ve hrách série TR cítit jakási křečovitá snaha držet hru pořát v rámci možností stejnou a jenom přidávat herní prvek sem, herní prvek tam.

    Na druhou stranu příliš nemusím, když se ze mne snaží prodejce udělat osla. Takže když s velkou pompou ohlásí reset série, řekne mi že nový produkt se bude zabývat přerodem z nezkušené slečny v dobrodružku a že bude jaksepatří syrový, drsný a bude z něj cítit boj o přežití, tak přesně to také očekávám. Ani víc ani míň.

    Rozhodně neočekávám řemeslně velmi kvalitní napodobeninu Uncharted s nelogickým příběhem o tom, jak jedna "nezkušená" slečna vyvraždí komplet celý ostrov s tím, že začátku je to se slzami v očích, že jí to střílení lidí trhá srdce a na konci (zasazení v rámci týdnů) je to a plnou pusou sprostých nadávek, že by se bezdomovec mohl učit.

    Takže když příští hra bude buď opravdu inovovaný Tomb Raider, nebo pokud ten produkt alespoň budou Crystal Dynamics propagovat pravdivě a ne na hraně "však tohle ještě není vyloženě lež", tak k takové hře sám za sebe taky budu přistupovat jinak, než v případě témto kvalitní Uncharted kopírky.
  • Nekonečný příběh = Tomb Raider
  • Jack1947
    Proc si nedat, RESTART serie respkt , pokracovani restartu , ja v tom problem nevidim ( Kdyby TR nebyl kratky a s ne moc extra koncem, byl bych rad kazdopadne pokud tenhle dil dle komiksu naplni ocekavani ktere zbyly z minuleho bude to jedine dobre.)
    • TR byl vždy o hopsání, zapeklitých levelech - hádánkách a prima střílení. Byl o sexy kočce, historii a mytologii, zároven si nehrál na žádnou citovku. Když už se vrátit ke kořenům, tak k těmto.
      • Jack1947
        Vsechno ale nekde zacalo, takze predtim nez se vsechno naucila, potrebovala se k tomu nak dostat. ( ja naopak moc reseni hadanek nemam rad, takze bych se bez tehle casti i obesel ale pak je pravda ze s to ubira mirne jinym smerem. )
        • Podle me je v tom proste spor. Ja jsem nikdy stary TR moc nehral (parkrat jsem si zaskakal kdysi davno na stredni nekde u kamarada) a novy TR me proste bavil.

          Neni nijak extra inteligentni, mistama je trochu ostravny, ale celkove zpracovani se mi hodne libilo. Nevim proc a je mi to celkem fuk. Zaroven me napada asi tak 10 veci jak z dalsiho TR udelat lepsi hru, ale nenapada me zaroven nic co by me na hre vyslovene vadilo.
          Pro ukazku mi v Mass Effectu 3 vyslovene vadil zplacanej konec. Nastesti ho do aspon akceptovatelnyho stavu dostal DLC fix, ale i tak to byla stupidni tecka za vybornou ideou.
  • oktavius66
    Já se náhodou u TOMB RAIDER parádně bavil. Bohužel kdyby si to zahrál znova tak si myslím že to bude také stát za velké kulové. Strávil jsem dlouhou dobu hledáním součástek na vylepšení zbraní a také hledání hrobek ( které jsem našel nakonec všechny ) . To by mě podruhé fakt nebavilo... Tahle hra je na jedno dohrání a kdyžtak se k ní vrátit za 2-3 roky až na ni úplně zapomenu... Příběh se mi líbil, lokace některé ušly, ale nejvíce se mi líbil konec kdy došlo na boj se Samuraji. Nejpěknější na samotné hře je ovšem Lara Croft *3* . Hádanky ? No... U těch jsem vždycky chytal nerva, protože nerad u her přemýšlím *1* , ale ty hádanky dělali právě Tomb Raidra si myslím. Sice jsem furt lezl do zákysníku jako jako idi*t ale... však co. Pokračování pokračování bych si celkem přál ! O tom žádná ! Třeba se vydat zpět do nějakého pralesa do nějakého chrámu nebo třeba něco s dinosaury jako to bylo v jedničce... To by bylo fajn !
    • davidBray
      ty jsi lezl do zákysníku u posledního tomb ridera? nebo myslíš předchozí díly?
      • oktavius66
        Myslel jsem předchozí díly. U nového nebylo ani potřeba přemýšlet... To byla brnkačka ! *3*
        • davidBray
          jsem si právě říkal :) to bys musel být fakt nehorázný nevím co ani :D
    • *1* z hodou okolnosti som si to nechal na dovolenka a vcera sa zrodil dalsi prezivsi:))) a musim uznat...hra ma prekvapila a nechal som u nej krasnych 24hodin v singl casti..mp som ani neskusal, velmi zabavna a prepracovana hra ale na druhykrat by to bolo vycerpavajuce..
  • MidnighT91
    Sorry ale hádanky jsou to, co dělá tuhle hru takovou jakou ji miluju. Třeba takovou operu nebo Temple of Horus si budu pamatovat až do smrti. A kdo by mohl zapomenout na The Deck nebo Tibetan Foothills...
    • Inquisitor
      A nebo moje oblíbená část Tank, nebo jak se to jmenovalo. Bylo to s nádržema s vodou.
    • hry jako starý tombraiderovky prostě dnes už nevycházej... ale neboj a vydrž, až bude příští retro vlna, tak se třeba dočkáš :) do tý doby můžeš pořád dokola hrát starý díly, jako to až donedávna museli dělat fanoušci třeba krokovacích dungeonů...
  • Hra me velice bavila. Je sice pravdou, ze pribeh byl lehce stupidni, ale to vyvazovala hratelnost. Doufam ze pokracovani bude provedene v podobnem duchu - hlavne by to chtelo zapracovat na pribehu, zmensit pocet nepratel a udelat je daleko tuzsi, mene munice atp. Co se tyce hadanek - jeden z duvodu, proc jsem nikdy nedohral zadnou z predchozich TR her, proste me nebavi, tudiz doufam v jejich opetovnou absenci.
    • Taky nejsem velky fanda predchozich TR,ale tenhle se mi libil. Mohl byt teda tezsi, co se tyce nepratel, obcas na me zbytecne dlouho cumeli, abych jim mohl dat headshot. Taky fakt mohli promakat to prezivani, ze by clovek musel jist a pit...ale to by zase museli udelat nejspis otevrenejsi mapy.
      Jsem zvedav, pokud dalsi dil dokazou posunout nekde trochu dal.
  • MidnighT91
    Po delším čase, co se ve mě zážitek z téhle hry pořádně proležel, jsem si uvědomil že hra je nudná a repetetivní. Jakožto absolutní fanoušek Lary Croft musím zpětně říct, že mě po druhém nainstalování a rozehrání hra přestala bavit už po zastřelení jelena a vůbec se mi ji nechce zapínat a pokračovat.

    Doposud jsem nejmíň ze všech hrál Underworld a i ten už jsem dohrál třikrát. Tohle mě prostě ale vůbec nebaví, je to jen filmová jednohubka a druhé hraní pro mě nemá žádný smysl. Není tam jediná opavdu hezká, promyšlená lokace ani žádné hádanky. Jen všudypřítomná šeď a stereotyp...

    Edit: A proto nechci aby se tahle série ubírala tímhle směrem, není to Tomb Raider...
    • Mě stejně nejvíc vadí to, že ta hra převyšovala tu tupost Uncharted vším, přesto má všude menší hodnocení než jakýkoliv díl UC.

      Jinak mě taky asi bavil TR nejvíc z tohohle roku, příjemně mě ta hra překvapila. Možná bych uvítal složitější hádanky, ale to bych chtěl asi moc.
    • Tak to já jsem Underworld vypnul po pár hodinách, protože mi to připadalo jak Legend s lepší grafikou. Já myslím, že se série vydala dobrým směrem, ale pořád musí trochu srovnat kurz a vzít si to nejlepší z klasického i nového přístupu.
      • MidnighT91
        Do Underworldu me to bavilo protože sice změnily, ovládání což změnilo a dost zrychlilo gameplay ale pořád to byl Tomb Raider takovej jakej má být. o tom dostat se dál tak, že vyřešíte nějakou komplexní prostorovou hádanku...

        Vůbec by mi nevadilo kdyby přidaly hardcore mod, kde by změnily hádanky pro cestu dál tak, že by jste potřebovaly skutečné znalosti k jejich vyřešení. Například kdyby byla napsná nápověda na stěně v cizím jazyce a po přeložení zjistíte že je to nesmyslnej Anagram. chápu že spoustu lidí by to nebavilo ale já bych se v jejich řešení vyžíval. Dřív od vás Tomb Raider vyžadoval myšlení a dobrou prostorovou orientaci, hraním takovejch her jste zlepšovaly sami sebe.

        Dneska jsou hry o tom držet w, skočit, prostřílet se skoro nesmrtelnej táborem a rychle mačkat E pro otevření dveří a to pořád dokola. Jestli jste si dřív hraním zlepšovali mozek, tak dneska si ho takovejma hrama gumujete...
        • Mohly bi tam zapracovat y pravydla pravopysu...abychom se negumovali;-)....
    • Souhlasím, mám to stejně. Přišel/viděl/zahrál/zapoměl....
    • Novej Tomb Raider mě tenhle rok bavil asi nejvíc ze všeho co sem hrál.
    • Mart9
      Já jsem si tu filmovou jednohubku (s parádní atmosférou) maximálně vychutnal.
      • me hlavne bavilo koukat na jeji prdel,ale jinak hra povedena.
        • oktavius66
          lemur tak to jsme dva *1* . Ale na druhou stranu ta nová Lara je fakt hezká ženská. Pokaždé když se sehnula a lezla nějakým nízkým prostorem, tak jsem se sakra furt musel na ten zadek dívat. To je chlapský pud. Nic jsem s tím nemohl dělat. Prostě mi furt ujížděli oči na spodek a vršek. Taky bych takovou chtěl ... *14* Jo a ještě něco: Víte co je na té hře jediné mínus ? Málo skákající prsa na jejich velikost *3* .
          • kozicky taky usli na 2 se tesim
      • MidnighT91
        Nechci v žádném případě tvrdit že je hra špatná, ačkoli to tak mohlo vyznít. Hra je při prvním hraní krásnej atmosférickej zažitek a taky jsem si ji užil. Musím vyzdvihnout (co se mě týče dosud ve hře neviděnou) dokonalou práci s kamerou, která s tím celkovým zážitkem dělá fakt divy.

        Abych upravil svoje vyjádření, nebude mi vadit když hra půjde tímhle směrem, pakliže zapracují na designu lokací, hádankách na kterejch se člověk pořádně zasekne a na tom stereotypu. Zatím jen budu další díl s chladnou hlavou očekávat a doufat že to bude jako s Assassins Creed. První díl byl steretypní nuda, která ale byla v jádru naprosto parádní a dvojka tu nudu napravila a byla to totální pecka, ke které se s chutí vždycky vrátím...
        • Mart9
          Mě právě hádanky a sbírání různých kravin (které jsem stejně neposbíral všechny), zbytečně odtrhávalo od dalšího a dalšího postupu v dechberoucím příběhu. Klidně bych se bez tohoto příště obešel.
          • Tak mě opravte, ale ty hádanky byly povinné? Sbírání bylo povinné? Třeba ty vedlejší hrobky - dělat je nikdo nemusel, ale i přesto musely být jednoduché, až běda. Copak nemohli dát aspoň jednu vedlejší komplexní pro fanoušky? Ne... Ještě k tomu bílé fáborky označující zapálitelná místa apod. No aspoň, že jsem nemusel používat ten instinkt, i když mi ho to ustavičně nabízelo.
        • Rozumiem ti, ale su ludia, ktori nechcu riesit nejaku hadanku par hodin, chcu si proste prejst fajn hru, pretoze bud nemaju,alebo ani nechcu venovat jednej hre tolko casu a uz vobec sa nevracaju uz k raz dohranej hre, ani k tomu nevidim dovod, vacsina vedlajsich prkotin je vlastne uplne primitivna zalezitost, vid. AC2 a zbieranie pierok, ci otvaranie pokladnic, to uz fakt nieje zabavne.
          casi ked som travil hranim hier cele dni uz su davno prec a ja ich vratit ani nechcem, takze ja som za novu Laru rad ;)
    • Chronicles i Angel of Darkness osobně hodnotím mnohem hůř než Underworld. Naopak nového Tomba stavím nad Underworld, i když oboje jsem si parádně užil. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit