Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • davidBray
    jsem si právě říkal :) to bys musel být fakt nehorázný nevím co ani :D
  • Mart9
    S těmi procenty..... já měl radost, jak pomalu naskakují, ale pak jsem byl zároveň překvapen, že už je konec příběhu (ne, že by byl krátký!!), když mám odehráno asi 70 %. Zbylých 30 % byly nevysbírané kraviny.
  • procenta jsou tuším podle postupu v příběhu, ale jistě to nevím...

    a jinak všichni píšou, že nejlepší je projet si "příběh" a s těma skrytejma věcma okolo se plácat až pak - s čímž asi souhlasím, protože když člověk místo aby šel někoho zachraňovat, tak dvě hodiny prolejzá lokaci a hledá ten poslední deník, co mu tam zatím chybí, tak se ta kontinuita příběhová utne a pak to nemá takovej pěknej spád...

    ale já mám bohužel na tohle úchylku a nemůžu z lokace, dokud nemám všechno posbíraný, takže u mě to jinak nešlo (a hlavně by mě pak nebavilo se zase vracet, když už mám jakoby "dohráno")
  • měl bych malý dotaz: nový tomb raider se mi zatím líbí, i když takové Venice, Opera atd. tak dobře zpracované lokace (hlavně asi atmosféra/level design) - toho už se asi nedočkám. Co mě ale neskutečně štve je to procentuální vyjádření progresu ve hře, to fakt nesnáším. Nechci vědět jak daleko jsem, mě to pak nebaví :) A to souvisí s mojí otázkou 1) ty procenta naskakujou nějak děsně rychle, vyznačuje to objevení ostrova nebo postup ve hře ? a 2) občas se trošku nechtěně dostanu do další lokace, ačkoliv nemám zdaleka splněno. Vím, že se můžu pohybovat volně přes ohniště, ale tak nějak si nejsem jistý, jestli je lepší nejdřív všechno vyřešit a jít dál nebo to neřešit a očekávat, že mě nejaký quest stejně zpátky třeba pošle ? Díky za jakékoliv info
  • oktavius66
    Myslel jsem předchozí díly. U nového nebylo ani potřeba přemýšlet... To byla brnkačka ! *3*
  • Inquisitor
    A nebo moje oblíbená část Tank, nebo jak se to jmenovalo. Bylo to s nádržema s vodou.
  • Podle me je v tom proste spor. Ja jsem nikdy stary TR moc nehral (parkrat jsem si zaskakal kdysi davno na stredni nekde u kamarada) a novy TR me proste bavil.

    Neni nijak extra inteligentni, mistama je trochu ostravny, ale celkove zpracovani se mi hodne libilo. Nevim proc a je mi to celkem fuk. Zaroven me napada asi tak 10 veci jak z dalsiho TR udelat lepsi hru, ale nenapada me zaroven nic co by me na hre vyslovene vadilo.
    Pro ukazku mi v Mass Effectu 3 vyslovene vadil zplacanej konec. Nastesti ho do aspon akceptovatelnyho stavu dostal DLC fix, ale i tak to byla stupidni tecka za vybornou ideou.
  • Tak mě opravte, ale ty hádanky byly povinné? Sbírání bylo povinné? Třeba ty vedlejší hrobky - dělat je nikdo nemusel, ale i přesto musely být jednoduché, až běda. Copak nemohli dát aspoň jednu vedlejší komplexní pro fanoušky? Ne... Ještě k tomu bílé fáborky označující zapálitelná místa apod. No aspoň, že jsem nemusel používat ten instinkt, i když mi ho to ustavičně nabízelo.
  • davidBray
    ty jsi lezl do zákysníku u posledního tomb ridera? nebo myslíš předchozí díly?
  • Už zase? To nestačilo to poslední flusnutí na dobré jméno celé předchozí série?
  • trolo
    to je easy. predsa kolotoce, preliezacky, rozbita hlava, cigaretky apod
  • hry jako starý tombraiderovky prostě dnes už nevycházej... ale neboj a vydrž, až bude příští retro vlna, tak se třeba dočkáš :) do tý doby můžeš pořád dokola hrát starý díly, jako to až donedávna museli dělat fanoušci třeba krokovacích dungeonů...
  • Taky nejsem velky fanda predchozich TR,ale tenhle se mi libil. Mohl byt teda tezsi, co se tyce nepratel, obcas na me zbytecne dlouho cumeli, abych jim mohl dat headshot. Taky fakt mohli promakat to prezivani, ze by clovek musel jist a pit...ale to by zase museli udelat nejspis otevrenejsi mapy.
    Jsem zvedav, pokud dalsi dil dokazou posunout nekde trochu dal.
  • Mě stejně nejvíc vadí to, že ta hra převyšovala tu tupost Uncharted vším, přesto má všude menší hodnocení než jakýkoliv díl UC.

    Jinak mě taky asi bavil TR nejvíc z tohohle roku, příjemně mě ta hra překvapila. Možná bych uvítal složitější hádanky, ale to bych chtěl asi moc.
  • Máte tam chybu, Tomb Raider již asi před dvěma měsicí prodal 3, 4 milionů kopií. Po těch slevách na steamu věřím, že teď už prodeje určitě přesáhly 4 miliony.
    Zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/Tomb_Raider_(2013_video_game)
  • Mohly bi tam zapracovat y pravydla pravopysu...abychom se negumovali;-)....
  • Hezky sepsaný článek který celkem vystihuje moje pocity.

    Sérii Tomb Raider mám rád. Změny mi nevadí a série TR je potřebovala, protože pro mne osobně už od třetího dílu ve hrách série TR cítit jakási křečovitá snaha držet hru pořát v rámci možností stejnou a jenom přidávat herní prvek sem, herní prvek tam.

    Na druhou stranu příliš nemusím, když se ze mne snaží prodejce udělat osla. Takže když s velkou pompou ohlásí reset série, řekne mi že nový produkt se bude zabývat přerodem z nezkušené slečny v dobrodružku a že bude jaksepatří syrový, drsný a bude z něj cítit boj o přežití, tak přesně to také očekávám. Ani víc ani míň.

    Rozhodně neočekávám řemeslně velmi kvalitní napodobeninu Uncharted s nelogickým příběhem o tom, jak jedna "nezkušená" slečna vyvraždí komplet celý ostrov s tím, že začátku je to se slzami v očích, že jí to střílení lidí trhá srdce a na konci (zasazení v rámci týdnů) je to a plnou pusou sprostých nadávek, že by se bezdomovec mohl učit.

    Takže když příští hra bude buď opravdu inovovaný Tomb Raider, nebo pokud ten produkt alespoň budou Crystal Dynamics propagovat pravdivě a ne na hraně "však tohle ještě není vyloženě lež", tak k takové hře sám za sebe taky budu přistupovat jinak, než v případě témto kvalitní Uncharted kopírky.
  • Jack1947
    Vsechno ale nekde zacalo, takze predtim nez se vsechno naucila, potrebovala se k tomu nak dostat. ( ja naopak moc reseni hadanek nemam rad, takze bych se bez tehle casti i obesel ale pak je pravda ze s to ubira mirne jinym smerem. )
  • Nekonečný příběh = Tomb Raider
  • TR byl vždy o hopsání, zapeklitých levelech - hádánkách a prima střílení. Byl o sexy kočce, historii a mytologii, zároven si nehrál na žádnou citovku. Když už se vrátit ke kořenům, tak k těmto.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit