Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • EASYYYYYYYYYYYYYYYYYYY no problem nebrečte je to easy jednička byla obtížnější *1*
  • ahoj chtěl bych se zeptat jde v souls 2 hrat ve 2 hracich? nemyslim multiplayer ale neco jako v diablu 3 kde se pripoji 2 ovladac a muzu hrat s pritelkyni na 1 xboxu spolecne dekuji za odpoved
  • Ahoj měl bych pár dotazů ke hře jsem v ní nováček.
    1.jak je ohnivej červ v cardinal rover, dá se k němu obejít ze zadu?
    2 . už jsem v lost bastille ale je to tam moc těžký na mě jak otevřu dveře do heides toner a huntsmans Corpse?
    3.kde seženu kytku abych se dostal do shaded Woods?
    Mockrát děkuji
    • Čau, nerad bych tě strašil, ale pokud ti příjde Lost Bastille těžká (mimochodem celkem dobrá lokace na farmení Humanit) tak na Shaded Woods na nějaký čas ještě zapomeň.
      Jinak pokud jsi porazil bosse v Heidi Tower of Flame (Drangonslayer tuším - aréna po pravé straně) tak nahoře je bonfire kde kousek od něj sedí ženština, s kterou prohoď pár slov a ona se pak odportuje ke sloupu v jeskyni mezi Majula a Heidis Tower a na poplatek 2 000 duší ti otočí místnost a otevře novou lokaci - Huntsman copse.
      PS: Don't trust her
  • Otazka na on line. Jsem online ale nemam zaplacen gold. jak pojede DS2? budu mit na zemi rady a uvidim duchy hracu, ale nikdo se ke me nebude moc pripojit a ja k ostatnim ???
  • :D jak vydim třeba Kravička jak vidim tak někteři lidi to neumi ani hrat třeby Kravička:Nevim co na tom vidite, vzdyt to vypada strasne. Mozna tak v roce 2005 9/10... ale dnes sotva 6/10. Nemyslim jen nedodanou grafiku.