-
Když neumíš tak neumíš vyplakej se u maminky *15*
-
1-jo
2-50% na 50%
3-blbost rozsekal jsem 1000 magu jsou jednodužší než dexteritáci :D
4-Mam str build se havel štítem a sekám normálně dex NA Pána *8* -
EASYYYYYYYYYYYYYYYYYYY no problem nebrečte je to easy jednička byla obtížnější *1*
-
LOL kam jsi se dostal? zabil jsi aspoň last gianta?
-
Čau, nerad bych tě strašil, ale pokud ti příjde Lost Bastille těžká (mimochodem celkem dobrá lokace na farmení Humanit) tak na Shaded Woods na nějaký čas ještě zapomeň.
Jinak pokud jsi porazil bosse v Heidi Tower of Flame (Drangonslayer tuším - aréna po pravé straně) tak nahoře je bonfire kde kousek od něj sedí ženština, s kterou prohoď pár slov a ona se pak odportuje ke sloupu v jeskyni mezi Majula a Heidis Tower a na poplatek 2 000 duší ti otočí místnost a otevře novou lokaci - Huntsman copse.
PS: Don't trust her -
ahoj chtěl bych se zeptat jde v souls 2 hrat ve 2 hracich? nemyslim multiplayer ale neco jako v diablu 3 kde se pripoji 2 ovladac a muzu hrat s pritelkyni na 1 xboxu spolecne dekuji za odpoved
-
Zeyne z One Erection ne Dark Souls 2 má větší lore než si dokážeš představit protože do p***** ty asi neumíš anglicky
-
1. gamepad: Několik hodin? Nechlubil bych se, ale budiž. Každopádně pro někoho, kdo použil Xinputemu již v jiné hře, otázka vteřin.
2. hitbox: Hroch je s v i n ě a tréning dělá šampiony.
3. příběh: Řežba potřebuje příběh? Za mě, nepotřebuje.
4. vzhled lokací: DS2 jsem ještě nedohrál, přesto srovnávat chci. Od Anor Londo mě DS1 už nebavilo tolik. Wau, velký město, kde hra přestává být výzvou. Jo, pamatuju si na hnusný lučištníky a relativně těžký duo bossáků…, a pak už máš nějak teleport a lokace jsou více a více uměleckÉ a nudné… Pro mě to tak fakt bylo, v DS2 zažívám pravý opak. Start nic moc, ale už to hoří pěkně.
5. Crafting, nebo spíš to poškozování zbraní: Prostě herní mechanika – vyplatí / nevyplatí. S lifegemy si na normal vystačí nejspíš každý. Bordelu v inventáři se nijak nezastávám…
6. Obtížnost, respektive uměle nastavovaná obtížnost: Jedničku jsem dohrál (jednou), obecně jsem skilled hráč, skromný, a říkám, že když jdeš dobře, prsten, který tě uchrání před mrtvou formou a ztrátou duší, získáš relativně brzy. Relativně, poněvadž existují borci, co chcípnou na čemkoliv...
Ostatní poznámky nechám bez odezvy, není to nic zásadního, DS2 je super gamesa! -
Ahoj měl bych pár dotazů ke hře jsem v ní nováček.
1.jak je ohnivej červ v cardinal rover, dá se k němu obejít ze zadu?
2 . už jsem v lost bastille ale je to tam moc těžký na mě jak otevřu dveře do heides toner a huntsmans Corpse?
3.kde seženu kytku abych se dostal do shaded Woods?
Mockrát děkuji -
Otazka na on line. Jsem online ale nemam zaplacen gold. jak pojede DS2? budu mit na zemi rady a uvidim duchy hracu, ale nikdo se ke me nebude moc pripojit a ja k ostatnim ???
-
:D jak vydim třeba Kravička jak vidim tak někteři lidi to neumi ani hrat třeby Kravička:Nevim co na tom vidite, vzdyt to vypada strasne. Mozna tak v roce 2005 9/10... ale dnes sotva 6/10. Nemyslim jen nedodanou grafiku.
Vole tak kdyš to neumi hrat tak se neposerte no 6/10 ?? what?? ja bych dal 9/10 protože někteři ti bosove sou trochu nanervi třeba Purshuer ten mě pěkně nasral no ale je to stelně dobry a ta gryfika je taky dobra není vinikajici ale na starši hru oproti Dark Souls Prepare to Die Edition je to 100%lepši tak nevim co řešite vy buzeranti kdyš to neumite tak si to nekupujte :D copak to nechapete?? :D -
Hele nadávat na první Darksouls a navíc s těma argumentama co uvádíš je totálně mimo mísu (neříkám že tahle 10ková recenze na 2ku je úplně v pořádku-ale bavíme se o jedničce)...Schopnost lidí psát převážila nad schopností číst:) a v tomto případě i hrát :)))
Už jsem ti to psal i pod ten tvůj "blábol" (nezlob se - moje subjektivní hodnocení tvýho výplodu) - dohrál jsi tu hru? -
Mě to napadlo hned.
-
Waki, sorry, ale ten tvůj první odstavec... to je na kopanec do rozkroku. *7*
-
Vy mě nutíte brečet. DS nemá s RPG společného ani co by se za nehet vešlo. Je to jen bezduchá rubačka. Jak bylo řečeno, rpg je o hraní role a promiňte, ale hraní role v DS?? To snad ne. Možná si můžete myslet, že DS nemám rád, .. a je to pravda, ale nebudu vám vyvracet vaše chvalozpěvy, i když se s nima absolutně neztotožňuju. Může to být pro někoho zábava, ale pro mě je to propadák
-
Sorac, ale to proste nechapu. Ja s PVP seknu tak po 5 soubojich, kdy mi dojde trpelivost, protoze PVP ma nasleduji pravidla
1. Vyhrava cheater - pred chvili jsem ubral chlapikovi 2500 HP a health bar se mu neposunul ani o milimetr, nepritel je nezranitelny, souperi neubyva stamina atd.
2. Vyhrava clovek s mensim laggem - lagstabbing je snad jeste horsi nez jednicky, jednou se mi stalo jako bilemu fantomovi, ze jsem mlatil do bosse, ktery byl tak ve skutecnosti cca 20 m vedle, nebo Vam ubira zivoty a az pak je animace protivnika, ze vlastne neco udelal - proste neni sance reagovat, protoze to co vidite ma zpozdeni i sekundu nebo dve a to mam ping cca 10-12 ms v zavislosti na servru.
3. Vyhrava clovek s maggii - nektera kouzla jako soul great sword dokaze ubrat i 1700 HP na ranu. A i kdyz mam stit nahore s defense proti magii 80 -85, tak nektere berou napr. 400 HP. V kombinaci s existenci lagu, kdy mate velmi nizkou sanci na dodge, protoze neodhadnete, kdy uskocit, se jedna o skoro o neporazitelneho protivnika.
4. Vyhrava dex build s rychlou zbrani - staggirng effect, kdy poise nefunguje/ respektive funguje nesmyslnym zpusobem. Po prvnim uderu jste v pytli a pak se jen divate, jak Vam ubira zdravi - nemuzete uskocit, nebo zvednout stit - viz. utok rapirem, kdy jste vlastne porad stagger.
5. tak v 20% souboju se jedna o neco normalniho, ale kdyz chapete, jaky je PVP lag pruser, tak nevite jestli prave temito problemy netrpel souper, takze radost z vitezstvi miziva. -
Ahoj, setkali jste se v PvP s nekym, kdo poklekl, stal se nezranitelnym - neucinkuje na nej ani kouzla a ani zbrane? Po cca 5-10 vterinach se Vam odebere pocet zivotu, za damage, ktery jste mu zpusobili? Nevite o co jde? Je to nejaky cheat? Nezda se, ze by musel neco kouzlit. Nestalo se mi to poprve.
Dale se me stalo, ze v PVP se pohyboval nekdo cca 5-10 krat rychleji nez moje postava. Tu halu pred cryptou Vendricka prolitl celou skrz za cca 1 vterinu. A nejen pohyb, ale i utok mel zrychleny. -
Hraju na PC s gamepadem a uz jsem asi daleko za pulkou, schvalne jsem po vydani jeste nekolik dni pockal, aby opadl ten hype, co jsem citil. Kazdopadne 10/10 si to nezaslouzi. Nekolik hodin jsem stravil jen tim, abych nasel program, co mi rozchodi pravou packu u gamepadu, abych mohl ovladat kameru...
Co me jako prvni neuveritelne vytocilo a tahne se to celou hrou je nejaky podivny hitbox postavy a utoku monster. Dost casto se stane ze ocividne se utoku vyhnete, ale stejne dostanete zasah. Zvlast ten prvni hroch... Moc se mi nelibi jak postava beha a tak nejak podivne krouti rameny.
Pribeh oproti jednicce je nejaky nezajimavy, postavy mi reknou, kdo jsou, co delaj, co bylo driv, ale nejak mi tam chybi tajemno a touha zjistovat, co se v tom svete stalo/deje. A vubec mi prijde, ze tam tech NPC je nejak moc.
Vzhled lokaci moc nenadchne. Pocit, kdyz jsem poprve videl Anor Londo se tentokrat nekona.
Doufal jsem, ze vylepsi crafting itemu, ale naopak je to jeste primitivnejsi. Docela otravne je neustale poskozovani zbrani, takze ackoliv mam svou oblibenou, tak si ji musim setrit na bossaky a pouzivat jinou, coz zabavu spis ubiji a ten item na obnoveni durability to vubec nekompenzuje. Vesmes vsechny konzumovatelne itemy se snazim moc nepouzivat, protoze co kdyz narazim na oblast, kde je budu opravdu potrebovat ze? Zvlast ty kterych neni nekonecny mnozstvi u vendora. Takze jediny item co si uzivam je Lifegem.
Obtiznost hry je OK. Imo dvojka neni jednodussi nez DS. Ale trochu mi vadi umele zvysovani obtiznosti tim, ze jsem nucen behat s pulkou HP. Dale oproti DS se tu dost casto musite vyporadat s vice monstry najednou. To je nekdy hodne frustrujici, jelikoz po jednom by je nebyl problem sejmout, ale vzhledem k podivnemu hitboxu me zablokuji u zdi a tim to konci.
Vzhledem k tomu, ze bez stitu nedam ani ranu, tak pochodne jsou k nicemu. Opravdu nechapu proc je potreba ji pokazde zapalovat...
Dalsi nesmyslna zmena je potreba se vracet do zakladni lokace kvuli levelovani a zlepsovani estus flasky, ale to je jen detail, vzhledem k tomu, ze se da vsude teleportovat.
Dale ukazatel staminy se v boji neda sledovat. Ikdyz vypada hezky, tak bych uprednostnil neprehlednutelny osklivy ukazatel z jednicky.
Ale celkove je hra na dost dobre urovni. Bossove jsou asi nejlepsi cast hry. Hodnotil bych 8,5/10. Vypsal jsem jen nedostatky. Par vylepseni se najde, ale Miyazaki je jen jeden. -
Když někdo něco naprosto nepochopí, ok, to se stává. Ale že se tím VYCHLOUBÁ, to fakt není normální *3* Snůška nesmyslů, ostatně viz komentáře pod "názorem".
-
Ano je to mozne, steam v offline mode ;)