Přejít na výpis diskuzí
Datadisk Legion pro World of Warcraft přinese nové povolání Demon Hunter a oblast Broken Isles
7.8.2015 | Adam Homola
73 příspěvků
-
Pohoda už se těším na nový obsah *14* ... Jen by mně zajímalo jestli bude současná pevnost garisson upgradovaná dál s budovami atd... nebo jestli to zrušijou abych věděl jestli v tom má cenu pokračovat a dostavět to...
-
nevim jestli rozhodnutí zrušit titan (nebo jak se to jejich mmo jmenovalo) a misto toho udržovat wow v kome, bylo správne. je sice pravda že mmo je na trhu hodne ale žadne nestoji za mnoho a ten trh je porad silnej. treba ja jsem už vynechal asi druhej datač k wowku a to jsem byl kdysi fanoušek a nejake mmo porad hledam. a tak to ma imo vic lidí
-
-
je to strašně zavádějící, taky mám nutkání zkoušet jiná mmo, taky že jsem zkusil... ale vždy mě to vrátí k wowku, a ani nevím zda je to z lenosti učit se hrát jinej styl, jinou hru atp. Jak si člověk přes 10 let fixuje jednu hru kor jednu classu... tak se těžko hledá alternativa hraní úplně něčeho nového. Prostě to pro toho hráče postrádá smysl a proto se většinou všichni vrátí pokud nepřestanou hrát úplně. Dneska všichni vývojáři co se ženou do vod MMO her, tak tam jdou hlavně proto, protože ztama tečou nehorázné prachy. Proto je takový BOOM. Je ale jen otázkou času než to opadne a než přijde MMO co opravdu stojí za to, stejně jako tehdá to wowko. Čiže asi jo, je to kóma... a setrvačnost, co drží wowo na špici a chodu. A hlavně prachy. Nu což, teď se zase roztrhává pytel se sruvial hrama jako DayZ, Rust, Arc apod... já každopádně doufám že si ať už ot Bethesdy či někoho jiného že Warhorse... zahraju pořádný co-op rpg.
-
-
Úžasné, tak snad přijde s rozdělením talentů i větší PvP balanc. No dokud se WoW bude ubírat směr casual hráči, v čele s nudným PvE bude jen hůř. Hra potřebuje zpátky větší univerzalitu a možnosti, keré nabízela a které během let ztratila. Pokud je vůbec na starém engine ještě schopna si to vše vrátit. Pak doporučuji zakopat hnůj s názvem WoW a 11 let starý engine co nic nového nenabídne a vykopat prosím poklad s názvem WoW 2 s novým enginem. Ale to by vlastně nesmělo jít primárně o prachy ale o hráče. Tak zas nic. Všichni budou mít všechno, nic nebude unikátní a složit si set či sehnat cokoliv bude jen otázka času a ne umu. Tož čekám kdy tato hranice labilnosti konečně přeroste a hry zase začnou obsahovat určitou náročnost, která zapříčiní to oč vždy v MMO šlo. A to je schopnost her tvořit rozdíl mezi hráči dle jejich kvality. Všechny nováčky nahnat do Molten Core či Black Wing Lair ve 40 lidech s vanilla dropem. To měl set hodnotu. Zdar.
-
Já nevím proč pořád psát ubrečené kritiky, když s tím stejně nikdo nic nezmůžete. Kritiky od některých na mě působí jakoby jste narkomanovi brali jeho oblíbenou drogu. Jak od nějakých závisláků :-)) ( btw taky jsem to hrál, ale už prostě nehraji no ) Prostě, když se vám hra už nelíbí, tak delete a konec šlus ende hotovka. Běžte třeba fotit ženské a nebo dělat konečně něco užitečnějšího pro ostatní a nebo pro svět :-)). Jedno se BLizzu nedá upřít do dneška. Opravdu umí a hry které dělají, mají obrovský luxusní příběhoví základ a to bylo a bude fandy vždy k jejich hrám obrovsky přitahovat. Toto nikdo tak dobře neuměl a do teď ani neumí. A ty jejich příběhové videa vždy byly o kus dále než konkurence. Už jenom první SC jak byl nadčasový naprostá bomba, když si na ty roky vzpomenu. Prostě BLizz si pochvalu zaslouží ať už to teď kdekoliv. A to jak to teď dělají a budou dělat se jim vrátí zpátky v dobrém či zlém. My si to můžeme jen zahrát a nebo smazat. :-D) GL and HF. :)
-
-
Přesně ! :-)
-
-
http://adf.ly/1MKqM6 *5*
-
Vanilla byla strašně hard, TBC bylo nejlepší a Wotlk byl poslední pravej datadisk a od Cata jde wowko do sraček a tento datadisk zabije wowko!! Říkám to už 4 datadisky, ale tentokrát budu mít pravdu!
-
Nevím, na co si lidé stále stěžují. I kdyby WoW zítra přestalo fungovat, úspěch, který tato hra měla, už nikdy žádný jiný titul nezopakuje. I teď je jedno, zda je hráčů 20 milionů nebo pouze 3. Žádné jiné studio se svou hrou nikdy nic podobného nedokázalo a ani nedokáže. A tenhle úspěch už Blizzardu nikdo nikdy nevezme.
-
-
Ano mohli ale od te doby co je to Activision-Blizzard nikdy nic podobného nedokázalo a ani nedokáže
-
-
Humpf, zase melee tank/dps, navic to urcite bude burner takze bude full arena comba dh/dh nebo dh/dk, doufal jsem v toho nekromancera a zase jsem se nedockal. Pro me zklamani.
-
-
Tak se přihlaš u Blizzardu a zařiď aby vytvořili Nekromancera ;) :P
-
-
Od Blizzu jsem hrál skoro vše a musím souhlasit s místními kritiky. Poslední roky už to není inovativní firma ale tiskárna na peníze. Tituly od 94 po 2004: 7 plných her, 5 datadisků, 3 nové světy. Od 2005 po 2015: 4 nové hry, 8 datadisků, 0 nových světů. Z toho 2 nové hry, HS i HotS, jsou jen kanibalizací vlastních značek pro casual publikum. Projekty s minimem rizika, bez duše, atmosféry, umělecká hodnota těžce hledatelná.
Blizzard tu bude vždy, je to moc velká firma aby jen tak krachla. Ale s tou firmou před 10 lety nemají nic společného. Jejich hry jsou bez atmosféry, bez nápadu, bez myšlenky s naprosto otřesným klišovitým příběhem (viz SC2:LotV). Sám jsem z toho velmi smutný, poslední firma, která byla "kamarád" se poslední roky změnila v korporaci podobnou EA nebo Ubisoftu :,-( -
-
Přesně tak! Mohli dávno udělat něco pořádnýho. Blizzard díky wowku měl obrovské příjmy mohl je využít na tvorbu obrovské hry mohli udělat World of Starcraft kde by byl celý vesmír a stovky planet a co planeta to "WoWko", jenze oni zacli misto hlavne her delat hlavne prachy a tak recyklujou svůj obsah aby vytvareli hricky s minimalnim nakladem a hlavne s minimalnim rizikem zato obrim ziskem/vykonana prace
-
hahahaha ty nostalgicke bryle jsou drsne co? ale jo rozumim, ze je tezke odpoutat se od veci na kterych si vyrustal a videl si je poprve v zivote. a ted naivne cekas, ze se ten pocit zase s kazdou hrou vrati nebo co.
-
*13* *13* *13*
-
-
...povolat temného titána Sargerase - tak se to správně skloňuje.
Sorry Adame, jsem hnidopich :D