Přejít na výpis diskuzí
Datadisk Mean Streets of Gadgetzan pro Hearthstone přináší novou herní mechaniku
5.11.2016 | Aleš Smutný
23 příspěvků
-
amen
-
P2W hra je kazda hra, kde si za realny cash muzes kupovat vyhodu.
Nemáš-li čas, nerad grindíš, sypej! - na tomhle prave neni nic feroveho, kupujes si za cashe jine podminky nez maji ostatni hraci => p2w -
Dělání daily je taky grind. Odinstaluj to. Získáš čas a přijdeš jen o zbytečnou frustraci.
-
Tak hrají to jen lidi, a ti kopírují jeden druhého… Příklad z „dnešního“ Brawelu: Zhruba 4 hry z 5ti lock postavenej na démon koních (Dreadsteed). Zábava? Ani moc ne, ale šlo mi přece taky jen o daily (smradlavý murloky). U rankování je to skoro stejný, taky se hraje jen to stejný…, lidská povaha hald nějaká je. Mně z toho vychází, že si to do značný míry kazí lidi sami. Chtějí víc… Někteří chtějí možnost nadávat soupeřům. No, dneska by to bylo super, 4. lock v řadě by byl dost možná ubožák, zábavu mi fakt ničil. A nejde zrovna o toho, jestli si do balíčku dokážu dát třeba silence…
-
Ono to spíš vypadá, že dost lidí ani netuší, co P2W znamená. Znamená následující, bez sypání nemáš proti sypačům šanci! Příklad RF Online, sypač (cash shop hráč) byl schopnej vymlátit úplně na pohodu celou skupinku F2P hráčů… Hm, dneska se brečí, že férový F2P model je P2W… Jako z čeho by ti tvůrci měli mít prachy? Kdo by to hrál, kdyby bylo všechno hned? Ne, nejsem zrovna zapálený do HS, jen se snažím být spravedlivý. Za mě říkám, HS není P2W, nesouhlas. Všechna (férová) MMOčka jsou o grindu. Nemáš-li čas, nerad grindíš, sypej! Anebo to prostě nehraj + nepiš sračky, jak je to strašně P2W.
-
v poslednej dobe mam pocit akokeby som hral HS ako vyherny automat.zatiahni packu a cakaj.dakedy som nemal problem byt legend.teraz to stoji tolko grindu a casu ze o to nemam uz zaujem.plnim len daily questy a nakupujem baliky zato.neplanujem uz do HS dat ani cent.nemam chut platit za dalsie RNG a grindovat to.dnes mate aj 2 dobre hry na pc za tie cancer baliky.stacilo Hs going to hell.
-
neni to pay2win rekl zalud a kupil si karty za 25 000 :) na to si vzdy vzpomenu...LOL
-
Ano sberatelska karetni hra je pay to win. To je mi teda zjisteni. A co jineho by asi mela byt, na tom to stoji. Na rozdil od realnych papirovych si ale tady celkem slusne zahraji i lide, co do toho nedaji ani korunu. Dokonce bez problemu porazi i nekoho kdo do toho vrazil desitky tisic.
-
Není to P2W, ale pokud chceš bejt ten „nej hráč“, musíš mít karty. Rychlá cesta vede skrz real prachy. Překvapivě… Normal F2P přes daily, Arénu a Brawl, čili herní měnu (klasika). Jasně, nepíšu nic, co bys ty nechápal. Jde o styl hraní a přístup k hraní obecně. Je to zdarma, je to pěkný, někdo to asi tvoří… A asi ne zdarma. Jinak: Já jsem spokojen, hraju to lážo plážo, rank zásadně jen pro obal. Upřímně v tom díky net deckům a herním mechanikám nevidím příliš velkou výzvu... Ale to už se opakuju, věc přístupu, času, zkušeností, inteligence, peněz, přístupu, přístupu atd.
PS: Ve War Thunder taky nemáš nabušenou posádku nebo max. tier hned! Taky začínáš mezi lamáka s holou řití… Ano, moc dobře to vím, hraju to zhruba 12 dní. Lážo plážo.
PPS: CS je ve hře na škatulky úplně jiná škatulka. Nesrovnávat! -
A proc by to bylo o nicem? Myslis, ze by vsichni hrali stejne? Pokud ano, pak jsou ve hre OP karty, ktere chteji mit vsichni a hra je spatne vybalancovana a jelikoz neni rok 95 a vyvojari mohou hru ladit za chodu pak teda nevim...
Nechapu, proc nekdo kdo hraje dva roky hru by mel mit nejake vyhody. Protoze hraji zdarma, tak mam byt znevyhodnen? Dekuji, nechci. A paklize si myslis, ze hra je FTP jen nahodou a tak jsi dost naivni. A ne nemam zadny vnitrni problem s ftp protoze u War Thunderu jsem zadny tlak na to abych hral denne x hodin nebo platil nespozoroval.
Kazdopadne je to jen muj vnitrni pocit, ze me hra chce podojit a urcite se nemusi shodovat s tvym.
Kazdodne pokud jsi spokojeny, at slouzi. Ja se zamerim na hru, kde jsou si vsichni rovni a spokojim se pouze s faktorem nahody promichani balicku. -
Ano, Hearthstone potřebuje více a více RNG, je to zábavné a interaktivní. Potřebujeme víc karet jako jsou nové portály, Yogg-Saron, Barnes..atd a proto nám vývojáři nadělí Kazakuse, který vyrobí totálně random spell, to je paráda!
A také potřebujeme novou 7/7! Po Dr.Boomovi nám dali 4 mana 7/7 a dnes tu máme Kun the Forgotten King, 0 mana 7/7!!!! Teda potřebujeme 10 many, ale pak nám ve stejném kolo obnoví všechnu manu, není to trochu moc OP? Už teď druid nemá problém dostat na board 2x 8/8 za 0 many a teď mu dají 7/7 díky které ve stejném turnu může hodit další kartu, co stojí 10 many.
Takže teď například v kole 10 hodí 8/8, 8/8, 7/7 a pak třeba hodí Talnose a double swipe, GG!!
Po Blizzconu turnaji už nemám chuť sledovat tyto turnaje, Yogg-Saron, portály a další total RNG kárty dokázaly zvrátit celé zápasy, prostě toto by se dít nemělo. -
Hrál jsi někdy jakékoli TCG? Připadá ti že Magic nebo Pokémoni byli jiní?
-
no kdybys to hral 2 roky asi bys nechtel, aby kazdy novacek mel hned vsechny karty co si sbiral 2 roky....jo ze si je muze nekdo koupit ano muze, ale kdyby to meli zdarma vsichni bylo by to o nicem jinak to zadne P2W NENI! VSE krom skinu karticek a hrdinu ziskas jen za herni zlataky a na ty staci delat dayQ a mas jich habadej uplne na vsechny rozsireni i balicky!!!!
-
Hru jsem zkousel 2 dny (cca 12hodin herni doby) a sel jsem od ni pryc . Ze zacatku mi hra prisla super a darilo se mi tak 50/50 i v kompetetivnich hrach ze zacatku nebyl problem vyhravat i s temer zakladnimi kartami, jakmile se ale posunete, zjistite ze bez pokrocilejsich karet jste znatelne znevyhodneni.
Venoval jsem nekolik tisic hodin cs:go takze jsem proste navykl k tomu nejcistsimu kompetetivnimu hrani. Hearthstone je momentalne proste pay to win. Paklize hru hrajete od jejiho pocatku, pak se na to da koukat trochu jinak. Momentalne musite budto investovat vlastni obezivo nebo se pripravte na minimalne 100-200 hodin na budovani alespon trochu pouzitelnych balicku. -
To je jiste vsechno pravda a zni to moc hezky, ale kde nejsou masy, nejsou prachy a kde nejsou prachy, tam to upada. Staci se podivat na stav ostatnich MMORPG ve srovnani s WOWkem. Nejak se drzi, ale zadne zazraky nelze cekat.
Souhlasim, ze Gwent neni temer vubec o nahode, ale vice o skillu. Otazka je jestli to je dobre nebo spatne. Od karetni hry se nahoda tak nejak da ocekavat a v HS casto efekt nahody prinasi i zabavu. -
To jaký hra má úspěch je mi celkem u prdele, to nic nemění na to jak se ta hra hraje. Popravdě bych ani nechtěl, aby Gwent měl úspěch jak HS, protože by to znamenalo dělat hru pro masy (jak jste psal) a s tím spojené ústupky.
Gwent je každopádně pro mě nový svěží vítr a konečně hra, kde to není hlavně o náhodě, ale i víc o umění hráče dle mého názoru. -
Po 2 letech s jakoukoliv sebelepsi hrou je zmena na jinou temer vzdy pozitivni, alespon zpocatku. V dlouhodobem horizontu ale Gwent nema sanci. Blizzard opet vychytal to, co chce nejvetsi masa lidi. Ostatni se stejne jako u WOWka snazi zkopirovat jejich uspech, ale podle me zcela bez sance. Vubec netvrdim, ze Gwent nebo TES Legends jsou blbe hry, ale na uspech HS absolutne nedosahnou.
-
pro tebe vždy pan lolo, samozřejmě už tady zase šíříš fanatickou Zaklínačkou ideologii, hra v Betě, beztak sotva vybalancovaná bez náporů hráčů a už ji srovnáváš se zajetou značkou, ať už je ta hra kvalitní nebo ne.
-
Opravdu LOL, to sedí k vašemu nicku...
Nejsem fanatik do žádné herní značky, jen mám rád dobré hry a po 2 letech u HS je Gwent jak modré z nebe.