Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Grandhalf
    Čtvrtej díl to sice asi naznačil ale herní zážitek ze 4 a z 5 já měl teda diametrálně rozdílnej . Čtyřka byla taková hezky šedivo-hnědá , potemnělá a celkový herní tempo se alespoň mě zdálo odost pomalejší než v 5tce . 4 sem hrál celou na gamepadu pohoda , 5 sem na gamepadu vůbec nedával a na kombinaci klávesnice + myš zase byli nakaženci pomalí ... Neřešim příběh ( ten je dobrej zatim ještě ) a nikdy sem ho při kritice neřešil , prostě mi to vadí že zrychlujou tempo hry až z toho bude střílečka zavirovaných ovcí prokládaná filmečkama ... Ale jasně , někdo to rád střílivé a rychlé ... *15*
  • QTE = Quick Time Events, takové to "mačkej co nejrychleji X, abys shodil ze sebe zombie apod." V RE6 máš možnost zapnout jejich usnadnění, ale ne na všech obtížnostech. To se změní. Teď otázka, jestli to automaticky neznamená, že QTE budou v PC verzi zprasené, a proto tam dávají tuhle volbu.
  • Inquisitor
    Ano určitě je to subjektivním pohledem každého z nás proto se asi neshodneme. Možná bych to z tvého úhlu pohledu viděl také jinak, ale jak jsem psal moje znalosti RE nejdou až tak do hloubky. Já to beru čistě z herního pohledu a pocitu z těchto nových dílů, který mi prostě nic neříká. Ale je to samozřejmně věc názoru. Jak se říká proti gustu....
  • ZvacA
    A to jsou právě ty nuance v tom chápání - "čistá akce"; "zkurvení značky "; "už jen podle jména"; "používají jen názvy". S tím vším se nedá souhlasit a podobné je budováno čistě na hledisku znalosti jen Resiho z jedné strany - tedy jako hry, která kdysi znamenala synonymum pro určitý zážitek a toto synonymum si plno lidí dogmaticky zapamatovalo, avšak bez toho, aby ke hře projevovali nějaký hlubší vztah. Taková skupina bere Resiho čistě jako hru jako každou jinou, avšak která musí dogmaticky herními mechanismy vyhovovat, jinak to již není ona hra, která se znala a řve se o jejím "prznění" i přestože už má na kontě x let své existence - v tom vidím tu neadekvátnost výroků ze strany takové skupiny lidí. Sám Mikami by asi tady se mnou taky nesouhlasil a přestože pravda, novější díly nejsou survival-adventurami se statickými úhly pohledu, nejsou plné depresivních momentů a ztratily ze své atmosféry (což je mimojiné i otázka dopadu v rámci věku), tak Resi zůstává Resim dalšími typickými věcmi. Navíc si tak nějak stále zachovává prvky survivalu (pokud si to je ochoten někdo střízlivě přiznat), byť jistou měrou modifikovaného a přizpůsobeného současným mechanikám žánru, s tím že bohužel ztratil "herní výzvu" svých kořenů - to je třeba přiznat.

    Nemysli si, taky patřím k těm, kteří by otevírali flašku při dílu, který by se postavil na té staré survival-adventurní bázi s tou atmosférou, jak jsme ji znali i kdyby to měl být remake. Taktéž remcám nad plno věcmi i stylem, jakým jsou herně současně podávány, a které se objevily nejen v nejnovějším šestém díle (OpRC nepočítám, přestože je mi jasný, že na něj plno lidí pro kritiku chce odkazovat - to je jen taková odbočka i v rámci univerza, jenž by se neměla brát v potaz při hodnocení kvalit/nekvalit regulérních dílů a série obecně), ale stejně tak si uvědomuju, že Biohazard zůstává Biohazardem i nadále, byť se to někomu nemusí na první pohled herním mechanismem líbit.

    A závěrem, nepodceňovat znalosti univerza při hraní samotných titulů - jednak se na plno věcí dívá jinak, jednak plno věcí dává smysl a osobně se přiznám, že je to z velké části jediná věc, která udržuje v mém případě Resiho ( a při vzpomínce na první díly tuplem ) v kurzu, když občas herně nemůže už co říct tak jako dřív, ačkoli se nedomnívám, jak jsem uvedl výše, že by to bylo tak zazděný, jak se snaží zbytek lidí prezentovat. Tak či tak, je to samozřejmě každého věc, už při recenzi RE6 jsem uváděl, že tento díl definitivně pošlape naděje radikálních - ať už z jakýkoliv důvodů - zastánců prvních dílů, kteří tak značce budou nanejvýš kondolovat. Nebylo by ale na škodu si uvědomit, že prosté sdělení, že "Resi je v kopru" taky není tak úplně správně, páč existují faktory, které to prozatím vylučují. Takto to zůstává jen stále subjektivním verdiktem každýho z nás.
  • Inquisitor
    Ano je to pořád Resident Evil, ale už opravdu jenom podle jména. Nepotřebuju být velký znalec abych viděl co se mi nelíbí. Ten posun k čisté akci, kde se jenom používají názvy aby jsme náhodou nezapomněli že se vlastně jedná o RE. Prostě se mi tohle směrování opravdu nelíbí a ano je to podle mě skurvvení značky. A neříkám to jenom z nějaké nostalgie, nehrál jsem to jako šestiletý dítě abych mněl idealizovaný vzpomínky.
    A ne není to žádná vidina z uraženosti herního zážitku. Popravdě nevím jestli by mi podrobná znalost univerza hru vylepšil. Možná ano, možná ne. A nejsem v tom názoru sám a nejsou to všechno pouze výkřiky do tmy.
    Tím neříkám, že o univerzu RE nic nevím, ale určitě bych se nepasoval do role odborníka.
  • residentevilfans
    perfektne napsano *5*
  • residentevilfans
    Nechapu zase ten hate bude to full na pc se vsim vsudy a ohledne toho ze to neni jako stari resi museli vsichni cekat 4 dil snad ukazal kam bude re znacka smerovat. *5*
  • ZvacA
    Při vší úctě k dotyčným mě fascinuje, jak tu všichni melou o " prznění značky; narušování jména " a podobný hlody. Z velké míry jen z úst panáčků, kteří nejsou ve finále Biohazardem tak znalí, případně o něm ví úplný ho*no. Tedy, chápu, že řada lidí si ho zapamatovala především a primárně kvůli herní atmosféře alá survival adventura ze svého mládí - kdo by taky ne, pokud měl se hrou tu čest - ale věc se má i z druhé strany a tou je samotné univerzum a jeho vnímání. Ač se mohl změnit samotný gameplay, či ubrat na atmosféře ( což má vesměs i svý korespondování s dějem a taky netvrdím, že bych tomu fandil ), je to stále v jádru Resident evil. Jasné, každý to vidí a chce vidět jinak, ale střízlivě tomu tak je. Díly spojuje příběh, postavy, celkový vývoj biorganických zbraní a jiné - to jsou prvky, které prostě nejde zaškatulkovat před atmosférou a herními principy jako méněcenné pro udávání značky Resident evil. A dokud tyhle základy budou součástí série ( samozřejmě podanné adekvátně a kánonicky, tím se vylučuje Operation Raccoon city a live-aciton filmy ), je to stále Resident evil.

    Tím nezastírám fakt, že by BH6 byl nějakou bombou - je to jen komprimisní, a pro jádrové radikální fandy ne tak pravda přesvědčivá, záležitost směřující mezi "veterány" a "nováčky" v sérii, hrající si s prvky zavedenými čtverkou a snažící se do toho vecpat "staré "finty", přičemž někdy to funguje, někdy ne. Výsledek mohl být ve všem lepší, od příběhu po gameplay, přesto to není tak nějak katastrofická věc, při které si člověk sice nebude kadit strachy do gatí, ale i tak má Resi 6 působivý momenty, který jednak hrají nostalgicky a jednak zábavně a pro ty, kdož o univerzu něco ví, dokonce zajímavě. Škoda jen toho záměru vše zefektivnit a hratelných "zastřel si svou stovku" pasáží.

    Nicméně, ať se na to každý dívá jak chce, ale tyhle verdikty o "prznění série " osobně považuju za kecy, zvlášť od lidí, kteří se najednou přichomítnou, páč slyší na RE. Sám nejsem slepej vůči tomu, kam se herně série posunula a první díly jsou již klasicky v top herních zážitcích survivalu. Rovněž kydám na sérii, stejně jako chválím se stále větším stanoviskem, že Capcom by potřeboval nakopat do řiti, přesto v řečech "o hanění značky " chybí většině záběr si uvědomovat, jak se za tu dobu Biohazard vypracoval v širších souvislostech, než aby na to mohl člověk pohlížet jen ze své "uražené" herní vidiny zážitku, kterým si kdysi za mlada prošel.
  • Grandhalf
    Strčte si to někam . RE 1+2+3 ( 4 tak napůl mno ještě ) jsou alepoň kvalitní hororový adventury ale tohle ? Takhle to sprzní špinavci tu sérii ... ( Teda v případě že se nebude konat nějaká brutální revoluce od 5 dílu ) ...
  • Ferdis2
    Tvoji rodičia sú krutí, že ti nekúpili teletubbies. To by si možno dohral... *1*
  • ......co se týče asistence QTE (které tím prakticky neexistovalo a bylo automaticky úspěšné), která byla původně jen na úrovni Amatér, tak bude nově přístupná všem obtížnostem.

    PROSÍM, MŮŽETE MI TUTO VĚTU VYSVĚTLIT, NĚJAK SE NECHYTÁM. DĚKUJI.
  • Ty chytrak, to je Ceske slovo, v Slovencine ziadne remcat nieje.
  • http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/remcat
  • Super, bomba, už jsem ani nedoufal. Snad líp pořeší QTE na klávesnici, v RE5 to byl celkem opruz. Na druhou stranu headshoty na myši jsou paráda.
  • To "remcanie" bude asi iba v tvojej hlave, ja som nikdy o ziadnu hru z konzole "neremcal"(tomuto slovu nerozumiem, neexistuje v Slovencine), nevydaju? ...kludne, zahram si nieco ine, co ma oslovilo.Jedine co ma ako konverzia z konzol skutocne potesilo, bol Alan Wake, inak ma to netankuje, aj napriek tomu,ze verim,ze sa jedna o kvalitne tituly.
  • Se divím Capcomu, že to pro těch pár desítek tisíc platících zákazníků a pak pár milionů pirátských socek dělá tohle.
  • Inquisitor
    Právě to mi na tom vadí nejvíc. Že něco takovýho przní jméno Resident Evil (Biohazard). Ale to je dnešní trend, kurvitt starý značky.
  • CRYPT
    Dovolim si castecne nesouhlasit. Petice se pisi jen u kvalitnich her, ktere oslovilo i PC publikum. Pokud by dana firma ze zvedavosti udelala anketu s pribliznymi cisly, kdo ma zajem si zahrat pripadny pc port, potom by se dle toho mohli ridit. Potom se muze nadavat na piraty, ale pokud udelaj epickou sra*ku a pirat si ji stahne a za 10 minut odinstaluje neni na vine pirta, ale vyvojar
  • jindra.veliky
    nejlepsi hry jsou uz vydany, tak at.... *12* *5*

    (od roku 2008 jsem nedohral ani jednu hru, ani jsem se k jedny znovu nevratil...)
  • Budte radi že vám na pc vobec čosi vydaju a neremcajte... Nevichádza... remcáte, píšete petície a podobné blbosti ... víde a remcáte ešte viac...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit