Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zamerne som napisal "povodnych Elite hrach" nie konkretne o prvom Elite. FFE z roku 95 je svojimy niekde uplne inde ako ED... a to je medzi nimi rozdiel 20 rokov... pokial to tebe staci, v poriadku, hadat sa s tebou nebudem. mne to pride ale ze vo Frontier nestihali dokoncit vsetko co potrebovali ale chceli silou mocou vydat hru pred vianocami. tak vydali tento polotovar, ved je to predsa jedno, pre vacsinu backerov je to len dalsia iteracia vyvoja.

    a este sa budu tvarit ze ako rychlo po vydani prijdu s novym content patchom (Wings), pritom predpokladam ze to chceli stihnut povodne do vydania len im to uz nevyslo.
  • Před koupí si též raději počkám na pořádný Update ve smyslu "tvoření" a využití potenciálu hry, tyhle fix logy https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=94724 jsou beztak povinností k plnění plánu zaměstnance s nejnižší platovou třídou ve Frontier Studiu, a ptám se, na čem převratném maká zbytek ?
  • Elite mám ho ešte na disku, rovnako ako Oolite, ktorý som vyskúšal pred časom. Ak tam bolo viac lodí tak to bolo preto, že či si lietal na Cobra, Boa alebo Fer de Lance, nič si nevidel. Zmenili sa len čísla a pribudol alebo odbudol pruh s ukazovateľom energie. Loď bola reprezentovaná pár čiarami, cockpit rovnaký. Frontier potom pridal v grafike a v možnostiach, ale stále to bolo relatívne jednoduché. Aj obchodovateľných komodít bola tak tretina.
    Takže prosím presnejšie, aké sú napríklad niektoré z tých stých možností, ktoré pôvodná Elite mala ?
  • risa2000
    Souhlasím s tím jak to popisuješ, ale nemyslím si, že by to bylo na úrovni early access. Když to budu hrát v Solo módu, tak tam duch Elite je (nevím teda jestli oba myslíme stejného ducha *4* hrál jsem jenom původní Elite na Spektru).

    Co podle mne zatím nefunguje (ale věřím, že to časem vyladí) je PvP, nebo obecně vůbec interakce mezi živými hráči. Zkoušel jsem to hrát s kámošem, ale jediné co jsme mohli dělat, sejít se někde a tam si každý něco dělat, aniž bychom ale věděli, kde ten druhý přesně je, nebo co dělá. In game chat je v podstatě nepoužitelný a voice jsem nezkoušel, protože mi přišlo jednodušší si zavolat přes Skype.

    Je tam víc věcí na doladění, ale to mi u projektu tohohle typu přijde normální. Není to standardní MMORPG, má to unikátní herní mechaniky a také si dovedu představit, že v některých případech prostě FD ani nevěděl, jak se to celé vyvine, jak se budou hráči chovat, atd. Odepsat to, ani ne měsíc po vydání, se mi zdá předčasné.

    Co se mi naopak líbí, jsou ty nenápadné GalNet zprávy. Zrovna včera jsem si říkal, že bych letěl do Luluwaly, podívat se na ty federální křižníky - nakonec jsem se k tomu bohužel nedostal, ale četl jsem na fóru, že lidi co tam byli, je fakt viděli, a že dokonce ve vedlejším systému byly křižníky Impéria (o kterých ani GalNet nepsal).
  • risa2000
    Hraji to od prvního dne na X360 wireless gamepadu a je to úplně v pohodě. Používám defaultní nastavení "Advanced Control Pad", který namapuje v podstatě všechno na pad, takže nemusíš sáhnout na klávesnici. Jediné, kdy, alespoň mně, gamepad nestačí, jsou souboje. Tam bych potřeboval joystick pro jemnější práci.

    Jinak ale na obchodování (a prozkoumávání) nemá gamepad chybu, dokonce máš jako luxus dvě plnohodnotné analogové páky, což ani joystick s otáčecí pákou nemá - výhodné pro přistávání na stanici. A navíc se můžeš uvelebit v křesle nebo natáhnout na gauč *3*
  • To se delo v bete kdyz bylo pet a pul stanic ale ted se mi to jeste pri open playi nestalo...
  • z toho co pises ty mi pride ze mas problemy chapat pisany text...

    ved som nikde nic o ziadnom pribehu nepisal. naopak si myslim ze pribehovo to maju vymyslene dobre, pravidelne citam galnet news a politicke dianie a velmi sa mi paci ako do pribehu nenasilne zapajaju hracov (teraz bola vzbura otrokov v systeme Sorbago a kto chcel mohol prijst a zarobit, pretoze Imperium ponukalo slusne peniaze za misie pre potlacenie rebelie. alebo kauza Oniongate, federacii sa nepaci tato "droga" tak bombarduju planetu, tym vsak klesa ponuka, stupa dopyt, ceny rastu, moznost pre hracov zarobit).

    ja som pisal o technickych nedostatkoch a o tom ze tam chyba vela veci..
    ked si uz spomenul povodne Elite hry, tam je vidno ten najpriepastnejsi rozdiel, predchadzajuce hry ponukly 100x viac moznosti a obsahu nez aktualny E:D..
    staci sa len pozriet na mnozstvo dostupnych lodi, E:D je na tom velice smutne oproti starym dielom...
    niektore lode su uplne nanic pretoze nemaju aktualne vyuzitie (Orca), ktore hadam casom pridaju. proste je to vidno na celej hre ze je nedokoncena, sa pozries do statistik a vidis tam level 2 a level 3 detailed scans... co to je? no nic, je to nieco co este nemaju implementovane ale v statistikach to uz svieti...
  • Takže na shrnutí... finální verze hry zdaleka není finální.... sliby tvůrců jsou splněny asi jako sliby politiků... "masovka" se nekoná... protože není s kým, není kde a není o čem se bavit, obchodovat, spolupracovat.... v open play světě nováčka rozseká sociální deméter co si koupil betu a teď si s našláplou loďkou mastí ego na killování nováčků. vesmír je plný objektů stejných jako vejce.... a vejce...a vše to má zachránit jen víra, že to dobře dopadne?? Je pochopitejné, že když někdo vyplázne 1500 za polotovar... nebude si chtít přiznat, že naletěl ale sakra! za tuhle cenu má být hra hotová a ne v 1/3 vývoje. Naklikejte si palců dolů kolik chcete, ale fakta nekritickým obdivem nepřebijete...

    Ps: Pevně věřím, že si budu moci ED taky jednou koupit a zahrát a být spokojen, že za plnou cenu hraju plnohodnotnou hru... (Dávám Brabenovi rok ...maximálně dva)
  • Ja mám zato, že E:D je minimálne v základnej myšlienke dokončená. Napriek tomu, že ju autory a hráči berú ako základ pre ďalší rozvoj, hra poskytuje to, čo pôvodné Elite a niečo naviac.
    Z toho čo píšeš mi príde, že si si kúpil hru, ktorá pre Teba vôbec nie je.
    Elite bolo vždy o zarábaní peňazí obchodom, alebo ničením lodí (pirát, nájomný lovec). Ak si dobre pamätám, nesľubovali v základe žiadne príbehy ala Wing Commander s bomba renderom.
    Ale nečudoval by som sa, keby sa do budúcna pridali nejaké akcie. Napríklad konflikt proti Thargoidom, ktorý autory určite pridajú do vesmíru formou udalostí. Ak to bude dynamické, bolo by to parádne.
    A že sa loď pohybuje aj keď má vypnuté motory je prirodzené. Aj pri miere zjednodušenia pretože to je hra sa bavíme o obrovských rýchlostiach, ktorými sa stanica pohybuje na obežnej dráhe. Všetko vo vesmíre sa obrovskou rýchlosťou pohybuje. Vo filme Gravity to bolo veľmi pekne ukázané.
  • ja som najprv skusal k+m a jasne, da sa to, ale ak mas xbox ovladac, podorucujem ten. uz len kvoli analogovym packam... sice by to chcelo viac tlacidiel ale vies namapovat kombinacie (naprv A+RB a podobne) a popripade to skombinovat s klavesnicou.
  • Nevim, létat vesmírem v Kerbal Space Program rozhodně nuda není. :) A v Elite je to podle toho, co zrovna děláš. Jako obchodník si vzrůša moc neužiješ, ale jinak....
  • Viper nebo Cobra Sidewindra hravě dožene a Viper nebude muset ani boostovat. Otázka je, jestli mu stihne dojít nabitá šťáva do zbraní než tě sejme. Ale stejně. Moc šancí nemáš. Proto je tam ale Solo play a Private play.
  • Osobně jsem to na k+m nezkoušel, ale hraju to na docela obyčejném joyi od Saiteku(klobouček+6tlač.+plyn, ale plyn nepouživám), levou ruku mám na klávesnici a celkem v pohodě s ní supluju hotas.
    Většinu věcí mám kolem wsad, wsad dělá směrové trysky, q pro shield cell, e pro chaff launcher, shift+ctrl je plyn. To je základ. G pro podvozek mám tak zažitej, že na to zapomenout nejde, zatímco tlačítko č.24 bych hned zapoměl. X mám full stop a hodí se to při přistávání (a mám ho zažité z jiné hry). C jako cargoscoop.
    Na kloboučku joye nemám rozhlížení (i když by se hodilo), ale nastavování směrování energie (defaultně je to na šipkách). Na tlačítkách je střelba1+2, target ahead, highest threat, engine boost a emmm to na vypnutí letu "by wire"...joo fly assist off na podržení.
    Numerickou mám taky plnou a to na přepínání mezi systémy. 8462 pro pohyb v menu, 5 jako potvrzení výběru, 97 jako next/preview záložka/menu, 1 pro konzoli s navigací, 3 pro konzoli se systémy. Nemám namapované tlačítko na senzor. Do zakladního pohledu se přepínám stisknutím stejné konzole a zároveň tam vidím i senzory. Ještě myslím že na tečce na numerické mám namapováno back v menu (nedávno mi začalo chybět).
  • Hmmmmmm...hrál jsem to ve FullHD na Pentium G3420 (2 jádra@3,2GHz) a nVidia GTX750Ti na nějaký střední detaily a až na stanice nebyl s 60FPS nějakej problém.
  • mam odpor k vsetkym kickstarterom/early access/open beta hram, nevidim dovod preco platit za hru, ktora mozno vyjde ked sa podari niekedy v buducnosti...

    tym padom som sa o E:D zaujimal minimalne pokial hra nevysla. ked vysla, hned som ju kupil a velmi rychlo zistil ze ma vyvojar oklamal a hru sice oficialne vydal ale v skutocnosti sa stale jedna iba o nejaku formu early accessu...

    myslim ze je to skvela idea, mat k dispozicii celu galaxiu a to je asi jedine co ma drzi v hre, objavovanie. obchodovanie ma zmysel iba na ziskanie financii na lepsiu lod a nie je uplne dotiahnute (su stanice vzdialene 45 minut letu od hviezdy a pritom ceny na nej su rovnake ako vsade inde...
    suboje ma moc nebavia (nie je to premna, nie ze by boli zle, proste ja tu hru hram kvoli niecomu inemu), niekde veci su pritiahnute za vlasy a niektore viditelne nedokoncene.
    najviac ma aktualne serie mapa galaxie, pocitanie skokov trva nechutne dlho (ten algoritmus je uplne zvrateny) a je tam limit na vzdialenost 100Ly... co sa moze zdat vela, ale akonahle mate v lepsej lodicke maximalny skok 20-30Ly tak to znamena prepocitavat kazdych 3-5 skokov... to dost naserie hlavne pri obchodovanie... rovnako naserie ze sa neda ulozit uz vypocitana cesta, takze vzdy treba dookola znova zadavat system kam chces letiet a znova cakat kym to vypocita...
    no a ak ste v mape galaxie tak je ako keby ste boli uplne mimo hry. raz som sedel v stanici, otvoril som mapu, zatial na pozadi sa moja lodicka mierne posunula, takze sa dostala na susediaci docking pad (proste obcasne po launchi z docku miesto aby lodka ostala na mieste tak ma nejaku rychlost a hybe sa), takze po 30 sekundach upozornovania ma stanica zostrelila (teda plna lod vzacnych komodit znicena)... samozrejme kedze som bol v mape galaxie tak sa mi ziadne upozornenie nezobrazilo, zrazu sa mapa vypla a bol som mrtvy...

    co sa tyka multiplayeru tak tam nie je vobec nic, ano lietate v jednom svete, ale akekolvek moznosti komunikacie su uplne minimalne, obchodovat sa neda (teda len sposobom vyhod tovar do vesmiru a ja vyhodim tiez, plati iba pre tovar, kredity sa nedaju tak vyhadzovat), skakat spolocne sa neda, spolocne misie neexistuju... toto aspon pridaju v najblizsom update, ale aj tak mam pocit ze toto uz malo byt v hre ked ju vydavali..
  • walltar
    http://www.investegate.co.uk/frontier-dev-plc--fdev-/rns/trading-statement/201501090700077096B/
  • Hraju to na k+m a nemám problém. Ovšem v Open hře bych na lidi kteří létají s joystickem nejspíš neměl. Proti NPC je to však úplně v pohodě.
  • V centrálních sektorech je ještě jeden zásadní rozdíl mezi SOLO a OPEN.
    Dostaneš misi odvézt něco na nějakou konkrétní stanici a v OPEN jsou všechny přistávací PODY plné a kolem létá dalších 10 lodí čekající na přistání a ženská ze stanice furt opakuje "landing request denied" :).
    To je chvíle, kdy jsem rad že můžu přepnout na SOLO (stanice je prázdná), zadockuju, přepnu na open a hraju open *1* .
  • Doporučuji tedy raději začít s nějakými složitými hrami pro první stupeň základní školy.

    Nevím, já manuál nepotřeboval, ale je pravda že Elite:Frontier před 20 lety byla moje první koupená originálka a tam jsem manuál potřeboval jen kvůli otázkám ohledně passwordu :) (měli model semtam při příletu na stanici - zadejte první slovo z 27 stránky).

    Pro tebe tedy asi něco jako Diablo, pokud, abys nemusel číst manuál poradím, že červené lahvičky léčí životy, modré manu a fialové obojí.

    Ta hra byla od začátku prezentovaná jako sandbox. Příběh nečekej a jako solo hráč jseš nedůležitý prd v obrovském vesmíru.
  • Walltare odkud mas pls to info, ze prodal 300k copiez?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit