Přejít na výpis diskuzí
David Cage: „Proč jsou hry tak emocionálně ploché?“
3.3.2011 | Aleš Smutný
86 příspěvků
-
Co děláte ve většině videoher? Střílíte. Zabíjíte. Násilně ničíte. Šplháte...
no když ta hra je tak udělaná,tak co tam asi mám dělat jinyho,ale že těch emocí je u toho plno,to ten kkt asi neví,mě to připadne že nic nehrál,když piše takovy hovna,jak už tady někdo psal o Mass Effectech,Max Payneovi,mě osobně dojal konec Halo Reach,kdy ta loď dorazila k Halu z jedničky a i taková "tupá střílečka" jako COD MW2 díky soundtracku na mě působila dost náhulově -
-
Ty prosím Tě,dej si sprchu-nejlíp studenou.Ten článek jsi buď nečetl pozorně nebo jsi ho nepochopil.A ty Tvoje vulgarismy?Anonimita internetu snese hodně,že?
-
-
Cage mozna zapomnel zminit, ze se to tyka jen AAA titulu. V dobe internetu neni pro hrace problem najit emocne postavenou hru. The Dream Machine, Machinarium (obe hry hratelne pres webovy prohlizec), snad i Gemini Rue (jeste jsem nezkousel), to jsou vsechno malinke tituly, ktere v sobe ale maji vic stavy, nez dnesni bestsellery. Trochu se z toho stydim, ale je to tak. Jinak s Cagem nejde nesouhlasit. Snazi se o dobrou vec - prosadit u lenivych hracu hry stavene na mozek, ne pro oci a reflexy. Na to tu ostatne mame akrady a podobne pi*ovinky...
-
Vzdy bude vice her ktere hraji spise na vizualni a jine efekty emoce a celkove pribehy ci scerare uz nemaji tolik napadu (a mohly by mit) nicmene jsou hry u kterych citite i neco vic ....namatkou muzu jmenovat Deus ex I Max Payne I Zaklinac nebo Mafii I. kdyz jsem ji poprve pred nekolika lety dohral tak z dojmu hudby jsem mel slzy na krajicku :) dokonce se i obcas stane ze hra je v emocich vyspelejsi nez kdejaky film jen vice takovych svetlych gamesek ....grafika neni vse
-
Ja som prave dnes po treti krat dohral Heavy Rain ... treti krat inak ... tentoraz este s Move ... fakt zazitok, aj ked som vedel, kto je vrah. Vyborne!
Dufam, ze uz robia dalsiu podobnu hru... po Fahrenheit-e a Heavy Rain by to bol urcite dalsi hit. -
-
Tak přesně Heavy Rain nebo Red Dead Redemption (a pravděpodobně i L.A. Noire) jsou hry, které jako PCčkář konzolistům nepokrytě závidím. Snad se jednou někdo slituje a kvalitně je portne- PS ani Xbox si nekoupím (špatně se pak ututlá před ženou kolik toho propařím- na počítači to ještě jde:-D Tyhle gamesy určitě spadají mezi ty scénáristicky povedené. On ale takový náš Inquisitor také není k zahození...
-
-
Podle mě teda Heavy Rain není hra. Možnost "hrát" tam zcela absentuje. Čili je to film s mikromotorickými cviky.
-
-
-
Já bych naopak současnost neviděl tak černě. Často se tu píše, že vychází bezduché hry typu CoD a zachraňují to jen nějaké ojedinělé kousky. Je třeba si ale také uvědomit, že dnes vyjde za rok mnohem více (i áčkových) titulů než kdykoli v minulosti. Dřive se občas stávalo, že některý žánr zažíval boom a jiný naopak stagnoval. Posledních cca 5 let se mi ale pravidelně stává, že se naprosto nehorázně těším alespoň na 5 her za rok (teď třeba Shogun, Dragon Age, Zaklínač, Skyrim, Posel smrti) a to mě často ještě i nějaké další příjemně překvapí. Abych to sumarizoval - prostě si vždy něco vyberu a to, co se mi nelíbí, prostě nehraju a plně respektuji názory jiných pařanů *3*
-
Posledne hry s emociami? ME 1,2 a vsetci sa tesime na 3. diel, inak velmi silne pocity pri fahreheitovi alebo assassins creed 2 a alan wake...ale tych hier je naozaj velmi malo ...bohuzial :(
-
-
jsem asi měkota, ale třeba když joker v ME2 ukáže novou Normandy tak trochu slzička ukápne a je to hra co má super gameplay,, to samý nemohu říct o Heavy Rain..
-
-
No, pro mnoho lidí určitě nezapomenutelný Fallout 1 + 2. Ze současnosti některý hry z PS, který bohužel nevlastním :-) A jinak co ze zábavnosti týče, kolikrát bych raději vrátil dobu 8-bitů. No, vlak jede dál...
-
A co treba Syberia 1+2? Emocemi nabita hra o hledani sama sebe. Zadne zabijeni,zadna zachrana sveta.
-
-
Syberia? To snad nemyslíš vážně? Hrál jsem a nakonec i dohrál oba díly očekávaje něco výjímečnýho, ale bohužel. Zápletka byla sice originální, grafika líbivá, ale celý to bylo z mýho pohledu zabitý neskutečnou zásekovostí hry, pixelhuntingem a odfláknutýma dialogama a častým padáním hry v některých lokacích. *1*
-
-
no, Syberia byla zasekova kvuli logickym hadankam, ne kvuli pixelhuntingu : O Aspon co si pamatuju... A co presne bylo na dialozich odflaknuteho? To je mi taky zahadou...
-
-
Adventury mam rad, ale Siberii jsem ani nedohral. Vsechno mi prislo hrozne pasivni, netusil jsem co proc delam. Vadil mi maly pocet mluvicich postavicek a u nich jeste mensi pocet vet. Navic mi prislo absurdni, ze jako realitni agentka v pracovni dobe jezdim natahovacim vlackem po vychodni evrope a hledam pruzinky a kolecka abych mohl jet dal...
-
-
tak to by me tady zajimalo top5 tvych nejoblibenejsich her, jestli ti zrovna Syberia prisla svym konceptem absurdni. :D
-
-
tu jsem jeste nemel moznost si zahrat,ale slychavam na to samou chvalu.Z podobneho soudku bych zminil napr The longest journey a pokracovani dreamfall nebo beyond good and evil.To jsou opravdove klenoty
-
Ano, proto byla tak ceněná.
-
-
90% dnešních her stojí za houby. Jsou to bezduché akční sračky. S pistolkama a vojáčkama jsem si hrál už jako malej. Nevím, proč bych to měl dělat teď.
-
-
Protože jinak nebudeš cool a kdybys chodil do americké školy, všichni by se ti smáli;o)
-
-
Cage objevuje Ameriku. Upřímně, a možná to bude znít drsně, si myslím, že většina her jde svou hloubkou / plochostí na ruku svým konzumentům.
-
-
bohuzel
-