David Cage: Raytracing je důležitější než rozlišení a polygony
-
Ja som skor za fullhd s rts a stabilne 60 fps... paci sa mi ked hram dake zavody grafika leti.. nie ze idem 300 a pocitovo ako 30 ...
-
Problem je, ze ty cisteji vypadajici odlesky jsou vypocetne mene narocnejsi, nez ty spravne rozmazane. Ale ono urcite casem vzniknout postupy, jak te lesklosti trosku ubrat bez slozitych vypoctu, treba v ramci denoiseru.
-
Ano, s tím se dá souhlasit. Navíc v kombinaci s moderním upscalingem jako třeba DLSS není potřeba ani nativní 4K.
Už se těším až odpadne to nadšení a nebude každá hra s RT jako výlet do zrcadlového bludiště.
-
S tím naprosto souhlasím. Pro mě bylo mnohem větším přínosem hdr než 2k->4k. A to jak u filmu tak u her. S RT je to podobné, jen se to pochopitelně týká jen her. Za mě fullhd(qhd u větších panelu nebo pokud sedíte výrazně blízko) + RT + hdr. Žádný 4k ani 8k není potřeba. Jako mít 100" TV, tak bych možná ocenil i 8k :-)))