Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

    no mňa nikdy predpripravené scenáre nebavili. v budovateľských stratégiách mám rád sandbox a možnosť sa vyblázniť. ale na tvoje odporúčanie to skúsim. aspoň uvidím, ako dobre som pochopil mechaniky hry.

  • Já zase naopak banished po pár hodinách odložil a vrátil se až po plné podpoře modifikací. DoM zatím v základu baví víc, ale je jasné, že to nebude na pořád, dokud nebude lepší podpora modů, zatím lze vytvářet pouze vlastní scénáře, takže s trochou kreativity se větší výzva udělat dá. I ty přimo ve hře jsou docela zajímavé. Docela mě potrápila ta s domestikací zvířat. Ve volné přírodě jich moc nebylo a místo toho se množili predátoři jak šílení a cupovali to málo co bylo nebo hladoví šli rovnou po vesnici. Jinak jediné dostupné mody jsou přímo nabourané a odchytané metody a paremetry zkrz unity nástroje.

  • triptich

    prakticky všetko, čo si napísal je pravda, ale po aktuálne 4 hrách DoM mi už chýba výzva. prvá hra ešte bola systémom "cesta je cieľ", neviem, čo mám robiť, ako to funguje. no keď som to hral včera, bola to brnkačka. už viem ako fungujú mechaniky a hra je snáď až príliž prívetivá. pri prvých dvoch hrách som to uvítal, no teraz by som bral nejaký väčší zápas o život. v banoshed som to riešil cez achievementy, kde vypiplať si dedinu len so zberom divokých bobúľ, alebo urobiť mesto s negramotnými pajácmi bola fuška. + sa už vo vanilke dali nastaviť parametre ako chýbajúce štartovacie semená, málo osadníkov a pod.

    nie je to priamo výčitka proti DoM, len taký postreh.

  • Ještě k tomu mikro managementu, tak v DoM je větší kontrola nad vesnicí, jednak makro skrz sběračské zony, auto-krafting a limit surovin, ale dá se to i kombinovat přímým zadáváním jednorázových tasků až po přímé ovládání vesničana, nelze mu rozkazat vše, ale zejména ze začátku je to dobré nebo když ho ai ve stylu banished pošle na pochod smrti, tak ho můžete ještě zachránit.