Dead Cells dostane obří update s novou úrovní a bossem
-
Mě to nechytlo :-/ Na můj vkus hrozně pomalje progress postavy. Na to aby člověk trošku naleveloval to bylo faaakt nadlouho pořád to stejné dokola :-/
-
To vypadá dobře rád bych si zahrál novou 2D plošinovku, akort tedy ty screnshoty se vám ňák pokazily asi hodně špatně nastavená komprese nebo co páč to mám nějaký rozkostičkovaný jak kdyby to bylo v rozlišení 8-bitů z minulého století ...😂
-
-
Tak to bylo hodne originalni!
-
Na to fakt nehleď. V pohybu to nevypadá vůbec zle a hlavně se to hraje jak sen.
-
-
Ano, to je sen začínat od začátku, když zemřeš. Taková hra mi nesmí do kompu.
-
-
Také tyto typy her nemám rád, ale zde je dobré nastavení obtížnosti, takže si to můžeš přizpůsobit podle vkusu a zručnosti, abys nebyl zbytečně frustrovaný, ale zase to nebyla nuda:
Vývojáři se na rozdíl od jiných případů nesnaží terorizovat uživatele tím, že všechny hodí do jednoho pytle bez ohledu na jejich čas, zručnost atd. a vlastní neschopnost udělat ve hře volbu obtížnosti nechovávají za kecy typu "kdyby tam byla volba obtížnosti, tak by si to neužili" nebo "chceme, aby to hráči hráli čistě podle nás a nijak jinak, protože takto je to nejlepší".
Tohle je prostě hra dělaná pro hráče, aby si ji užil kdokoli podle sebe.
-
no skill, no gain
s tim mechanismem jsem mel jedinej problem, zaverecnyho bosse
kdyz jsem u nej zhebnul asi popaty, kdy kazdej pokus znamenal tak hodinu znovuhrani, tak jsem si rekl dost a improvizovane aplikoval save/load
-
Jeden pokus trvá většinou patnáct, dvacet minut, maximálně dejme tomu hodinu a nepřijdeš o nasbíraný, odemčený věci, takže nemáš pocit, že bys právě strávil čas zbytečně. Taky osobně moc nemám rád repetici od začátku, ale v Dead Cells je nastavená výborně =) .
-
-
-