Přejít na výpis diskuzí
Dead Island: Riptide nabídne jiné prostředí a stejný styl
23.10.2012 | Aleš Smutný
35 příspěvků
-
Hraju to sám ale nic moc ted se domluvím s kámošem a snad to bude lepší. taky mě moc nebere ta džungle ale je to libová hra miluju tyhle hry se zombií sem na to ujetej :D :D
-
na jedničce mě nejvíc sralo, že sem hrál sám a cut scénách byly všichni čtyři.
-
-
to jsem chtěl přesně napsat *4*
-
-
ta hra je blbost kuchal sem zombika nozem a vubec nechtel chcipnout asi 20x sem bodnul pak sem zjistil ze mam poskozenou zbran, jak muze byt nuz poskozenej, po asi 15 zabitych.
-
-
A preto sa noze hadzu, lebo sa vtedy neposkodzuju.
-
zkus si vzit nuz a bodnout nekoho , kdyz sikovne trefis zebro nebo kost tak se ti zlomi raz dva. obycejne kuchynske, ktere na zacatku hry take nachazis, se ti muzou zlomit i o normalni sval ;)
-
-
Nemluvě o tom, že některé "kvalitní" nože se dají zlomit i o to proklaté rajče *15*
-
-
Nemyslíš náhodou keramický nože? To je radost s nima pracovat. *16*
-
-
Tak jako u normálních možů platí, že je nůž a Nůž ... a u nás málokdo dá za kuchyňský nůž třeba 4K .... spíš kupují keramiky za 4stovky a potom vykládají jaká je to hrůza ... Ale je pravda, že keramika proti klasickým reznoucím ocelákům stojí zaprd.
-
-
-
Hej tak to je rada jako prase ... hej vem si nůž vyběhni na ulici a někoho bodni ... *1*
-
-
to neni rada, ja chlapeckovi vysvetluji jak je to s nozi a materialy, v DI se aspon trochu snazili priblizit k realite coz je fajn. mozna kdyz je nekdo zvykly jen na cody, mw etc tak mu neprijde divne bodat do betonu, zeleza apod. a nemit zadne poskozeni na zbrani..
-
-
Já vím, ale prostě ten začátek věty "zkus si vzit nuz a bodnout nekoho" mě celkem pobavil ... *3*
Ale musím připustit, že když sem poprvé hrál Di tak to byl šok jak zbraně vydrží krátkou dobu ... příjemný šok.
-
-
-
-
-
Kazda lokace v DI ma sve kouzlo. Hrajeme to ve dvou s kamosem a je to super coop hra.
-
-
Jo Klobasi, mas recht. Dohrano ve 4 lidech a parada,obcas to ale chtelo vice zombiku naraz, ne ze budou chodit v malych skupinach. Casto se tak na me ani nedostalo :(.
-
-
V tom pripade doporucuji L4D2, tam jich je az moc nekdy :) Ale je to trochu jiny styl hrani...nicmene taky pekna zabava
-
-
-
Doufám že nabídnou něco originálního, jako třeba ostrov
-
Hrál jsem DI sólo a to byla šílenost.
Ten respawn.rychlé ničené zbraní a na prd střelné zbraně to byla tedy kombinace.Ve městě pak nastávali naprosto komické situace.Zlikvidoval jsem chumel zombie pak jsem vlez někam do rohu a tam začali skákat další jak se objevili.Zbraně ihned zničené.
Šílenost.
Možná v partě to může být sranda i když to je boj s větrnými mlýny. -
-
Ja to zkousel hrat solo a moc me to nechytlo. Dost mi vadil ten respawn. Ted to hrajeme s kamosem ve dvou a je to uplne jina hra. Respawn nevadi naopak ho vitame pac jak se to kosi ve dvou tak je to paradni zabava.
-
Vsak to je prave super, XP sa hrnie a hrnie.
-
Ze začátku to sice byla otrava, ale časem si to celkem slušně vylepšíš schonostma a pak už je to pohoda. Navíc když si ze začátku na to zvykneš, bereš pak nějakej čas do ruky všechno co ti pod ní přijde a hned to nějakýmu zombovi rozmlátíš o hlavu a vůbec ti to nevadí. Je to sranda.
Mě jako vrhače zbraní spíš občas nasíralo, že se mi nějaká ta vymazlená zbraň občas někam zatoulala. -
tak s tím jsem problem vůbec neměl...zbraně mi vydržely pekelně dlouho...chce je to vylepšovat a nemyslet si, že klackem mohu mlátit zombie celý den. Po vykosení lokace je tam mrtvo po úměrnou dobu.
Chce to hrát origo verzi a ne pálenku..pak bys neměl tyhle problemy. -
Zrovna tohle prý přepracovali, tak uvidíme...
-
-
Pro mě všechny lokace měly atmosféru. Nožíky, katana, brokárna. Sekal jsem, kopal, řezal, drtil, střílel, pálil. Všechny zbraně měly svoje kouzlo. Největší kouzlo měla "kouzelná hůlka" - palice s elektrikou nabitým drátem *3* Dojel jsem to konce sám i v různých partách. Jo to byla paráda projet autem naplný kule houfem zombíků! Jasně, že se těším na pokračování.
-
Město jsem nenáviděl kvůli hordám infikovaných. Džungle byla nuda, takové far cry a crysis prostředím. Ale hotel, pláže, maják, turistické městečko, to byla bomba! Na pohled i hratelností.
-
-
Město mělo famózní post-apokalyptickou atmosféru, hlavně když se zatáhlo a začlo pršet. Ale všechny lokace měly hodně do sebe. Ani to vězení nebylo tak hrozný jak jsem z internetovýho brekotu čekal.
-
-
Podle mě nejlepší atmosféra v DI byla ta první lokace - pláž + hotel.
-
podívat se na vaše příspěvky (Tequilascz, Bongo) nějakej grammar nazi, tak se odstřelí. Mě je jenom blbě.
-
-
Moc to hrotíš *2*
-
-
Obvykle se na netu nad gramatikou vůbec nepozastavuju. Ale zrovna ty to hrotíš málo *3*
-
-