Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty kokos vy jste strasne ovce.. Jste jak ty prasata co cekaji v chlivku a tou svoji praseci reci si povidaji ... nee to ze ten reznik nese sekacek urcite nic neznamena.. Urcite tady muzeme zit navždy bude to super. Probudte se ... Dean Hall vyjebal svama se vsema co jste si koupili jeho perfektni early acces ... A ted když ma svoje prachy vali na novej zeland.. A vam to je uplne fuk a ještě se nechate ojebat tak stupidnima argumentama ze uz není dobrej pro tenhle projekt :D Boha Darvine .. lidstvo smeruje spis k opicim fakt :D Uz vidim ten obrazek charakteru z Dayzu se zdvihnutym fakacem v druhé ruce dole prachy a místo ksichtu fotka od Deana s napisem fu*k you players. Však uvidíte :D
  • http://www.youtube.com/watch?v=19ehC8kwoWE este stale to nema potencial ?
  • tonnymontana
    zatim se moje ocekavani vyplnuji hra vybrala tolik penez ze to vlastne znamenalo jeji konec. Vyvojari nemaji proc hru dodelat jen by je to stalo penize, ktere ted muzou vyuzit jinak (osobne,projekty atd..) takze zustane u nejake alfa verze popripade to prejmenuji jinak. za ten rok je tam minimalni pokrok a uz i ARMA3 zacala v podstate s kopirkou kde jedina zmena jsou tri slovicka a oznaceni zombie na nakazeni. Ja se smal uz kdyz se na steamu ztrhla ta vlna prodeje alfa verze:D silene a dobre vystihnute jednim redaktorem.. "co se bude prodavat priste? dokumenty o hre?" hehe:D pocitam ze za par mesicu uvolni vse komunite aby si to dodelala, ta to udela a u hry zustane core jadro fanousku:) co jsem videl videa z aktualni verze asi by se mi to moc hrat nechtelo. akce se sekerou nebo odstrelovani bylo tragicke coz se da u alfa cekat, ale kupovat to? heh rovnou muzu zapalit ty papirky
    • Je videt,ze jsi to nehral..ja nejsem zadny core fanousek hral jsem kdysi jen flashpointku..army zadnou,ale tohle mne dle videi zaujalo a hru jsem i v alfa verzi koupil pres Steam..a musim rici,ze toho vuuubec nelituji...ano je tam spousta chyb,zombici projdou zdi do baraku atd,ale take je to nejrealistictejsi hra jakou jsem kdy hral...balistika,jidlo,nemoci,poskozeni,omraceni atd...fakt mazec a z hrani mam vzdy dobry pocit a tesim se na dalsi den kdy to zapnu.
      Takze priste vyjadrujte nazor na hru az si ji zahrajete :))))
      • tonnymontana
        cekal jsem tunu reakci od fanboy:D ja vam tu hru neberu klidne si trpte v alfe jeste zaplacene za tucne eura ale nepocitejte ze se to nejak zmeni. vubec nema cenu komentovat ten vas hnus, pokud vam nejde slusne diskutovat jen to svedci o vasem veku/iq.. ja vam to preju, videl jsem dost gamelay z aktual verze a dost jsem se nasmal:D a bohemce to preju jen doufam ze prachy pujdou do neceho kde za rok bude final verze ci mod v hratelne podobe. Kdyz nepoznate zranene zvire ktere dostalo kupu penez od humanistu a pak se musi utratit je to vase skoda. jenom jsem ty kydy pod prispevkem proletl ale diky za pobaveni po ranu :D
    • "Vyvojari nemaji proc hru dodelat jen by je to stalo penize, ktere ted muzou vyuzit jinak" Konekrétně bych se podíval na nejnovější Devblog od vývojářů, možná by jste změnil názor. Jsou tam ukázky věcí, na kterých makají. Jmenovitě Fyzika objektů, nový animace, lov ( Přímo na ten nabrali další tým se zkušenostma s hrami o lovu zvěře), trvalý objekty budou do 1-2 týdnů, přibudou auta a kola.. Je toho spoustu a na všem se pracuje a jsou vidět výsledky.

      Jinak k odchodu Deana, já to celkem chápu. On je už čas v ČR, kde nikoho nezná, neumí jazyk a celá jeho rodina je na druhý straně zeměkoule. Navíc řekl, že zůstane i dýl pokud bude potřeba. DayZ je prostě jeho dílo a pochybuju že se jentak zbalí s prachama (Který ani nemá on, dostává od Bohemia normálně plat), protože je na něm vidět, jak ho ta hra baví.
      • Kecas uplny nesmysly o vecech, o kterych ocividne nemas paru. Nerikam, ze ja do toho vidim, ale jestli povazujes za vysledek, ze do kazdeho patche pridaji nove kalhoty popripade nove boty, sem tam i neco jako novou zbran (to je asi peak jejich snazeni, vlastne ne, ted muzes sbirat i nejake bobule ze zeme, awesome), tak potom ano, dobra prace *clap clap*. Sorry, ale tahle hra NIKDY nebude finished, protoze jadro hry je tak spatny, ze jakmile fixnou jednu vec, dalsich 20 se jich posere. To ani nemluvim o contentu, ktery je tragicky. Podle me je to uplne jednoduchy - z EA verze vytahal Xkrat vice penez nez cekal, podarilo se mu vytvorit jednu z nejtoxictejsich hernich komunit siroko daleko, tak proc by proboha nevzal nohy na ramena a nenechal tenhle pokus-omyl bande Bckovych developeru, aby to za nej nejak zplacali dohromady a tim splnily ocekavani vsech fanboyu, kteri hru budou milovat, i kdyz jim ze vsech stran budou mocit do obliceje? Je az smesny, jak opevuji tenhle paskvil vznikly ze super modu (a u modu to melo zustat) a jeste lepsi je argumentace devblogama, kde se vsichni rozplyvaji nad fyzikou modelu, popr. pridani noveho modelu budovy. Uzasne... nicmene to nemeni nic na faktu, ze tenhle projekt je jeden velky SCAM, ktery se supr povedl a co vice, hraci jsou takovi ignoranti, ze si ho jeste chrani. Gratulace Dean Hall, wp
    • Gratuluju prave jsi se asi stal hrdym majitelem ceny: Nejblbejsi prispevek dne
    • "Vyvojari nemaji proc hru dodelat " cože? *1* Asi jsi neviděl poslední devlog, když meleš takové pičoviny *4*
    • Tak cerne bych to nevidel. Z pohledu osoby Deana je to mozny, nevim co je za cloveka, mozna s vidinou vlastniho studia uz DayZ pro nej skutecne ztratil smysl. To je fakt mozny. Ale Bohemka prece nekonci. DayZ ji otevrel velke komercni moznosti. Ma ted penize aby mohla investovat do vylepseni problematickych casti engine, na ktere tady vsichni nadavaj. Ma ohledem hry jasne navrzenou vizi, tu je treba zprovoznit. Ted uz to neni o invenci a "hvezdach socialnich siti", ale dobre o odvedenym remeslu. Ja moc dobre vim, ze penize nejsou vsechno, mnohem dulezitejsi jsou schopni lidi. Ale s dostatkem penez je i vetsi sance takove sehnat.
  • Jason_dinAlt
    Včera byl titulní obrázek u články jiný. Bez helmy.
  • Na te fotce vypada chudak jako by ho Bohemka vyhnala na Sibir. *1*
  • Ja bych sklidnil emoce a o DayZ bych se tak nebal. Jedna vlastovka leto nedela. Dean je jistym zpusobem genius, jasny, neznam ho, nikdy jsem se s nim nepotkal, ale zase mam cich na jiste veci. Deana odhaduji na nerizenou strelu. Tak komplexni projekt potrebuje planovani, koncepci, vsimnete si ja to delaji kluci z Warhorse, tak se to ma delat. Mozna se mylim, ale vyvoj DayZ mi zatim pripada dost zivelny, chaoticky. Pokud se v tom neudela system, muze se stat ze s pribyvajici komplexnosti se to zacne sypat. Rocket vypada jak chaoticky hyperaktivni hysterik. To je na nem znat, nezlobte se. A takovy tipek umi dat urcite pozitivni impulz k rozbehu, ale sverit mu vedeni tak komplexniho projektu je casovana bomba. Klidne si me uminuskujte, ja taky nechci tvrdit ze mam patent na rozum, ale vidim to zkratka takhle. *3*
    • No v zásadě si znovu zopakoval obsah článku.. na takovýhle věci máš prostě čich, to se pozná *1*
      • Nemam jine nez zprostredkovane informace, tudiz ani nemuzu psat spekulace a tudiz jsem jenom rozved uvahu k clanku. Takze tvuj postreh je spravny. *1*
        Mel jsem ale uz dvakrat v zivote tu cest spolupracovat pod lidmi typu jako je Dean, sice v jine oblasti, ale princip plati obecne. Velice inovativni, napady jenom srseli, kreativita uzasna, jakoby byli na dopingu. Na druhou stranu neschopnost posoudit realne moznosti, neschopnost hledani systemoveho reseni ohledem na celou komplexnost. V obou pripadech z toho vzniklo latani der pro ukojeni dilcich potreb, az se projekt dostal do stadia kacejiciho domecku z karet. Vysledkem byla hysterie "vsichni jste neschopni debilove". Pokud neco podobnyho hrozilo u DayZ, pak Bohemce tleskam ze byla schopna zareagovat relativne vcas. Ale je to zase jenom moje spekulace. *3*
  • Znamená to len jedno. Hra nebude nikdy dokončená presne ako väčšina ľudí očakávala. Keď sa teraz pozerám aký "pokrok" spravili od modu za pomaly rok, neviem si prestaviť ako z toho bude final verzia koncom roka keď Rocket odíde
    • On odejde, tym zustane. A ne, koncem roku nema byt finalni verze,ale beta. Tohle je vsude jasne napsano, nemelo by to byt tak tezke pochopit.
      Pockejme a uvidime co bude. Momentalne je velmi popularni pridat se k "doom sayerum" a vsude psat, jak je DayZ SA kvuli budoucimu odchodu Rocketa automaticky v pr*eli.
      • Shaker
        Hall mel napad, ale jak sam rika, na rozsireni a dokonceni toho napadu existujou lepsi lidi. Staci se podivat, co udelala komunita s modem, napriklad inventar je ted vazne paradni.
  • No, keby mal co i len trocha respektu voci hracom, po vydani Alfy by odisiel uz davno, lebo nasluboval hory doly a okrem par novych animacii a modelov som dostal zhola nic. 1 priklad za vsetko.. Engine bol vraj kompletne prepisany, o AI, fyziku, celkovo sa stara server a pocita to server, budete mat viac fps, vraj ako v inych hrach. A ide to horsie ako mod a v hre je 100 krat menej veci, 4 zombici na 1 velku dedinu. Na celom serveri mozno 100 zombie, kym v mode tisice. Nechce sa mi to rozpisovat, ale za 2 roky urobil na tej hre velky prd a stale len slubuje. Najviac ma dorazilo, ze za 2 roky vyvoja nie je schopny opravit prechadzanie zombie cez steny a ani negativna akceleracia mysi mu nerobi problem a vraj je to "feature". Mam 2000dpi mys, 2k rozlisko a vdake negativnej akceleracii to musis hravat na 400dpi, lebo ked hybem mysou pomaly s vysokym dpi, tak otocim pomaly o 150 stupnov. A ked sa ho ludia opytaju, preco to nie je opravene a ci sa to chysa opravit, tak sa len vyhovora, ze to nie je take lahke ako sa zda, a bude to trvat cas. Kua chlapce, 2 roky na tom robis. A fakticky, to hovori pri kazdom problem, ktory je v tejto hre z modu. Dohromady neopravil nic. Viem, ze fanboyovia budu kricat, ze alfa, alfa.. zachivlu to bude beta a potom final a budete kricat, ze vsak nebude to trvat dlho a opravia to.

    V celku som sklamany, videl som v tom velky potencial a slusny koncept. Ale ako vzdy na sposob BI a ich hier, reci boli vacsie ako aktualne ciny. Armu mi vzdy opravi a urobi z nej simulator ACE mod.. ale co opravi toto ?
    • Hlavne ze mas na prednej strane steamu napisane WARNING : DO NOT BUY THIS GAME.

      Ukaz mi jeden slub, a kde co sluboval, engine je prepisany staci sa pozriet na fyziku a na cely rozdiel medzi modom, v mode je tisice zombikov ? ani nie pretoze zombici sa spawnuju v okoli hracov, hra je v alphe, pokil bude taka o rok ked to vyjde tak potom tvoj post aj uznam za pravdivy....
      + na hre ten rok pracovalo asi 30 ludi...
  • koudja
    Yes, palec hore pro Aleše, jedinej článek asi ze čtyř co má nadpis "na konci roku opustí" a ne jak nejmenované jiné stránky "Dean Hall opouští" apod.
    • Erien
      Přesně tak. Vůbec nechápu ten povyk. Hall odejde až ho nebude potřeba. Případně může něco dělat externě. Byl klíčový ze začátku, ale teď už na tom rozhodně dělá víc lidí, než jeden Hall. Takže v tom nevidím žádnou tragedii, jak se všude píše. Jako by snad DayZ mělo skončit.
      • Souhlas. Dean Hall byl od začátku Standalone pouze zaměstnanec Bohemky na pozici kreativního ředitele a bylo to veřejně známé, takže nechápu, proč je takový povyk.
  • celoush
    A nebylo to jasné už z rozhovoru v červno-červencovém Levelu?
    • Kozy
      Ne každý si ten plátek kupuje.
      • o tom že Dean má svý plány a chce opustit bohemku byla zmíňka i tady..
      • A jak to souvisí s tím jestli to bylo jasný nebo ne ?
        • Poposedni si kousek...
    • Mart9
      +1, zrovna jsem to šel napsat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit