Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Menorri
    Možná by měli začít dělat a né pořád jen slibovat ... v každé zprávě co čtu o Dayz jen pořád říkají jak to bude super a co všechno tam bude ale zatím je to jen zkopírovaná hra (bohužel jen ta horší části) a do toho pár zpřístupněných domů ...z postupu tvorby Dayz jsem velmi zklamán a Steam bohužel do 14 dnů žádné peníze za vrácení hry neposílá ... tudíž je stroj na peníze dokonán - sliby chyby. Snad každý programátor, databázista nebo i webdesigner si uvědomuje, že kopírovat velký části čehokoliv má pak za následek totální anarchii v tvorbě tak i ve výsledném díle ... první zprávou kdy oznamovali Dayz Standalone jsem si tohle řekl ... a bohužel jsme se nemílil *10* Kdyby začali s "čistým štítem" tak tu hru udělají alespoň funkční když už se bude dělat 5 let.
    • co muzeme neasi
      uz se tesim az se budu moct rano pred praci rozdvojit a vecer zase spojit ;)
    • Lidé jako ty jsou na redditu označování jako "nevím nic o vývoji her, ale všechno je špatně". Než se urazíš, tak laskavě poslouchej, zkusím ti udělat stručnou verzi toho, co se děje. Předně, ještě poměrně nedávno pracoval na Standalone velmi malý tým, proto to bohužel trvalo tak dlouho. Dále nechápu řeči o zkopírované hře, nikdy se nemluvilo o tom, že by herní mechanismy měly být výrazně rozdílné od modu, princip zůstává stejný. To je jako tvrdit, že half-life 2 je špatný, protože "zkopíroval" mechanismy předchozích stříleček. Máš zkušenosti s herním designem? Víš vůbec o čem mluvíš, pokud hovoříš o "zkopírované" hře?

      Mýlíš se úplně ve všem co jsi zatím řekl, protože on tohle v podstatě čistý štít je. Proto je s tím tolik problémů, protože spoustu částí hry programují na úrovni enginu znovu. Navenek to laici jako ty nevidí a pokud se o tom neobtěžuješ informovat, tak se sice dá pochopit že tě to naštve, protože ti přijde, že nic nedělají, ale pokud sleduješ vývoj trochu blíž (dayZ reddit je vhodný zdroj), zjistíš že se rozhodně neflákají.
    • Sorry. Všude bylo napsáno, že je to ALPHA a bylo doporučováno, aby si člověk svůj nákup rozmyslel. Takže pokud nejsi geniální programátor, tak zkrátka něco udělat zabírá čas. Takže pokud chceš hrát DayZ v slušné verzi měl jsi kupovat až koncem tohoto roku.
      • Takhle to dopadá, když si někdo představuje tvorbu her jako Hurvínek válku?
      • Menorri
        Hra byla doporučena skalním hráčům Dayz módu (což jsem) a ALPHA to je taky ... ale to stále neznamená, že to můžou autoři takhle do**kurvit. Osobně si myslím, že nejsem jedinej kdo nákupu lituje a pokud si myslíš že to bude za rok hratelné ... tak hodně štěstí. Možná za rok přidají magnum revolver *1*
        • Magnum revolver je funkční ve hře už nějakej ten pátek. Jestli ti nějakej tvůj kámoš doporučoval, ať si to koupíš, tak to je možný, ale vývojáři velmi trpělivě a pořád do kolečka opakovali, ať si to lidi nekupujou, jestli chtěj dodělanou hru a upozorňovali, že vstoupit do alfy znamená, že chceš pomoct s vývojem. Pořád a pořád do kolečka, aby to pochopil každej trouba. Drtivá většina her ve stádiu alfa neni hratelná. To, co už teď můžeš dělat v DZ, je oproti ostatním early access hrám poměrně brutální a když se mrkneš na poslední update, tak zase přibyla hromada novýho obsahu. Plácy o pár domech jsou mimo. Skoro všechny baráky teď maj interiér, což je poměrně slušnej ečívment jak z grafickýho, tak programátorskýho hlediska. A fakt netušim, co myslíš tim zkopírovánim tak nějak funkčního celku, páč to nedává mnoho smyslu. Naprosto upřímně doporučuju zagooglit a najít si, jak přesně se ta hra doteď vyvíjela. Je to hodně zajímavý a vcelku to splňuje tvojí mlhavou představu "podlaží, na kterym se dá stavět".

          Je tvoje svatý právo bejt zklamanej, ale upřímně... můžeš si za to sám.
        • Kým byla doporučena skalním hráčům modu
    • Veskoslav
      Nechci urážet, ale co si představuješ pod pojmem pár domů?:-D Rozhodně pár domů není už teď v té Aplhě.
      • Ano, velmi správně Veskoslave.

        Alpha a beta se staly nyní velmi módními slovy, kterými vývojáři omlouvají svůj pomalý postup a/nebo neschopnost.
        • celoush
          neschopnost??? cože?
          • Neschopnost je negativní schopnost. Tedy absence schopnosti.

            Dean Hall, není neschopný, pouze pomalý. Přečti si můj příspěvek. Použití "a/nebo" znamená, že všechny vývojáře schované za slovy alpha a beta neoznačuji za neschopné, pouze některé.
            • XorxoxTalarius
              Doufam ze clovek jako ty je neplodny
        • Veskoslav
          Módní slova? Víš kolik měl tým DayZ lidí na tvorbu tak obrovské a propracované hry než přišla injekce v podobě peněz ze Steamu k přistupu do Aplhy? Ta hra je velikostí a propracovaností srovnatelná s naprosto jinak financovanými tituly od EA či Ubisoftu. A rozdíl je obrovský. Zatím co EA se ani nesnaží zastřít své bugfestové hry jako je BF4, tak Ubi má aspoň nějakou soudnost a hry opravuje, omlouvá se a dává dárky jako omluvu.
      • Menorri
        A ty to považuješ za nějakej mega úspěch?
        • Veskoslav
          Proboha je to Alpha, zombíci mi procházejí skrz zdi, vlastní kulky mě dokáží zabít, pád z 5 metrů přežiju, abych následně zemřel při 30 cm pádu, u mrtvol občas nemůžu brát věci, občas se zaseknu atd. Ale s tímhle vším jsem do toho šel, abych pomohl tu hru doladit a vyladit. Ale ty jsi evidentně očekával, že to bude zcela někde jinde než je to v současné době. A ano považuji to za skvělý úspěch, když se takto rozpracovaná hra tak dobře prodává a dá se o hrát (narozdíl od WarZ, kdy není hratelné ani teď).
          • Menorri
            Chápů že je to alfa...také na to po každém spuštění hry vždy moc hezky upozorní jakože: "hra se bude dodělávat dalších pár let tak dejte souhlasím". Ale očekával bych, že místo slibů taky něco udělají ... a když oznámí, že v dalším patchy přidají revolver a to že na každém serveru budete mít jinou postavu ... tak to je moc pěkný ale těch peňez upřímě lituju. Z té hry by si měli udělat kvalitní podlaží na které by se dalo stavět a dovytvářet přeměty, průchodné domy atd. a né zkopírovat tak nějak funkční celek a pak doufat, že se to povede.
    • KIMCID
      pravda
  • KIMCID
    Kde je ten slibovaný SP?
    • SP doufám nikdy nebude, protože s absencí hráčů ztrácí DayZ smysl. Sežeň si raději State of Decay, to je singleplayer zážitek, dohrál jsem ho a doporučuji, je to příjemná sympatická hra s podobnými vlastnostmi (také zaměřená na přežití).
    • Veskoslav
      SP bude doufám to poslední, co budou řešit.
      • KIMCID
        já doufám že ne
        • Veskoslav
          Já ano. SP je prakticky nuda, hrát sám je sice fajn, ale když to pořádně schytáš, tak se vždy hodí po ruce kamarád, co ti pomůže. Nevím, co by jsi chtěl dělat v SP sám na mapě tak obrovské.
        • zkus tohle http://store.steampowered.com/app/248860/ neveril bych, ze me to chytne mnohem vic jak multiplayrovy DayZ
    • jiri.doh
      SP bude rozdělen do tří částí (1. Die, 2. Turn, 3. Kill and Feed) a distribuován formou tří bezplatných DLC. *1*
      • KIMCID
        *1*
  • Mohl bych si ted prihrat polivcicku, najit a zkopirovat co jsem rikal pri vydani pre-alfy. Tak si ji prihrivam, neodolam. *1*
    Rikal jsem ze Rocket muze psat upozorneni pres celou obrazovku blikajicim cervenym pismem a stejne se najde hromada debilu vsech narodnosti co budou rvat, ze je to podvod, ze to za ty prachy nestoji, ze postup vyvoje je moc pomaly atd atd...
    Tak panove, nejdrive si uvedomte ze pred vydanim alfy meli vyvojari neskutecny zahul. Snad si zaslouzili pres Vanoce trochu orazit. Dalsi veci je, ze tym se ted konsoliduje a snad i rozsiruje, ma zaruceno financovani, je mozne planovat dlouho dopredu, coz predtim urcite neslo. A za treti, Rocket srozumitelne vysvetlil ze beta nebude drive nez na konci roku, nejspis tedy az zacatkem toho pristiho. Pokud jste zainvestovali do early access a hra vas uz prestala v teto podobe bavit, jednoduse ji nehrajte. Pockejte si na vydatnejsi update, nebo betu a nebo az finalni verzi.
    Nic slozityho, Dayz neni jedina hra na svete a ja si rad pockam, vubec nemam zatim pocit ze by me vyvojari sidili. Dle meho nazoru hra stoji za ty penize uz ted a dle hracskych recenzi na Steamu tento nazor absolutne prevlada. Kdyz se podivate na recenze Rust, ohlasy jsou daleko horsi. Amen. *3*
    • Souhlasim. Na to ze je DayZ alfa je to uz ted opravdu zajimava a dobre hratelna hra. Dnesni hry jsou obcas ve finalni verzi v daleko horsim stavu nez tahle alfa. DayZ hraji, bavi me a tesim se na kazdy dalsi update. Jen tak dal Bohemko a Halle.

      To ze je Hall trochu podivin je prave v tomhle pripade dobre a ikdyz nektere jeho vize ohledne DayZ jsou mozna trosku utopicke, mame se i tak na co tesit. Podobne kvalitnich a propracovanych her moc nevychazi, drzim mu palce.
    • frag.ment
      Pokud vím, tak to dělají na enginu Army, kterej je furt stejnej už od prvního dílu, jen přidávají grafický efekty (stačí se podívat na Youtube, stejné bugy se hrama od BIS táhnou od Flashpointu až po současnost). A to co všechno slibují, že ve hře bude, no to aby se člověk obrnil trpělivostí a doufal, že bude ještě tak 20 let na svetě a něčeho se možná dočká.
      • Dělají to na Real Virtuality, ale vyšli z větve Take On Heli....
      • Pokud mam mluvit z vlastni zkusenosti, tak bugy vyplyvaji vetsinou z pathfindingu a prehistorickeho animacniho systemu, ktery pochazi asi jeste z dob Flashpointu. Pohyb, fyzika pohybu postav a umela inteligence zombiku jsou zatim chabota, to je fakt. Ohledem inteligence me to docela prekvapuje, protoze v Arma3 toho zvlada docela dost. Mozna je to chovani zombiku ovlivneno prave spatnym animacnim systemem, nevim. Ten je do oci bijici, obstal by snad uz jenom v nizkorozpoctove adventure.
        Pokud ale neveris ze Bohemka v tomto neco podnikne a neustane v zaplatovani vykopavek, pak si tu hru nemel kupovat, jestli si tak ucinil. Ja myslim ze ted kdyz uz jsou penize, snad proboha ty veci vymeni. *9*
    • No na to jak je ten Rust opěvovaný, tak mě to podle trailerů a screenshotů připadá docela hrozné.
  • Mohu se prosím zeptat , co je smyslem této hry? Né opravdu nejsem troll a rád bych si to i někdy zkusil.
    • XorxoxTalarius
      Co je cilem? Nu predstavi si ze na svete probehla Zombie apokalypsa a ty jsi to rozdejchal ... takze tvym cilem je to co te napadne v hlave
    • Přežít co nejdéle.
  • Momentální cena na Steamu je finální, nebo se bude po vydání zvyšovat, neví někdo ?
    • očekával bych podobný postup jako s Arma 3. Tedy s betou o deset euro nahoru a s finální verzí o dalších deset.
      • Dík:) , tak trochu váhám, dost jsem se spálil koupí Iron Front: Liberation 1944 hned po vydání....
        btw hraje ten Iron Front ještě někdo, opravili to alespoň tak ať se to dá dohrát ?
        • jiri.doh
          Jestli máš k Iron Front i Armu 3, tak sleduj tenhle topic. http://forums.bistudio.com/showthread.php?170687-Iron-Front-as-mod-in-Arma-3
          Můžeš hrát Iron Front v prostředí Army 3 ... ale teď narychlo nevím v jakém stádiu projekt je, jestli je už hratelný.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit