Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • oktavius66
    Neříkám že COD je špatná hra, nikdo to neříká. Jen přeji Medal of Honor být zase hrou, která kdysi změnila vývoj stříleček a dostat se na první příčku :). Konec konců on byl ten první favorit mezi střílečkami *3*
  • Anal.S
    The Butthurt is strong with this one.

    Je neuvěřitelný jak hluboko je CoD hejt zakořeněnej v české herní komunitě. Neříkám, že série Call of Duty se nějak blíží mým představám ideální hry, že bych ho nějak obdivoval za svěží přístup k žánru, ALE proč proboha všichni dělají, jak kdyby byl CoD nehratelnej odpad?

    Vždycky když výjde novej díl, stáhnu ho, o víkendu ho za jedno odpoledne celej projdu a užiju si to. A i když za týden si z toho nic nepamatuju, nemění to nic na tom, že to dohraju a to se u mě obyčejně tak často nestává.

    Takže ano, chápu, pokud někomu vadí zjednodušování PC her, desítky DLC, nedostatek prostoru pro kompetitivní online hraní a nevím co ještě, ale neříkejte mi, že nějaký Call of Duty je špatná hra. *4*
  • Hele já nechci nic říkat ale Medal of Honor byl přece první. Toto vím moc dobře protože jsem hrál 1 MoH ještě na PS 1 takže jediný kdo se tu opičí je COD. Jediný co mě na Medalu minule štvalo je že se furt dokola opakovaly díly z druhé světové a na druhou stranu se ted zase omýlá moderní válka :). Je to prostě aktuální téma. COD sice dává sice Medalu na p*del ale u mě je stejně Medal of Honor s BATTLEFIELDem nejlepší, protože tyhle série odstartovaly vývoje stříleček a podle nich se dělali další a další. Na to nesmíme zapomenout. Pamatuji si jak jsem dohrál první Medal a po závěrečných titulcích jsem si řekl: sakra chci další díl. Na to budu vždy vzpomínat.Samozřejmě že jak přišlo COD 1 a 2 tak se vše obrátilo vzhůru nohama. Ted se sanží Medal a BATTLEFIELD dostat zpátky na první příčku a já jim a vývojářům držím palace na rukách i na nohách aby se jim to povedlo.
    • víš on je problém, že studio, co stálo za prvníma medala, pak od Spielberga tak nějak přešlo dělat značku Call Of Duty :).. Čili de facto se nikdo po nikom neopičil (leda sami po sobě), to jen zde neinformovaní opět diskutují o něčem, o čem naprosto nemají ani šajnu :).. Ale zábavná diskuze :)
      • "Vince Zampella and Grant Collier established Infinity Ward along with Jason West in 2002 after working in 2015, Inc. previously. All of the 22 original team members in Infinity Ward came from the team that had worked in Medal of Honor: Allied Assault while in 2015, Inc. " - *3*
  • Activision vydava kazdy rok to sve CoD a EA,aby to nevypadalo,ze zdimou sve znacky stejne,prisli s genialnim napadem stridat BF a MoH ob rok.
    A Moh/BF3.5 bude neprekvapive CoD v podani EA.
    • nejhorší na tom je, že:
      1) vytrácí se kvalita na úkor ždímání peněz
      2) zaniká komunita (PC), těmto která značkám (MoH, CoD, ...) dalá jméno a zvuk a z těchto her se stávají konzolovité paskvily,
      3) ...

      na druhou stranu ale, jak již jsem zde několikrát zmiňoval, domnívám se, že zde vzniká nový prostor pro nové značky hry. ty se ovšem nesmí chtít být "úspěšné", jako ony značky, které stagnují (hlavně že vydělávájí vy hlupáci, co kupujete 10 předražených DLC, mířím na vás), to pak vzniknou ty samé, napodobeniny...
  • DarkHawk
    Bubakh: To byly nějaké exkluzivní konzolovky. PC + Nejlepší a nejznámější Medal je AA = klenot tehle sérié.
    • to sice jo ale na svou dobu to byly jedny z nejlepších FPS a pak jak říkáš přišel klenot AA.
      Ikdyž pro mě je nej MoH 2010
      • DarkHawk
        To byly konzolové verze. NA PC byl první AA. Pro tebe je tebe nejlepší MOH2010?
        • Ano ale mluvils o prvnim medalu a sérii začal MoH 1999.
          MoH 2010 měl jen jednu chybu a to že byl krátkej. Byl tam hlavně uvěřitelnej sing ne jak v těch slataninach ala CoD BF3
  • Mně se poslední díl líbil, takže se na tento moc těším!
  • kopie kopii
  • tak posledni díl byl příšernej, to jsem zědavej na tenhle :)
  • strašně se mi libí, ty jejich snahy o realnou fyziku...ale když vyšli ti 2 z vody tak vůbec nevypadali mokře..nehledě na to, že se jim ani ten klobouček nepohnul a nekapala z nich voda :D
  • tenced
    je prijemne videt, ze kdyz MoH (jiny nazev pro Battlefield3 update) kopiruje CoD.. nikomu to na komentech games.cz zas az tak srdce nelame, pritom sahneme si na svedomi kdo hral MW3 vi, ze CoD to co dela, umi nejlip.. ve stylu epicka koridorovka, nevim jestli me zabugovana komorni koridorovka uspokoji vic.. coz minuly dil opravdu byl ...je priserny pocit kdyz zabehnes kam nemas a vsechen dej se najednou zasekne a pri navratu na misto uz nerozjede, rikejte co chcete, ale tohle se v Call Of Duty od infinity ward nestava.. at jsou v jakekoliv sestave... v ramci koridoru se tam da zabehnout kamkoliv a je jedno v jakem poradi koho zastrelite nebo znicite, coz se neda rict o umelych navodech MoH nebo BF3... chce to uplne jiny pristup, coz posledni dobou nejak neni asi atraktivni.. kdo hral posledni MoH a BF singl.. kde je zasadni rozdil sakra ? (pomineme pribeh) ..ps: dekuji za minusy
    • MrSanta
      Názor "skriptového" nooba (tedy mé osoby):
      Nevím jak je tomu u těchto her se skriptama. Já tyhle hry nemusím. Akorát jsem jednou zkoušel demo prvního MW a, jakožto člověk skriptů neznalý, jsem si zalezl k oknu a střílel dolů do ulice, kde vybíhali enemýci z domku. A střílel a střílel a střílel. Říkal jsem si kdy už, konenčně, přestanou vybíhat. V tom domku museli bejt jako sardinky. Pak jsem se přesunul o pár metrů k druhému oknu a ejhle - skript spuštěn a dostal jsem nový úkol. Takhle já si teda zábavnou hru nepředstavuju.
      • tenced
        to je komedie :D
    • tak to je vec nazoru .. z SP kampani MOH 2010, BF3 a MW3 bych volil v poradi v jakem jsem je napsal .. MW3, jakkoliv maji IW tunel s nabihajicimi panacky zmaknuty, je zabity absolutne neuspokojivym pocitem ze strelby (uz jen nemoznost prepnout rezim strelby na single je hruza, a kdyz uz moorhuhn tak at alespon to strileni bavi), desnym pribehem a, byt ne az tak dulezitou, archaickou grafikou (prvni spusteni byl lehky sok) ... COD serie muze byt paradoxne rada za neMW dily .. pac MW je v podstate MW 1.0, MW 1.2 a MW 1.3 a i zabugovany BO to posunul o uroven dal ..
      • tenced
        nechapu proc reagujes, kdyz napises to, co dveste tisic komentu hlasa pred tebou.. minusy prosim :)
        • nutnost reagovat na prispevek jej podminena prectenim vsech ostatnich prispevku a zamernemu vyhnuti se opakovani, v pripade ztotozneni se s nazorem nekoho jineho ? v tom pripade jsem "tvuj" prispevek cetl jiz dvouma rokama a od te doby asi 1000 krat ... minusky nedavam - kazdy ma pravo na nazor ...
          • tenced
            dekuji za prednasku ze serie tvych zbytecnych prispevku.. nic ve zlym ;)
            • zato tento je za 100 bodů *1*
            • ok tak posledni z mych zbytecnych prispevku k tvym uzitecnym pripevkum: Nemas za co :)
    • Hairy_Ass
      Jsem si nějak v CoD MW3 nevšiml, že by byl nějak špičkově vyřešen koridor. Pořád tam byly neviditelný spouštěče skriptů, na který, když si nešlápl, tak hra buď nic nedělala, nebo na tebe dokola posílala hordy nepřátel. Kdyby se CoD přejmenovalo na Warhammer 40k a místo Rusáků na tebe vybíhali Orkové, tak by výsledný dojem byl lepší. *3*
      • tenced
        o tech scriptech si vedel drive nez si zacal hrat, ikdyz to asi nepriznas ..tudiz ted hodnotis na zaklade informaci a ne zazitku.. v MW3 jsou scripty pri primocarem hrani a postupu temer neviditelne ve smyslu nevsimnes si jich ..coz je spravne...nebudu ve valce cekat na miste kdyz mam jit kupredu ?! u MoH a BF3 to bije do obliceje pri kazdem slapnuti vedle a odboceni od hlavni cesty nebo rezie.. to je bez debat ... Warhammer je tady irelevantni.. :-*
        • coze ? :) ja to mam presne naopak .. u MW jdes a rikas si ... tak a ted ten trigger sepnu a vystrilim to ... pak budu bezet a strilet dokud nesepnu dalsi a vlnu nepratel nezastavim .. nekdy akorat presne nevis kde je ten vypinaci trigger a jak daleko musis bezet .. u MOHu jsem mel ten pocit naopak nemel .. nekonecne vlny tam snad az na vyjimky ani nebyly .. a BF3 je nekde mezi ...
          • tenced
            ano, jiste.. u BF kdyz jdes do banky zprava... tak nekonecna fronta za strilnou te pokosi dokud nejdes doleva a s kamardem banku neobehnes.. to je neopakovatelnej zazitek a s tou frontou za strilnou se jim to tak libilo ze to meli i v MoH, kde ses proste musel nechat kryt.. musel... ikdyz bys to zvladl sam... to je nezajima.. furt nejkej zasek.. to jako vazne chces se pod tohle podepsat ? veris tomu konceptu ?... nebavim se o tom jak moc koridor co je a co mas rad za prichute, ale o tom, ze nepotrebujeme dalsi CoD ani BF3, kterej je ke vsemu zprasenej... tecka
            • s tim ze dalsi COD/BF3 nepotrebujeme souhlas ... na druhou stranu pokud ma vyjit pouze MW4 anebo MW4 a MOH:W tak radeji volim druhou moznost. Protoze moznost, ze vyjde MW4 a misto MOH:W treba taktictejsi MOH nebo, ze MW nevyjde je nerealna ..
    • COD byl až po MoH, první po nich začal kopirovat 2.sv. tak že stim kopírováním pomalu
      • tenced
        s timhle tady nemachruj fesaku, CoD pokracovalo tam, kde MoH usnul ..to ze slo o strilecku z 2sv je uplne fuk v dobe kdy CoD vladne a ja vydavam MoH, ktery vypada stejne a hraje se hur!!! ;) konec hodiny

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit