Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Co čekali že lidi radši půjdou do EPIC store... nějaká kompenzace bejt holt musela.

    • hra dohrána a stejne se k tomu už nikdo nebude vracet, ušetrili spoustu penez, takže bych rekl že to nikoho moc nepálí a všichni jsou spokojeni
    • Pro krádež rozhodně není omluva...

      • Jack1947

        To nebyla krádež ale před prodej. Ne ?

        • Někdo ukradl klíče a přeprodal je. Takže byla. Zákazník si jen myslel, kdovíjak neobešel Epic exkluzivitu. Ale nakupovat od neautorizovaných prodejců se prostě nemusí vyplatit. Teď je to na zákazníkovy, aby se popral s reklamací.

          • Cvicme_v_rytme

            Však zákazník to vyreklamuje, jen to nějaký čas potrvá.

          • Jack1947

            Já vím ale... ale... mohlo se to udělat možná i jinak. Zákazník přeci jenom nemůže za to že ty klíče byli kradené. Jak už bylo zíněno dobré že to šlo aktivovat tak to má VALVE pěkně ošéfované heh.

            Nicméně, neměli by ti klíče nechat aktivovat.

            • četl jsem nějaké vyjádření a prý klíče blokované jsou a přišlo se na to tím, že se jim hra neaktualizovala nebo co a tím se na to příšlo. Takže kdo ví, kde je chyba. 


              A zákazník si prostě musí hlídat, kde si tyhle věci kupuje. Pardon, ale prostě já si na tohle dávám sakra pozor. Nejvíc úsměvné ale je, že lidé dost často proti Epicu argumentují, že jim není jedno kam dávají peníze a zadávají kartu. A na druhou stranu jim nedělá problém nakupovat od pochybných 3. stran... Fakt nepochopim. A jako tohle nejde jen tak přehlížet. Nejlepší bude, když prostě zákazník reklamuje u prodejce. Zákazník dostane lekci a příště si tohle rozmyslí a překupník klíčů zapláče nad výdělkem.


              Valve samotné již mnohokrát varovalo, aby se klíče nekupovali od neověřených zdrojů. Tenhle fenomén tu je už spousty let. Ani se zákazníkem bych neměl slitování, fakt že ne.


              A troufám si tvrdit, že většina těhle lidí věděla co dělá. Prostě si mysleli, že takhle obejdou Epic a vítězoslavně budou hru mít na Steamu... 

              • Jack1947

                Reakce na příspěvek:

                Zase bych nepřeháněl , tohle je jeden případ určitě není každej klíč kradenej... to zase ne a jde o princip a nižší cenu, to bych sem tolik netahal je jasné že tu šlo hlavně o to obejití... nic jiného to nebylo.

            • Cvicme_v_rytme

              Zákazník to vědět nemůže, proto má možnost využít reklamace. Spíš to vrhá špatné světlo na ten obchod, protože se tím potvrzuje, že prodává pochybné věci.

              • Jack1947

                Reakce na příspěvek:

                Jenže to se dá říct prakticky a spoustě obchodů.

                • Cvicme_v_rytme

                  Reakce na příspěvek:

                  Ano, spousta obchodů je pochybných. Je na zákazníkovi, jestli tam chce nakupovat, nebo ne. Jeho rozhodnutí, případně tedy jeho chyba.

  • SalemCZ

    Jako pochopím neaktivovaný klíče že znepřístupní, ale jak to mají vzít lidi co si koupili klíč a nemají ani hru a ani peníze.

    • Cvicme_v_rytme

      Ta situace nenastane. Peníze by zpátky dostat měli tak jako tak, takže pro ně je to jen poučení, že mají dávat pozor na to, kde co kupují.

    • drasta

      Dik to tam pisou. Maji to reklamovat u prodejce kterej prodaval kradeny zbozi.

      • SalemCZ

        to jsem tam četl, ale představ si toho člověka kterému najednou zablokovali hru. To zas bude na Deep Silver někdo plivat kvůli tomu že jim blokoval hru. Většina firem to prostě udělá když už to mají aktivovaný tak jim to nechce, kolik těch kódu jim zmizelo? Desítky, nebo tisíce?

        • Já to chápu, na jednu stranu to bude cenná lekce pro tyto jedince, že si mají dávat pozor, kde co kupují. Chápu, že pro méně zbehleho uživatele to je nemile, ale platí že 'za blbost se plati', 'neznalost neomlouva'. Reakce publishers je podle mě vhodná a adekvátní. Kdyby to navíc nechali být, tak těm, co to prodávali se nic nestane. Takhle kdo nebude hloupý, tak bude okamžitě reklamovat a oni by měli vrátit peníze....

        • Jejich problém, nemají si kupovat kradené zboží, ačkoliv už je dlouho známo, co je šedý trh s hrami zač.

        • drasta

          Je mi tech lidi opravdu moc lito :D

          • závist co? ty musíš kupovat klíče za 70€ v den vydání na steamu😐
            • drasta

              Nejsem si jistej co konkretne mam zavidet? Ze si muzu bez problemu dovolit koupit novou hru na Steamu kdybych chtel?

              Ne ze bych to delal moc casto protoze na Steamu moc dobry AAA hry stejne nevychazi a diky Epic storu uz asi ani vychazet nebudou...

            • Já to radši koupím za 70 nebo levněji v retail verzi nezabzch se jak nějaká socks pachtil za každou korunou a podporoval tak ještě šedý trh... Hlavně že lidi stále řeší, že nechtějí dát penize Epicu a do Číny a pak to dají téhle verbezi... 

  • species
    "kradene" :D:D:D
  • Veskoslav

    Takže pro krabičky byly připraveny Steam klíče...Čím dál "lepší"...

    • Carnage666

      To se už vědělo, na netu kolovala i fotka přelepenýho loga Steamu na krabičce.

    • Tak to se tak nějak už vědělo. Není třeba tu zas vzbuzovat vzruch a již klasický tu nadávat na Epic... 

  • *Tlesk* *Tlesk* Tlesk*

    Jestli to není povedený Apríl...

    Řekl bych, že tady se z velké části nákupy odehrály v dobré víře, že se někdo hodlá zbavit (za odpovídající cenu) klíče z předobjednávky a nebyly to podezřelé klíče za 3 € při vydání hry. Takže vydavatel vytvořil zvýšenou poptávku po klíčích na Steam, které si někteří (pravděpodobně fanoušci) koupili. Hádejte, kam si půjdou pro další kopii...

    Další věc je, že se jim povedlo vůbec klíče zaregistrovat. Co to má sakra bejt? Počet předobjednávek a jejich klíče museli znát! Kdyby klíče "z krabicovek" nešly ani aktivovat, omlátili by je hráči přeprodejcům o hlavu a vůbec bychom žádnou aféru nemuseli řešit.

    Zpožděné zablokování her je politicky nejhorší, co mohli udělat. Neumí si ohlídat majetek i když k tomu mají dost možností a řeší to zpětně tak, že to bolí platící zákazníky (za to, že neplatí jim, si vlastně  můžou sami).

    Uznávám právo vydavatele vydat si hru kde chce, ale taky právo hráčů omlátit mu rozhodnutí o hlavu (třeba i "zbombením" hodnocení hry). Stále je to obchod ve zdravém obchodním vztahu je zákazník pánem. Bez akce není reakce... Znáte to.

    • Jsem si to po sobě přečetl a musím se upřesnit: V žádném případě neobhajuji krádež. To "politicky nejhorší řešení" je myšleno tak, že i když máte na něco de jure nárok, z hlediska PR nemusí být vždy dobré řešení si ho nárokovat.

      Například v restauraci, když vám omylem naloží na talíř dvojnásobnou porci, tak vám ji (pravděpodobně) nechají na účet podniku a nepřiletí za vámi v půlce jídla číšník, aby vám urval stejk od huby...

      • Nesouhlasím. Přirovnávat tohle k jídlu v restauraci není úplně ideální. Prostě tyhle digitální produkty jsou úplně něco jiného. A úplně si nejsem jist, jestli víš o systému klíčů něco víc než já, ale zas tak snadné si to ohlídat není. Ostatně, určitě se nepletu že minulý rok se v  souvislosti se Steam klíčí také něco řešilo a to se zjistilo snad ještě s o dost větším zpožděním... Každopádně, jak to jinak řešit? Tohle je nejlepší řešení, kdy ten, kdo ty klíče prodal snad bude mít nějaké problémy (to záleží na zákazníkovi jak se tomu postaví)

        • Já v tom (politicky) takový rozdíl nevidím.

          Do systému klíčů sice hluboko nevidím, ale pokud se podaří aktivovat klíč, který není legitimní, je to systém špatný. Předpokládám, že klíče pro krabice a předobjednávky vygenerovány v nějakém množství a jsou uloženy v nějaké databázi. Vydavatel musel vědět o které klíče jde, protože je potom deaktivoval. Proč to neudělal hned? Byl moc zaneprázdběný přechodem k Epicu?

          Jak měl zákazník (znovu připomínám, že je to zákazník - člověk, co se rozhodl utratit peníze za jejich hru) vědět, že je ten klíč špatný když se mu to normálně aktivovalo? Jak měl předprodejce poznat, že je klíč nelegitimní, když se na Steamu tvářil normálně? Mě prostě pořád vychází, že to v prvopočátku  pos*al vydavatel uspěchaným přechodem na Epic a nechává to vyžrat své (v budoucnu třeba už ne) zákazníky. 

          Za tohle se ode mě nemůže dočkat žádných sympatií.

          4A Games by si měli rozmyslet, jestli jim stojí za to pokračovat ve spolupráci s takovým vydavatelem. 

          • Tvrdili, že klíč byl blokován a že se na to přišlo díky tomu, že lidé měli problém s aktualizacemi. Pokud to tak je, je to dost pravděpodobně chyba ve Steamu. 

            Zbytek co píšeš je nesmysl. Všichni (zejména ten co klíč preprodaval) věděl, že to není legitimní. Bylo jasné řečeno, že hra nebude na Steamu a že retail bude Epic store only. Tihle prekupnici klíčů moc dobře vědí co dělají a pokud klíč nekradli oni, tak ho stále mají od někoho třetího (tedy nezískali je běžným způsobem). Prostě nevidím důvod, proč tady nadávat na vydavatele. Opravdu mi není líto ani těch 'zakazniku'. 

            Navíc to není opravdu nic nového a podobně blokace dělali mnozí další. Samozřejmě tohle je vidět, protože pozéři to velmi rádi využiji, aby zas najedli na vlnku nadávek vůči deep silver/epic store, protože jsou prostě zlý, tfuj tfuj(I kdyby dělali bůhví co, pořád lidi budou kydat hnůj). A že nekecám, tady je odkaz na diskuzi z roku 2015, kdy už tehdy bylo nemálo případů zablokovanych klíčů... Opravdu, dnes máme rok 2019, lidi se musí poučit, že klíč ke hrám nelze kupovat kdekoli, případně to nese svá rizika. https://steamcommunity.com/discussions/forum/1/527274088395813868/


            Za mě si naopak připisuji malé plus, jelikož se mi (trochu skodolibe) řešení líbí, je fér a potrestá úměrně dle zásluhy jak zákazníka, tak prekupnika. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit