Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Můžeš se prosím Adame podělit o zkušenosti s reflexní střelbou? S jakou úspěšností jsi ji používal? Hraji na xboxu a musím říct, že mám tak 30% úspěšnost headshotu, 30% zamíření na tělo a 30% přesunutí zaměřovače naprosto mimo cíl. Na čem všem závisí úspěšnost? Díky 

    • Škoda, že se nikdo nepřidal se svými poznatky. Tak si sám odpovím. Reflexní střelba funguje nejlépe, když se pohybujete ve stoje (ne přikrčený), cíl se nepohybuje nebo jen zvolna kráčí a nesmí být spuštěný oranžový nebo dokonce červený poplach. Pak mám úspěšnost cca 98%. Pokud není alarm a jsem přikrčený, tak to také funguje dobře, ale už to má sem tam mouchy (zamířím na tělo a ne na hlavu = dva výstřely). Pokud je oranžový alarm, tak už to téměř nefunguje (detekce od nepřítele je příliš rychlá).

  • Hidden

    Ztotoznuji se s Adamovym nazorem (a psal jsem to tusim jiz pred casem v nejakem komentari), ze bych si novy Splinter Cell dokazal v otevrenem svete predstavit a mohlo by to mit patricne grady, pokud nebude postaveny samoucelne a bude davat smysl. Dovedl bych si ho i predstavit v otevrenem mestskem prostredi ala Watchdogs (nebo GTA). Pokud stale bude mit patricnou atmosferu a silny pribeh, muze to serii jen prospet.

    Co me vsak trochu zklamalo bylo, ze Deep State v Breakpoint je krome prvni mise omezeny na season pass. Na to co nabizi a co me zajima (tedy vlastne jen ty mise navic) mi jeho cena prijde pomerne premrstena, podobne jako v The Division 2. Takze si prozatim necham zajit chut.

    • dworkin

      Splinter Cell v otevřeném světě, k tomu se teoreticky blíží MGS: Phantom Pain.

      • Hidden

        Pravda, a ten se povedl, takze pripadny Splinter Cell v tomto duchu ma uz trochu uslapanou cesticku... :)

        • uher

          no tam se spíš povedl gameplay, hra samotná už ale byla nedodělaná a bylo to na ní vidět.

    • Takový svět ale Ubisoft dělat neumí :D 

      • Hidden

        Co neumi, muze se vzdycky naucit. ;)

        Ale treba svet ve Wildlands nebo Watchdogs 2 mi neprisel spatny. Jiste, mely sve mouchy, ale v kontextu dane hry pusobily ucelene a funkcne. Samozrejme za predpokladu, ze neudelaji nejaky podivny ukrok bokem jako treba v Breakpoint, kde ten svet je vizualne hezky, ruznorody, atd. ale je to takovy mrtvy umely konstrukt bez zivota, ze jim ho proste neveris.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit