Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Definitivní edice Age of Empires vyjde už 19. října, Microsoft oznámil i remaster dvojky a trojky
						
							22.8.2017 | Adam Homola
						
					
					
						 34 příspěvků
					
				- 
            
                	
	ak nebudeme brat iba rtsky tak ultimate general, steel division, wargame seria, grand strategie od paradoxu, cossacks 3, a indie veci na steame
- 
                - 
            
                	
	reakcia na Blue.Shark.
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	Tak ty age2 recyklovat, recyklovat a zase recyklovat, dokud lidi budou sypat. *1*
- 
                - 
            
                	
	počítám že už mají zaplacený vývoj 4 i 5.
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	Hmm, mohli by remasterovat Freelancera.
- 
                - 
            
                	
	Remaster Freelancera = Star Citizen. :)
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	No vím, že je to pořád další a další reedice jedné hry, ale když tak vidím, jak v dnešní době strategie spíše, nebo lépe, vůbec nevycházejí, děkuji alespoň za tohle.....
- 
                - 
            
                	
	nevychadzaju? zijes v jaskyni?
- 
                - 
            
                	
	
	Má celkem pravdu, klasické strategie prochází obdobím hibernace, řekl bych. Pár jich sem tam vystrčí hlavu, ale rozhodně se žánr jako celek přesunul spíš na okraj komunity, což je z mého pohledu škoda.
 Za poslední dobu tu máme dvě Warhammer hry, z nichž je jedna tahová, Starcraft, Ashes of the Singularity, Sudden Strike 4, Homeworld Remastered a ... to je asi všechno, o čem vím. Kdybys o něčem slušném věděl, rád si rozšířím obzory. Určitě mi toho dost uniklo.
- 
                - 
            
                	
	
	Grey goo, Etherium, homeworld deserts of kharak, cossacks 3, Battlefleet Gothic: Armada, 8-Bit Armies, Act of Aggression
 to je tak co sem si ted z hlavy vzpomenul, za posledni 2 roky
- 
                - 
            
                	
	
	Vidíš, na Grey Goo, Deserts of Kharak a Battlefleet jsem úplně zapomněl a to jsem je dokonce se zájmem sledoval. Z Etherium se jinak nakonec vyklubalo cosi nezábavného, co si vzpomínám. 8-bit Armies mi moc nejdou pod fousy tím zpracováním, ale Act o Aggression vypadá zajímavě. Dík :)
 
- 
            
                	
	
	
- 
            
                	
	AAA studia se snaží prodat co nejvíc, takže jedou hlavně multi-platformy, ale do toho strategie moc nepasují. Respektive musí je hodně zjednodušit, ale to už pak zase nebudou hrát PCčkáři. Takže radši chrlí FPS a RPG, kde ten rozdíl ovládání není tak patrný, ale i tak je tam hezky vidět tendence zjednodušit ovládání na počet tlačítek na gamepadu. Což zejména u taktičtějších FPS a propracovanějších RPG docela bolí.
- 
                - 
            
                	
	
	OK, zajímavé, sem tam se snažím hledat, ale dlouho jsem to nedělal. A nějaké tipy na strategie, co tě zaujaly?
- 
                - 
            
                	
	
	Díky, určitě na to mrknu :)
- 
            
                	
	Pokud vezmu ty které tady nemají ani kartu hry tak třeba Star Ruler 2 (pořádná vesmírná strategie s velmi originálními prvky), Hegemony III: Clash of the Ancients (i jednička je hodně dobrá, ale dnes už s horší grafikou, 2 není a nebyla úplně doladěná; Je to něco mezi Total Warem a knights of honor, vše na jedné mapě realtime, ale větší důraz na boj, formace a logistiku a menší na ekomoniku a správu měst), Planetbase (banished survival ve vesmíru), Graviteam Tactics (hardcore WW2) a z těch hodně nových mám políčeno na Ancient Cities a Veil of Crows, ale to buďto ještě nevyšlo nebo je EA. 0 AD už je docela staré, ale začíná vypadat už docela dobře.
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
- 
            
                	
	Ani ne, jen nesmíš jako jediný zdroj informací brát tady ten web. Díky němu jsem taky byl dlouho v bublině, jenže těch strategie je docela dost, jen většinou nemají tak silný marketingový team jako AAA, takže to nedotlačí až sem. Ono stačí hodit na YT upcomming strategy games rrrr a budete se divit. Část budou hodně indie úlety, ale z toho zbytku se vždycky něco najde.
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	Co chtějí remasterovat na Aoe II, když už tu je dávno "HD" včetně předělané grafiky (terén, jednotky atd.)
 MS je už dávno v háji, akorát se snaží přiživit na 20 let starých značkách, který navíc zanikly právě díky jejich politice kdy kupovali různý studia.
- 
                - 
            
                	
	
	To obstarožní ovládání žádnej grafickej mod nespasí (nebo ano?). To je pro mě např. jeden z hlavních taháků tohodle remastru.
- 
                - 
            
                	
	
	Obstarožní ovládání má možná Duna II, kde nejde nakliknout více než jedna jednotka. Netuším v jakém duchu by se to mělo vylepšit pokud se tam dá normálně používat myš + klávesové zkratky.
 A hlavně pochybuju, že se v tom budou nějak víc vrtat.. jen doprasí grafiku, možná zvuky.
- 
                - 
            
                	
	Třeba takové ty otravnosti, které nejdou automatizovat a musíš je neustále opakovat - farmy a jejich obnova, ale i pohyb jednotek. Zatím pro mě je vzor perfektního ovládání RTS Supreme Commander. Tam šel automatizoavt i transport jednotek vzduchem, což je skoro všude otrava, protože skoro v každé hře si musíš nástup a výstup z nějakého prostředku odklikat a ještě ne vždy to funguje dobře ve skupině.
- 
                - 
            
                	
	
	Je rozdíl zda máš hru, která vyžaduje přesné ovládání tj. zda jednotka dojde na daný dílek mapy a něco tam začne dělat nebo něco jako Supreme Commander případně Steel Division kde to je fuk a jednotky nebo spíše jejich skupiny jsou autonomní a přesné místo jim ani zadat nejde.
 Farmy se dají rychle naklikat přes mlýn, který si hodíš do hotkeys (CRTL 0-9). Taky je otázka jestli je automatika dobrá, jelikož zrovna můžeš potřebovat suroviny na něco jinýho. Jednotkám se dají zadat waypointy a teď už nepamatuju jestli je možné řetězit další příkazy. Transport jednotek je problém a zase se to odvíjí jak je ta hra stavěná, pokud máš holou pláň alá Supreme Commander tak se to dělá dost jednodušeji, ale jo, přechod voda/zem je u vylodění vopruz.
 Spíše je celková hratelnost dost repetitivní a boj to nezachraňuje. Jenže tohle nikdo nerozvíjí.
- 
                - 
            
                	
	
	@aaa kdepak, bavíme se o AoE 2 viz. začátek tohohle vlákna :)
- 
            
                	
	
	no hele, age1 byl pokrokovy, v te dobe ve strategiich si mohl stavit jen jednu jednotku a zadna build quee nebyla *1*
- 
            
                	
	To sice ano, ale možnost řetezit farmy přes mlýn měl až datadisk aoe2, tady se bavíme o 1
- 
            
                	
	
	nejvetsi slabosti age2 ale i treba prvniho starcraftu byl pathfinding, jednotky se o sebe sekaly a nektere se i pro jistotu vracely, projit nejakou uzkou cestou bylo vylozene peklo, pritom v te dobe red alert 2 timhle svinstvem netrpel
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
	
- 
            
                	
	Vydávají se remastery mnohem větších shitů, než je nejlepší RTS série v histori PC.
- 
                - 
            
                	
	
	"nejlepší RTS série"
 trochu bych se krotil
- 
                - 
            
                	
	oje další gestapo, které má problém s názory ostatních
- 
                - 
            
                	
	
	dalsi levicak, co kazdeho nazyva nackem, tesi me
- 
                - 
            
                	
	Vtipná debata, pretože ľavicová strana a pravicová strana sú dnes už v politike tak dokrutene, že obe čerpajú z pôvodných idei svojich protejškov, čím sa vlastne stavaju prakticky totožným stranami. Proste proste politické blaboli!
- 
            
                	
	to Buržuj:
 To jsou klasický levičáci
- 
            
                	
	Osobne som pravicovo zameraný, ale už ma štve ako sa tu v diskusiách často útočí na ľudí iného politického názoru.
- 
            
                	
	
	To že tato stranka je hotove hniezdo levičákov s tym suhlasim :))
 
- 
            
                	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
- 
            
                	
	
	Kdysi to možná mělo nakročeno na nejlepší RTS, jenže pak vyšla trojka a Ensemble Studios šlo do háje. Místo toho, aby rozšiřovali mechaniky tak vydali 3D RTS, klasická známka úpadku.
 Jestli má něco smysl tak to jsou komunitní předělávky typu JA2 v 1.13. To, že naženou partu gafiků, kteří udělají horší práci než lidi před 20 lety to je fakt remaster :)
 
- 
            
                	
	
	
 
- 
            
                	
	
	
 
			
		 
			
		 
			
		 
			
		