Přejít na výpis diskuzí
Definitivní edice Age of Empires vyjde už 19. října, Microsoft oznámil i remaster dvojky a trojky
22.8.2017 | Adam Homola
34 příspěvků
-
Vtipná debata, pretože ľavicová strana a pravicová strana sú dnes už v politike tak dokrutene, že obe čerpajú z pôvodných idei svojich protejškov, čím sa vlastne stavaju prakticky totožným stranami. Proste proste politické blaboli!
-
to Buržuj:
To jsou klasický levičáci -
@aaa kdepak, bavíme se o AoE 2 viz. začátek tohohle vlákna :)
-
no hele, age1 byl pokrokovy, v te dobe ve strategiich si mohl stavit jen jednu jednotku a zadna build quee nebyla *1*
-
To sice ano, ale možnost řetezit farmy přes mlýn měl až datadisk aoe2, tady se bavíme o 1
-
Vidíš, na Grey Goo, Deserts of Kharak a Battlefleet jsem úplně zapomněl a to jsem je dokonce se zájmem sledoval. Z Etherium se jinak nakonec vyklubalo cosi nezábavného, co si vzpomínám. 8-bit Armies mi moc nejdou pod fousy tím zpracováním, ale Act o Aggression vypadá zajímavě. Dík :)
-
Díky, určitě na to mrknu :)
-
Pokud vezmu ty které tady nemají ani kartu hry tak třeba Star Ruler 2 (pořádná vesmírná strategie s velmi originálními prvky), Hegemony III: Clash of the Ancients (i jednička je hodně dobrá, ale dnes už s horší grafikou, 2 není a nebyla úplně doladěná; Je to něco mezi Total Warem a knights of honor, vše na jedné mapě realtime, ale větší důraz na boj, formace a logistiku a menší na ekomoniku a správu měst), Planetbase (banished survival ve vesmíru), Graviteam Tactics (hardcore WW2) a z těch hodně nových mám políčeno na Ancient Cities a Veil of Crows, ale to buďto ještě nevyšlo nebo je EA. 0 AD už je docela staré, ale začíná vypadat už docela dobře.
-
nejvetsi slabosti age2 ale i treba prvniho starcraftu byl pathfinding, jednotky se o sebe sekaly a nektere se i pro jistotu vracely, projit nejakou uzkou cestou bylo vylozene peklo, pritom v te dobe red alert 2 timhle svinstvem netrpel
-
Grey goo, Etherium, homeworld deserts of kharak, cossacks 3, Battlefleet Gothic: Armada, 8-Bit Armies, Act of Aggression
to je tak co sem si ted z hlavy vzpomenul, za posledni 2 roky -
OK, zajímavé, sem tam se snažím hledat, ale dlouho jsem to nedělal. A nějaké tipy na strategie, co tě zaujaly?
-
Je rozdíl zda máš hru, která vyžaduje přesné ovládání tj. zda jednotka dojde na daný dílek mapy a něco tam začne dělat nebo něco jako Supreme Commander případně Steel Division kde to je fuk a jednotky nebo spíše jejich skupiny jsou autonomní a přesné místo jim ani zadat nejde.
Farmy se dají rychle naklikat přes mlýn, který si hodíš do hotkeys (CRTL 0-9). Taky je otázka jestli je automatika dobrá, jelikož zrovna můžeš potřebovat suroviny na něco jinýho. Jednotkám se dají zadat waypointy a teď už nepamatuju jestli je možné řetězit další příkazy. Transport jednotek je problém a zase se to odvíjí jak je ta hra stavěná, pokud máš holou pláň alá Supreme Commander tak se to dělá dost jednodušeji, ale jo, přechod voda/zem je u vylodění vopruz.
Spíše je celková hratelnost dost repetitivní a boj to nezachraňuje. Jenže tohle nikdo nerozvíjí. -
Třeba takové ty otravnosti, které nejdou automatizovat a musíš je neustále opakovat - farmy a jejich obnova, ale i pohyb jednotek. Zatím pro mě je vzor perfektního ovládání RTS Supreme Commander. Tam šel automatizoavt i transport jednotek vzduchem, což je skoro všude otrava, protože skoro v každé hře si musíš nástup a výstup z nějakého prostředku odklikat a ještě ne vždy to funguje dobře ve skupině.
-
AAA studia se snaží prodat co nejvíc, takže jedou hlavně multi-platformy, ale do toho strategie moc nepasují. Respektive musí je hodně zjednodušit, ale to už pak zase nebudou hrát PCčkáři. Takže radši chrlí FPS a RPG, kde ten rozdíl ovládání není tak patrný, ale i tak je tam hezky vidět tendence zjednodušit ovládání na počet tlačítek na gamepadu. Což zejména u taktičtějších FPS a propracovanějších RPG docela bolí.
-
Obstarožní ovládání má možná Duna II, kde nejde nakliknout více než jedna jednotka. Netuším v jakém duchu by se to mělo vylepšit pokud se tam dá normálně používat myš + klávesové zkratky.
A hlavně pochybuju, že se v tom budou nějak víc vrtat.. jen doprasí grafiku, možná zvuky. -
Ani ne, jen nesmíš jako jediný zdroj informací brát tady ten web. Díky němu jsem taky byl dlouho v bublině, jenže těch strategie je docela dost, jen většinou nemají tak silný marketingový team jako AAA, takže to nedotlačí až sem. Ono stačí hodit na YT upcomming strategy games rrrr a budete se divit. Část budou hodně indie úlety, ale z toho zbytku se vždycky něco najde.
-
počítám že už mají zaplacený vývoj 4 i 5.
-
To obstarožní ovládání žádnej grafickej mod nespasí (nebo ano?). To je pro mě např. jeden z hlavních taháků tohodle remastru.
-
reakcia na Blue.Shark.
-
ak nebudeme brat iba rtsky tak ultimate general, steel division, wargame seria, grand strategie od paradoxu, cossacks 3, a indie veci na steame