Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Connor88

    Kéž bych byl zase na škole a měl spoustu času 🙂

  • Nějak v tom necítím nostalgii izometrických RPG. Možná je to způsobeno mojí slabostí pro Infinity engine a bojem v reálném čase, ale kromě názvu to s tím nemá nic společného.

    Což ovšem neznamená že to bude špatná hra, jen ten název mi vadí.

  • Johnny

    Original sin  3....  ale teším se, ne že ne, at se to jmenuje jakkoli

  • Corvus

    …tak koukám na ten průchod demem a musím napsat, že se mi to líbí ještě víc, než jsem čekal. Dokonce jsem sám sebe přistihnul, že na BG IIIuž vůbec nemyslím jako na Divinity v trochu jiném hávu. Překvapivě. Celé se to začíná opravdu hodně dobře rýsovat. Podle mě to vyjde až příští jaro/léto, takže to ještě po „larianovsku“ vycizelují. Když pominu vše ostatní, tak ty prostřihy na mluvící postavy a la Dragon Age jsou vy-ni-ka-jí-cí a cekově příklon k realističtější grafice (oproti Divinity) tomu neskutečně prospívá.

    Po tomhle půjdu jak slepice po flusu. Doufám, že oznámí nějakou monstrózní sběratelku hodnou BG!!!

    • maros.goc

      ono podvedomo to ma Divinity feeling....neviem preco...asi tou farebnou paletou snad? ...lebo ked si das k sebe DOS 2 a BG3 tak uz to vyzera urcite odlisnejsie nez vtedy, hlavne ked je zaber na detaily postav, tie su uz fakt realisticke a taktiez aj prostredie ma daleko od komixoveho DOS stylu .....ale stale je tam nieco co DOS podvedomo pripomina, len co to je?

      • LadaVanBar

        Nektery assety maj stejny z DOS, ale treba to do finalni hry jeste upravi. Par prikladu za vsechny, treba podoba bot v inventari je podle me stejna z DOS, stejne jako ukazatel moznosti otevreni beden nebo jejich uchopeni cca v case 61:05, jsou to male drobnosti, ktere ale asi budou vyvolavat vasne a hodne lidi to bude davat za priklad, ze to je spis DOS3 nez BG3.

        Ja doufam, ze to jeste "vyladi", nicmene i pokud by to zustalo do finalni hry, tak je to podle me marginalie.

    • ja_nic_nevim

      Příklon k realističtější grafice... asi koukám na špatná videa. Nezbývá než být trpělivý a skutečnost se ukáže sama. Fakt nechápu jak se může líbit to, co zatím předvedli. 

  • LadaVanBar

    Bude to dobrym cejtim to ve starejch kostech.  :) Dycky se najdou rejpalove, hateri, review bomberi, ktery to pohanej jen proto, ze to nebude mit ten aspekt, ktery zrovna voni od takovy hry ocekavali, ale Mr.Dat na ne. Hlavne at je to epicky, dylka dana komplexnosti plotu a poctem zajimavych side quests  a ne grindem nebo backtrackingem, at jsou tam postavy, se kteryma se clovek muze ztotoznit a at je respektovany alignment a ma vliv na dej, reakce NPC atd. Jestli to bude v grafickym havu D-OS, tak to je to posledni co bych BG vycital, hlavne at to neni plochy single player MMO jako DA:I

    • maros.goc

      no tak ocakavalo sa predsa pokracovanie Baldurs Gate ak sa nemylim :) a na prvy pohlad to vyzera ako DOS hra :) a ked tvrdis opak, sam sa klames :)

      • LadaVanBar

        BG2 vyslo pred skoro 20 lety, ja samozrejme pockam az na finalni hru, ale je jasne, ze graficky styl se od dvojky lisit bude, tim, ze to delaji Lariani, tak chapu, ze muze byt graficka podobnost s DOS, ale u BG je pro me hlavni pribeh a charaktery, tam mam velke ocekavani, ne jak to bude vypadat, ale jak se to bude hrat 😉 ale stejne verim, ze to nebude Klon DOS, ale plnotucna BG 😀

        • ja_nic_nevim

          Ty jsi BG a BG2 hrál? Díky Entchanted edition jsou oba díly skvěle hratelné i dnes. 

          Jako starouš si dovolím tvrdit, že se tahle stará RPGčka hrají (i dnes) kvůli RPG systému vývoje postavy a pravidlům (A)D&D a ne kvůli příběhům a "(milostným) vztahům" postav....

          • LadaVanBar

            Hral oboji, stale hraju, mam BG1 rozjete znovu a planuju i BG2 nez vydaj tu trojku.  Vyvoj postavy me urcite bavil, ale stejne tak me treba bavilo snazit se sbalit Viconii a "prekecat" ji, aby nebyla evil 😉 Holt si kazdej tam najde to svoje 😀

          • maros.goc

            BG2 je kral ale NWN2 je Boh! :)

            • ja_nic_nevim

              asi budu muset dohonit rest

    • Corvus

      Přesně! 

  • Bumtaratabumbumbum

    Mám z toho celkem strach po tom, co Lariani řekli, že ve hře nebude mechanika reakcí. V DnD 5e je většina kouzel a ostatních schopností balancována kolem action economy, kdy všechno , co postava může v soubojích dělat, zapadá do škatulky akce, bonus akce, nebo reakce. Tím, že takovýmto způsobem nabourali tuhle esenciální mechaniku 5e, budou muset spoustu schopností hodně předělat, aby to stále dávalo smysl. Jsem tedy hodně zvědavý, jakým způsobem se s tím vypořádají, nicméně si myslím, že si tím zbytečně komplikují práci.

    • Houdini

      Lariani vedia čo robia. dokázali to v DOS a hlavne DOS2. Niekedy je pre potreby PC lepšie upraviť pravidlá.

      • Bumtaratabumbumbum

        V DOS a DOS2 jeli jen podle svých pravidel. To znamená, že je mohli vytvářet tak, aby konceptuálně dobře ladily s hrou, kterou vytvářeli. Imho je v tomto směru jednodušší si celkově vytvořit vlastní pravidla pro potřeby tvorby videohry, než přepracovávat již existující pravidla po takto velkém zásahu do nich. 

        Já nepochybuju o tom, že příběhově to bude parádní záležitost, stejně tak jsem zastáncem přechodu k plně tahovému soubojáku, ale toho rozhodnutí ohledně reakcí se fakt bojím no. Tak snad si s tím dobře poradí (anebo to tam nakonec přece jen zapracují po ohlasech fanoušků jako u těch dialogů...).

        A vůbec, myslím si, že zapracování reakcí do soubojáku zase nemůže být tak náročné, ostatně ta mechanika funguje velmi podobně jako instant karty v MtG a ty fungují dobře. Dovedu si tedy představit, že by plynutí kol a jejich odklikávání bylo zpracované stejně jako v Aréně.

        • Corvus

          "...druhým důvodem jsou samotná pravidla Dungeons & Dragons, na nichž se hra (na rozdíl od série Divinity: Original Sin) zakládá. Když bojujete v „dračáku“, taky je všechno tahové, protože realtime by se na papíře kolem stolu aproximoval dost těžko. Vincke v závěru streamu prohlásil, že využití tahového systému umožní vývojářům lépe pracovat se zdrojovým materiálem a vytvořit hru věrnější D&D."

        • Corvus

          Možná se pletu, ale nebylo náhodou lariany řečeno, že BG III bude mixovat D&D s jejich pravidly/nápady z DOS série? 

          Jinak mě osobně tedy gameplay dema nadchnul totálně. 

          • maros.goc

            vyzeralo to dobre, ale nadchol? vsak tam hodinu bojoval proti 4 obycajnym nepriatelom

          • Bumtaratabumbumbum

            Tak to jsem nezaznamenal, což ale neznamená, že to tak není. J8 čekal, že to bude založený jen na pravidlech 5e a v tom případě jsem čekal co nejvěrnější zachování těch pravidel. Pokud to mají v plánu mixovat s jejich pravidlama z DOS, tak jsem na to rozhodně zvědavý.

            Nicméně i tak mě absence reakcí bude mrzet, protože se mi moc líbí to, když můžeš pomocí rychlých kouzel reagovat na nastalou událost okamžitě. Když tě někdo shodí z mostu, tak než se tvoje postava dostane na řadu, je velká šance, že stihne dopadnout a rozsekat se. Kdyby jsi ale měl reakci, můžeš ještě v kole soupeře zakouzlit feather fall a jsi zachráněn (nebo ne, pokud soupeř třeba zase jako jeho reakci zakouzlí counterspell).

            • maros.goc

              ano chcu to mixovat s pravidlami DOS a to je ten dovod preco nechali turn based system, pretoze taky system je v DOS ...tie reci ze to kvoli tomu aby to bolo verne D&D je smiesne nakolko sama hra nebude kopirkou D&D ale spojenim prvkov D&D 5th Edition a pravidiel DOS ......neviem preco to nepovedia narovinu

              • Bumtaratabumbumbum

                Reakce na příspěvek:

                Tak za turn based combat jsem rád, protože dává hráči mnohem víc taktické svobody. 

                Co si budem povídat, u starých baldurů tam ten turn based combat taky byl, byť se kola počítala skrytě na pozadí, ale ta hra si normálně házela na iniciativu a postavy se střídaly v akcích. Jen ta kola probíhala rychle a chyběl tam čudlík na jejich odklikávání. Ale opravdu real-time souboje tam nikdy nebyly.

                A právě kvůli tomu, že ta hra tam ty kola opravdu počítala, ale tvářila se jakoby real-time, tak pak, když člověk chtěl vědět, jako skutečně dlouho bude nějaké kouzlo trvat nebo jak dlouho se bude sesílat, musel si spočítat nesmyslný dvojí přepočet (viz https://baldursgate.fandom.com/wiki/Time_System)

                Za mě mají Lariani za přechod na neskrývaný turn based combat palec nahoru.

                • maros.goc

                  Reakce na příspěvek:

                  mne to nikdy nerobilo problem, navyse ten "skryty" tahovy system aspon zabezpecil aby suboje boli dynamicke :)

  • Chápu že to je prostě projekt larianu kterej poslední roky dělá DOS, který se mi fakt strašně moc líbí, ale zároveň bych chtěl aby baldur vypadal víc jako baldur a ne jako další DOS. na mě to pořád působí jako další projekt kterej se klidně může jmenovat DOS 3 nebo třeba "hra" nebo "baldur's gate". Uvítal bych jinou stylizaci, asi něco "strohého" a trošku ubrat barev. na to ostatní už máme DOS. 

  • ja_nic_nevim

    Čím víc toho o BG3 vím z těchto videí, tím méně mě zajímá. Raději zpátky do BG2.

  • KrPa

    To tady bylo kecu, jak UI vpada jako DOS2, ha!

  • Houdini

    Baldursy v rukách Larianov? Shut up and take my money!

    • Není problém, klidně si je vezmu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit