Demo Outriders ve mně dokonale udusalo jakýkoli zájem
-
Tak jsem tomu dal pár hodin. Poznatky:
1) Na dědkovi 1060 GTX 6 GB/24 GB RAM – stabilních 60 FPS při nastavení ULTRA všech parmaterů v 1920×1200 (chválím) – https://imgur.com/a/k9HngCW
2) Technické nedodělky klasika: různé prolínání např. kabát se zbraní
apod., ztrácející se a znovu nečekaně vyskakující zvuky, přerušované
dialogy, když začne náhodně mluvit nějaké npc s jiným, postava se občas
nepřicucne za kryt a neumí na 99% věcí vůbec vylézt (skok neexistuje,
pouze roll), grafika umí občas kouzlit fantastické scenérie, jindy je
při nejlepším průměrná (možná i podprůměrná – např. hub). Obličeje jsou
někdy špičkové (Shira, hlavní postava), jindy kvalita odpovídá řadovému
npcčku kdesi z davu od Ubisoftu Hnusný umělohmotný panák bez detailů. Nic, co by mě uráželo, koukat se na to (obecně) dá dobře.
3) Hudba je až nečekaně opulentní, jako kdyby šlo o naboostěný příběh
minimálně Mass Effectu, čemuž ale bohužel vůbec neodpovídá scénář, ani
děj ve hře, který je arénovitý a neděje se tam NIC jiného než jen
střelba.
4) Viz výše zmíněná arénovitost: V roce 2021 (a při kvalitách her jako
např. TLOU II) mi přijdou arény v Outriders až směšné… Je to tak okaté,
že má člověk chuť napsat ve zpětné vazbě vývojářům něco něpekného.
5) Gunplay mě baví…? Jo, asi jo, baví.
6) Hodně mi to smrdí Anthem – hub, svět, který jakoby má lore, ale ne
nijak extra propracovaný, který by člověka úplně pohltil, slušný
gunplay, hezká příroda, chybějící létání (čímž u mě Anthem vede). Je to
takový „anthemovitý“ trochu. A dost se bojím, že se to neuchytí…
7) Scénář psal pravděpodobně nějaký začátečník nebo k*kot. Borce na
dlouhých 31 let zmrazí paní jménem Shira. Po 31 letech – hula hop – se
borec objeví v hubu (stále mlád) a reakce paní Shiry, která přišla o oko
a vystavuje na odiv již jen své svraštělé povadlé vnady (odtud asi
pramenící přinasranost), je: „Zatímco ses válel v cryostázi, my jsme
tady vedli válku!“ AHA! A kdo ho tam zmrazil! Načež se zvedne a dál se s
vámi NEKA!
Co to jako je? No nic… Jdu zachraňovat Poláka Jakuba (KURWA!). Ne, tak
nejdu, hra mi spadne do widlí. A následně ještě asi 4x… Klid, je to
demo.Shrnutí: Baví mě gunplay, baví mě číst si v encyklopedii. Třída pyro a
její schopnosti jsou fajn. Vadí mi neskutečná arénovitost (navíc arény
jsou skutečně maličké). Vadí mi plochost scénáře a že to celé šustí
papírem a smrdí povrchností. Obávám se, že víc toho hra nenabídne, ale
strašně rád bych se pletl, protože by mě poměrně dost zajímalo, co se na
té planetě děje. Jo a to jako všechno na té planetě postavili za
pouhých 31 let? WTF?! A Outrideři se považují po 31 letech pomalu jako
za archaické prastarce z pradávné minulosti… ??? Jako odpočinková
střílečka po dlouhém dni v práci, prosím, ale jinak je to tedy fakt za
5/10 a v tuto chvíli ani o bod víc. Tedy aspoň za mě. -
-
Jo běžíš tunelem z arény do arény, kterou si opravdu nejde s ničím splést díky všude umístěným krytům. Pustí na tebe hordu a potom si to celé s úspěchem zopakovat. Gameplay opravdu hrůza, tohle už snad nemůže dneska nikoho bavit. Maximálně s kámošema(min.) po pěti pivech. Pocit se střelby je v celku uspokující, tím to celkem vytáhli. Na chvilku zabaví. K logice "příběhu" ani není co dodat, napsal jsi to přesně.
Na demo je to rozsáhlí, to se musí uznat. Nevim jak dlouho zabere dohrání, na to jsem neměl sílu.
-
-
Tady je důvod vývojářů pro ty neustálí loadingy.
Jinak nechápu, proč to neudělali jak se to dělá u jiných coop her, kdy bez shromáždění party není možné danou lokaci opustit. Tohle fakt otravný.
-
-
Me nevadi ta cutscena, me vadi ten fade to black a to jak to potom dlouho trva nez se to dostane zpet do hry.
Mam to na SSD, fakt by to nemelo trvat tak dlouho.
Zaprve by mohli zacit loadovat nektere assety predem kdyz se priblizim k tomu prechodu (Unreal Engine toto podporuje presne z tohoto duvodu) a zadruhe by mohli prehrat cutscene hned a necekat na fade out, to by hodne pomohlo.
-
Akorát že ty loadingy tam máme, ikdyž hrajeme solo . .takže jakkoli můžu výmluvu chápat, tak mě nezajímá a pro sebe ji neberu :D
-
-
Jo. Holt to vzali všechno jedním vrzem.
-
-
-
Mám úplně opačný názor než autor článku. Narozdíl od něj jsem hrál demo 8h (za různé postavy) a musím říct, že jsem ze hry nadšený a kupuju ji. A ne, vůbec mi nevadí, že je to v demu koridorová akce, naopak! Nechci na ůvodu hry běhat po otevřeném světě a hledat kde jakou pitomost, naopak se rád se nechám vést tam, kde se něco děje a vžiju se do příběhu. Takže je to více příběhu, více akce a méně hledání a bloumání po mapě.
Právě příběh a vložené cutsceny mi naprosto vyhovují, protože hraju vesměs jenom příběhové hry a bezduché střílečky typu Fortnite, CS, Warzone a podobné vůbec nehraji, protože u nich nevydržím dýl jak 10 minut.
Líbí se mi, že je hra podobná Destiny i z hlediska lootu a správy inventáře. Libí se mi i insipirace Gears Of War. Na Outriders se mi ale líbí právě možnost vybrat si z rozdílných schopností postav tu, která mi zrovna vyhovuje a větší zaměření na magické útoky spíše než na gunfight.
Za mě super a těším se na plnou verzi!
-
Sleduju ty smutné pokusy napsat něco smysluplného do podtitulků a přestože chápu, že se to mohlo jevit jako skvělý nápad... není to skvělý nápad.
Zatím vede Patrik Hajda se svým článkem o Skyrimu, který se v podtitulku zmohl už jen na "Dovahkiin!". To už tam mohl napsat třeba jestli má zítra pršet, alespoň bychom se něco zajímavého dozvěděli.
-
Taktéž mě to spíš nalákalo. Na destiny mi právě vadí to, že příběh projedeš hned a pak jen grindíš, grindíš a grindíš, aby sis unlockl jednu cutscnénu někdy možná.
Tady prostě jednoznačně projedu příběh. Spíš bych to tedy přirovnal k Borderlands.
-
-
Nějak jsem asi minul část kde se zmiňuje že to není otom, že prolítneš příběh a pak jen grindíš a grindíš vyšší obtížnosti, protože přesně tak to bude i tady. ^^
-
-
Vsimni si ze jsem rekl ne ze grindis na vyssi obtiznost, ale grindis, abys odemkl cutscenu.
Ten grind at tam je, ale at neni pribeh zamklej za tim grindem.
Navic Destiny pribeh fakt nema 35 hodin contentu.
-
-
-
Ano, hra pusobi trosku zastarale. Ano, ma ruzne hrany a veci, co by sly udelat lepe. Ale nejakym staromilskym stylem a pro me i vlastne docela sympatickym vypravenim pribehu (navzdory prehnane rozklepane kamere, ocekavane davce klise, atd.) si me demo i docela ziskalo. Ne ze bych skakal nadsenim do stropu, ale rozhodne me zaujala a vlastne se na ni i celkem tesim. :)
-
Bound by Flame ? až na to že vůbec.
-
-
Taky bych nečekal zrovna od Pavla takovou botu :) Ale i mistr se někdy utne, nemějme mu to za zlé.
-
-
Teď asi nechápu, jakou botu máš na mysli. V tom článku píšu, proč jsem si na Bound by Flame vzpomněl a i uvádím, že to samozřejmě není stejný žánr.
-
-
Ok, beru zpět, ale je to přinejmenším hodně nešťastně napsané :)
-
-
-
-
Na mě to udělalo opačný efekt. Destiny 2 je pro mě k uzoufání nudné tříačkové béčko, Division 2 jsem se přežral a Anthem je (nebo spíš byl) ...prostě Anthem. Provar. Tohle samozřejmě nemá AAA kvality, ale o to to na mě působí tak nějak upřímněji. Ano, ty loadingy jsou příšerný a prolog mě skoro donutil k odinstalaci, ale překousnul jsem to a dostal jsem dost slušnou kooperační střílečku se zajímavým příběhem a vcelku dobrými postavami. Já se těším.
-
-
Já zatím jen kouknul na kousek streamu na Twitchi a musím říct, že mě to taky zaujalo. Jsem zvědav jak to bude působit až to vydají :).
-
-
Čím skorej zakapú tieto srágory bez nápadu. Tým lepšie.
-
Pořadnejch coop shooteru je málo a konkretně destiny a gears of war me nikdy nebraly , outriders jen z dema mi prijdou mnohem zajimavejši demo na pc beželo bez jediného problemu udělal sem si 4 postavy a zkoušel coop grafika moc povedená cely ten rpg system s gearem a skill tree funguje dobře a dost pestře solo bych to asi nehral ale uz se s teammatem těsime na release