Přejít na výpis diskuzí
"Depixelizace" obrázků v zajímavém projektu Microsoftu
20.5.2015 | Adam Homola
57 příspěvků
-
Tady někdo naprosto nepochopil, proč nechat pixelart pixelartem. Já osobně ho mám rád, protože nastíní jak scéna vypadá, ale zbytek nechá na fantazii člověka. To už jsou vážně všichni tak zdegenerovaný, že si nedokážou prostředí představit bez milonu pixelů a "vymalovat" si ho podle sebe?
-
Dobra shitovka. :D Ale co by clovek cekal od Microsoftu, ze?
-
Haha ale líbí se mi co Microsoft napsal jako popisek k tý hlavě z Dooma. Takhle mi to dává větší smysl... bo sem měl pocit, že to co je prezentovaný tady na games jsou jakože TOP ukázky..
"A less successful case. Anti-aliased inputs are difficult
to handle for our algorithm. “We are doomed...”" -
No ale mě se ty pixely líbí! Starý pixelovaný textury a sprity z oldskool AAA her sou neskutečně promakaný, každej ten pixel byl ručně udělanej a promyšlenej, žádná náhoda. Ten algoritmus je jako zajímavost ok a udělá to z toho dejme tomu surealismus ale jako nějaý vylepšení bych to moc neviděl... Dooma bych si v tom ale asi na zkoušku zahrál, to zas ne že ne...
Realný využití asi taky bohužel nula, protože když timhle algoritmem proženete HUD nebo text, vyleze vám obraz od Salvátora Dalí... ale zase by to mohla bejt dobrá psychedelická zkušenost *4* -
To dělá Illustrátor taky, ne?
-
No abych pravdu řek, tak ten pixelatý obrázek vypadá líp. Ten "vylepšený" mi připomíná ošklivé online flashovky.
-
ale jo, když se to opravdu hodně odzoomuje tak to vypadá o něco líp
-
Inu, co si budeme povídat.. hnusné je to obé :D
-
Hnus, hraju Starbound a bez pixelů si ho nedokážu představit. Mám obavy, že tato metoda vyhlazování by vedla určitě ke zmatení hráče, protože některé sbíratelné objekty jsou vážně malé a to nejen ve Starboundu, ale i v jiných pixelart hrách. Navíc pixely jsou ubercool *5*
-
-
A vím, že název pixel art je poměrně nový, ale nevztahuje se jen na dnešní hry. Vztahuje se na všechny hry s pixlovanou grafikou.
-
Tvl proč do toho taháš nové "pixel art" hry?
-
-
Protože pixel je jednou pixel a je jedno jestli je z roku 1986 nebo z roku 2015. Možná kdyby sis to přečetl pořádně tak bys viděl že mluvím NEJENOM o Starboundu.
-
-
-
Tak me osobne se nejvic libi metoda hq4k.