Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No abych pravdu řek, tak ten pixelatý obrázek vypadá líp. Ten "vylepšený" mi připomíná ošklivé online flashovky.
  • Tak ať vyvíjejí dál, ale něco jinýho.
    • del0
      Souhlas. Třeba nějakej slušnej operační systém.
  • Takhle jsme si hráli třeba v Adobe Illustrator či v Corel Xara před ... 15ti lety? Vcelku obyčejná vektorizace bitmapy. Předpokládám, že pointa je v realtime využití. Problém je hlavně ale nalézt rovnováhu mezi kvalitou (detaily) a objemem dat (počet křivek). Nicméně ty příklady jsou bída, zdá se, že technologie za 15 let stále nepokročila natolik, aby přestalo platit klasické "z ho*na bič neupleteš ... a když upleteš, tak nezapráskáš (a když zapráskáš, tak budeš celej zer*anej)" :).

    Na filmové "zvětšit, zaostřit, natočit, chci vidět tvář co se odráží ve šroubku SPZky" si ještě dlouho počkáme :D.
    • YUP, souhlas.
      Navíc v pohybu by to byl strašnej bordel.
    • ucho
      Nikdy neříkej nikdy. Vezmi si, kam to dotáhla komprese videa. Tady máš celou trilogii Pána prstenů ve slušném rozlišení: 10010101.
  • Spades
    Tohle už sem viděl pár roků zpátky i s více druhama algoritmů...
  • Zabijí lidskou představivost a není to ono.... je mi nějak bližší varianta "pixel" :-)
    • Také se mi mnohem více líbí pixely.
      • Ale ucel byl, aby se to dalo promitat v koukatelny podobe...
        • Pro mě pixely koukatelné jsou. Pixelatý obraz mi vždy přišel bohatší, než vector.
  • Kozy
    WTF? Tahle zpráva je minimálně tři roky stará. Možná zajímavý ale využití minimální. Ten pixelart tam má nějakej důvod.
  • KamilZm
    Redakce se nějak probudila, tohle už je z roku 2011:
    http://i.imgur.com/WdbhGuO.png
    http://i.imgur.com/nBYawZB.png
    *1*
    • Také mám dojem, že už to tu bylo, ale nebyl jsem si jistý, jestli to bylo úplně stejné.
      • blixa
        My jsme o tom nepsali, ale je fakt, že ten výzkum je starší. Článek jsme aktualizovali - díky moc za upozornění.
  • Nemozem si pomoct ale prinos tohoto nevidim. Tie obrazky vyzeraju ovela horsie ako povodne. Nikto ich nikde nepouzije a to ten algoritmus musel byt NEUVERITELNA TAZKA a ZLOZITA praca.
    • Napríklad ja ako grafik a signmaker používam programy pracujúce na veľmi podomnom princípe na urýchlenie práce celkom bežne. A inak nemyslím si, že by sa z toho programátor nejak pos*al *7*
      • Hmmm to znie vcelku zaujimavo... bohuzial o tej praci fakt nemam tusenie :D Mne ako laikovi a obcasnemu programatorovi bez umeleckeho talentu, je to vskutku nanic.
  • Já se teda v grafice nevyznám a na pár kliků jsem schopný v opensource Inkscapu vykouzlit toto: http://i.imgur.com/26wU3Hh.png

    Počítám, že udělat ty přechody barev plynulé je pro někoho, kdo se trochu vyzná, naprostá hračka.

    Ale on to někdo někde napsal jako novinku a místní kopírovač se toho chytil (fakt není v redakci - kde bych očekával jistou orientaci v IT - nikdo, kdo by si všiml, že to není nic převratného?). A vy se furt divíte, že vám za takové informace nejsou ochotní lidi "platit" ani zobrazováním reklamy...
    • myslim ze tam slo o to aby to behalo realtime
  • No ale mě se ty pixely líbí! Starý pixelovaný textury a sprity z oldskool AAA her sou neskutečně promakaný, každej ten pixel byl ručně udělanej a promyšlenej, žádná náhoda. Ten algoritmus je jako zajímavost ok a udělá to z toho dejme tomu surealismus ale jako nějaý vylepšení bych to moc neviděl... Dooma bych si v tom ale asi na zkoušku zahrál, to zas ne že ne...

    Realný využití asi taky bohužel nula, protože když timhle algoritmem proženete HUD nebo text, vyleze vám obraz od Salvátora Dalí... ale zase by to mohla bejt dobrá psychedelická zkušenost *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit