Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nedá mi to, se nevyjádřit...
    Možná budu vypadat, že to hrozně řeším ale NESNÁŠÍM NÁSILÍ NA ZVÍŘECTVU. Vím, že je to jenom hra a že v těch dobách to byl často zdroj obživy ale prostě je to tak. V AC3 jsem lovil jen pro to, že jsem puntičkář a rád mám dohrané vše na 100% takže jsem musel. Tam se ale dalo zabíjet "čistě na jednu ránu" (ne opravdu jsem lukem neudolával losa...), ale tohle trápení žraloka, zvlášť když je kolem toho ta hromada krve se mi teda moc nezdá...*13*

    BTW nevím, asi zase budu znít divně ale pro mě Edward prostě není assassín. Jistě, je tam zmínka o tom, že se nenarodil v bratrstvu a že se k tomu dostal jako slepej k houslím ale i tak. Nevím, co jste všichni měli proti Connorovi, mě minimálně z týhle dvojice přišel jako ten lepší. Jasně Eziovi nebo Altairovi nesahají oba ani po kotníky ale sledování "růstu" Connora z chlapce v assassína, vraha vlastního otce na mě udělalo větší dojem, než nějakej pokérovanej bukanýr s úchylnýma stínama pod očima alá The Sims3... No ale i tak do toho jdu, už jen kvůli krabičce, kterou mám od všech předešlých dílů...
    • A zabíjení lidí ti nevadí? Dostat skrytou čepelí do krku, masakr strážných = žádný problém (jestliže jsi dohrál hru na 100%) a zabíjení zvířátek je zlé... Nebo to byl pokus o trolling?
      • Jé, nečekal jsem, že se tu kolem toho strhne taková diskuze *15*
        Ne, rozhodně netrolluju. A neboj ani lidi se mi nezabíjelo zrovna snadno. Prostě nepotřebuju hrát hry stylem, že po mě zustávají jenom mrtvoly. Když jsem se nedopatřením dostal do nějaký bitky, buď jsem bojoval pěstma a omračoval, nebo odzbrojoval případně hodil kouřovou bombu a utek. Pochopitelně to taky občas končilo haldou těl. Ale jinak jsi mě blbě pochopil. Civilisty jsem nezabíjel a vojáci měli výzbroj/výcvik/instrukce na to aby mě zneškodnili. Tam jsem pochopitelně zahájil obranu. Když mě napadnul vlk, nebo medvěd, taky jsem se bránil a zabil ho. Mě jen vadí, že tvor, kterej volně kdesi plave, najednou dostane harpunovou zdravici aniž by něco udělal. BTW mise jsem se snažil hrát trochu stealth a pokud jsem se někomu dostal do zad, zase jsem ho pěstma omráčil, nebo se schoval za roh, zapískal a pak omráčil... Boha lidi, to jste z těch her tak zdegenerovaný, že musíte všechno a každýho zničit?? Já jsem schopnej prohrát několik hodin denně, hraju dost ale používám u toho mozek ne jenom sílu... *5* je to tak divný??
    • Dyzzx
      Co je jak ? Ty víš že tohle byl/je zdroj obživy ale stejně by si tuhle "minihru" vyřadil/cenzuroval ? Můžu se zeptat proč ? Je to je hra tak nevidím důvod proč to cenzurovat/vyřadit. A co by mělo z žraloka téct po zapíchnutí harpuny když ne krev ? Jo asi to není reálné zobrazení lovu žraloka ale co je na týhle hře reálné.
      Osobně se aktivita lovu na žraloky a velryby líbí narozdíl třeba od těch hospodských rvaček dokážu si představit že to po nějaké době bude hodně otravné.
      • Nikdo neříkal, aby ji vyřadili, jen že se mi to nezdá, navíc to je prostě můj pocit *3*
        Je jasný, že spousta lidí, který jako první zbraň třeba v GTA vzali minigun a začali dělat po městě bordel, tohle budou brát jako běžnou součást hry ale já mám prostě ke zvířatům jistou úctu a týrání nebo nasilný smrti (třeba lopatou nebo kamenem) bych prostě trestal 1:1 Jistě, to už je trochu offtopic ale kdyby například tu minihru trochu rozvedli a nutili hráče udělat čisté zabití, jako to bylo v AC3, kde často špatně trefená kořist utekla nebo se pustila do útoku, což často končilo mojí smrtí, nehledě na to, že Connor alespoň občas pronesl jakousi motlitbu přírodě, bylo by to podle mě lepší. Navíc, za špatně zabitou kořist jsem v AC3 dostal výrazně míň, než za nepoškozenou kůži, zatímco tady mu na konci kumpáni tleskají, jakože dobrej úlovek. Ale to, že žraloka nechali skoro minutu plavat s několika šípama v těle je jaksi jedno. To už rovnou můžou být v příštích dílech býčí zápasy nebo vybíjení tuleňů...
        • Dyzzx
          No hele taky bych lidem co týrají zvířata(o lidech ani nemluvě) nejradši utrhl pracky a usekl koule. Ale pokud jde o hru tak by mi bylo jedno pokud by tam potom tu mrtvolu žraloka znásilnili. Za předpokladu že by nedělali "motion capture" z opravdovým žralokem . *1*
  • MidnighT91
    Ukažte mi idiota co se jde potápět bez nože...
  • Batman? Vždyť tam jen mačkáš tlačítko a on všechno dělá sám, ale pravda je, že tam mají aspoň nutkání chodit. Tohle (AC) je ale uplná tragedie, všechno je jen na efekt, ta "hra" má s hraním společnýho málo, tohle by mě teda nebavilo. Předminulý díl jsem bohužel koupil (a rychle zase prodal), ale to byla poslední kapka, loňské AC jsem hrál asi 10 minut a šlo to z disku a tohle zkusím, ale moc tomu nedávám, nerad ztrácím čas s hrama, které mi nemají co dát.
  • Nikdy jsem assasina nehrál, ale po tom co vidím ty souboje, tak je to naprostá hrůza bože ...
    Jak tady někdo psal .. proč nemůžou být boje na způsob geniálního batmana. Nevzpomenu si na hru, kde by mě bavilo to stejný od začátku až do konce .. spíše naopak( batman ).
    Tohle vypadá strašně jednoduše a už vůbec ne "efektivně".
  • Musím ríct, že mě video oproti mým očekáváním příjemně překvapilo. Je tu ale pár věcí, které mi asi nedovolí vcítit se do herního světa (drobnosti, ale pro to "role-play" mi připadají důležité): Proč hlavní postava neustále chodí jako Balrog z Pána prstenů? Proč by někdo na kusu písku v moři stavěl hospodu a rozhlednu? To vždycky budu muset muset zmlátit partu otrapů, abych mohl jít do hospody? Kam se poděly všechny ty věci, které získal pod vodou - to si je cpe do kalhot? Kolik těch harpun ve člunu vozí, 1000? Proč šel vlastně vymlátit to pašerácké doupě - kvůli jedné bedně? To se všechny bedny v Karibiku otevírají bouchnutím do víka? Kdo mu pořád dobíjel příruční dělo?
    Asi jsem hnidopich, ale tak nějak bych dal přednost kvalitě před kvantitou.
  • Ubisoft v Assassin's Creed 4 a Watch Dogs ukazuje porad to stejny dokola, budou ty hry vubec o necem jinem nez to co neustale ukazuji v tech desitkach videii akorat z trochu jineho uhlu pohledu? Nudaaaaa
    • Magister_Peditum
      V tom vidím i pozitivum. Nebudeme pak vědět dopředu 90% hry. *15*
      • Ale jen 100% ;D ...
      • Tak kdyby me mela cca ta desitka traileru odhalit 90% hry, tak to by asi taky znamenalo neco spatneho ne? :)
  • Všichni stale nadavaji jak nepřatele čekaji misto toho, aby bojovali... jo, uznavam, vypada to trochu podivně, ale ja se na to zkoušim divat i z jineho uhlu.

    Jak asi všichni vime, v žadnem z AC nebylo možne nastavit obtižnost a proto to vnimam takhle - postupně jak prochazime hrou, tak vždycky přichazi obtižnějši nepřatele. Třeba v AC3, ty posledni/nejsilnějši jednotky už utočily docela dost a nebylo to už tak lehke se jim ubranit oproti těm co byli na začatku. Něco jako v MMORPG - tři lvl. 1 protivniky je vždy lehči porazit než třeba tři lvl. 60.

    Takže si nemyslim, že to je až tak zle. Prostě ti bitkaři na začatku u Tavernu byli easy a třeba jednotky co budou potom dále ve hře už budou hard.

    To je jen muj uhel pohledu *1* Všechno ostatni jinak podle mě vypada skvěle
  • sakra...v kazdy blby bojovce jsou nepratele agresivnejsi...to nemohli udelat soubojovy system na zpusob Batmana? achjo...
  • Jack1947
    Nepotrebuji "videt" videa 10minutova abych vedel ze se nudit asi rozhodne nebudu...
  • BoB.2
    Zas nepřátele neutočí a jen čekaj jak prasata na porážku.
    • Ber to tak, že lidská rasa je v podstatě zbabělá a když vidíš někoho s někým bojovat, tím spíše na život a na smrt, tak doufáš, že tvůj spojenec situaci zvládne a ty zbytečně nepřijdeš k úhoně. Navíc je kolem ještě několik dalších, kteří mohou do boje vstoupit místo tebe a ty stále můžeš vyváznout bez námahy. Racionálně uvažující člověk do boje vleze pokud možno až jako poslední možnost, tedy pokud je na něj útočeno (ti nejracionálnější jsou vojáci, kteří utíkají pro pomoc). Navíc, když bojuješ, tak sice jistě oceníš nějakou pomoc, ale ne za cenu, že se tobě samotnému budou plést a ty budeš riskovat zranění vlastních lidí. Ne všechny útoky se musí řešit po cikánsku hurá všichni na něj. Nevadí mi tedy styl omezeného počtu najednou útočících, i když by hře jistě prospělo, kdyby se okounějící naučili sem tam na odvedení pozornosti seknout, kopnout, zatahat...
      • Pod téměř každým videem o AC už snad od dob AC2 byla halda komentářů o soubojovém systému a vyčkávání nepřátel ale až teď je tu nějakej osvícenej příspěvek. A to myslím vážně, beze srandy. Sice svůj podíl hraje určitě i ta casual obtížnost a pochybuju, že Ubi najal psychology, kteří radili, jak člověk reaguje v boji ale tenhle úhel pohledu je taky moc zajímavej a v reálu asi dost pravděpodobnej...
        +1
      • Když budu vidět, že můj spojenec bojuje s jedním jediným soupeřem na "život a na smrt", a já jsem poblíž a mám prostředky vhodné k boji (zbraň, ochranné pomůcky), tak využiji faktu že lidé nevidí dozadu a budu se tomu jednotlivci pořád zbaběle snažit být v zádech a jenom ho dráždit koncem své zbraně (bodat, rýpat, krátce sekat).

        Takové jednání daného jednotlice určitě nepotěší, když bude muset neustále dělit pozornost. Pak stačí aby můj spojenec konečně dokázal vytvořit větší díru a ochotně tomu jednotlivci zasadím několik hlubších ran svou zbraní (opět pokud možno ze "slepého úhlu").

        A takhle ho spolu pomalu a jistě udoláme. Ona ta krásná real videa "profík vyřídí dva a více lidí" fungují jenom tehdy, když ten profesionál stojí proti necvičeným lidem (kteří často bývají na daných záběrech pod vlivem alkoholu) a využije moment překvapení, kdy zničeho nic začne valit jako mašina, prostě protože umí (respekt, já bych to nedovedl). Kdyby to bylo "boxer proti čtyřem střízlivým členům policie ČR" (pochopitelně bez palných zbraní), tak by taková potyčka dopadla hodně jinak, prostě by ho policajti postupně utahali a buď by boxer vycouval ze situace, nebo by skončil v klepetech.

        Takže ano, v AC nejednomu hráči vadí bojová AI, protože nejenom že není ani zbla racionální, ale je prostě slaměnopanáková až do takové míry, že to dokonce začíná vadit i některým casual hráčům, kteří jinak podobně nastavenou AI spíše vítají.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit