Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BoB.2
    Zas nepřátele neutočí a jen čekaj jak prasata na porážku.
    • Ber to tak, že lidská rasa je v podstatě zbabělá a když vidíš někoho s někým bojovat, tím spíše na život a na smrt, tak doufáš, že tvůj spojenec situaci zvládne a ty zbytečně nepřijdeš k úhoně. Navíc je kolem ještě několik dalších, kteří mohou do boje vstoupit místo tebe a ty stále můžeš vyváznout bez námahy. Racionálně uvažující člověk do boje vleze pokud možno až jako poslední možnost, tedy pokud je na něj útočeno (ti nejracionálnější jsou vojáci, kteří utíkají pro pomoc). Navíc, když bojuješ, tak sice jistě oceníš nějakou pomoc, ale ne za cenu, že se tobě samotnému budou plést a ty budeš riskovat zranění vlastních lidí. Ne všechny útoky se musí řešit po cikánsku hurá všichni na něj. Nevadí mi tedy styl omezeného počtu najednou útočících, i když by hře jistě prospělo, kdyby se okounějící naučili sem tam na odvedení pozornosti seknout, kopnout, zatahat...
      • Pod téměř každým videem o AC už snad od dob AC2 byla halda komentářů o soubojovém systému a vyčkávání nepřátel ale až teď je tu nějakej osvícenej příspěvek. A to myslím vážně, beze srandy. Sice svůj podíl hraje určitě i ta casual obtížnost a pochybuju, že Ubi najal psychology, kteří radili, jak člověk reaguje v boji ale tenhle úhel pohledu je taky moc zajímavej a v reálu asi dost pravděpodobnej...
        +1
      • Když budu vidět, že můj spojenec bojuje s jedním jediným soupeřem na "život a na smrt", a já jsem poblíž a mám prostředky vhodné k boji (zbraň, ochranné pomůcky), tak využiji faktu že lidé nevidí dozadu a budu se tomu jednotlivci pořád zbaběle snažit být v zádech a jenom ho dráždit koncem své zbraně (bodat, rýpat, krátce sekat).

        Takové jednání daného jednotlice určitě nepotěší, když bude muset neustále dělit pozornost. Pak stačí aby můj spojenec konečně dokázal vytvořit větší díru a ochotně tomu jednotlivci zasadím několik hlubších ran svou zbraní (opět pokud možno ze "slepého úhlu").

        A takhle ho spolu pomalu a jistě udoláme. Ona ta krásná real videa "profík vyřídí dva a více lidí" fungují jenom tehdy, když ten profesionál stojí proti necvičeným lidem (kteří často bývají na daných záběrech pod vlivem alkoholu) a využije moment překvapení, kdy zničeho nic začne valit jako mašina, prostě protože umí (respekt, já bych to nedovedl). Kdyby to bylo "boxer proti čtyřem střízlivým členům policie ČR" (pochopitelně bez palných zbraní), tak by taková potyčka dopadla hodně jinak, prostě by ho policajti postupně utahali a buď by boxer vycouval ze situace, nebo by skončil v klepetech.

        Takže ano, v AC nejednomu hráči vadí bojová AI, protože nejenom že není ani zbla racionální, ale je prostě slaměnopanáková až do takové míry, že to dokonce začíná vadit i některým casual hráčům, kteří jinak podobně nastavenou AI spíše vítají.
  • Inquisitor
    Nevypadá to vůbec špatně. Jenom ty bitky, jak ostatní poslušně čekají až na ně přijde řada. Hrozně to bije do očí.
  • gert
    Už mě fakt nebaví, jak ukazujou všechno dopředu.
  • Jen aby se z Assassins creed nestala nějaká lodní simulace. To samozřejmě nehrozí ale myslím si že zaměřit se například na bojoví systém by taky nebylo od věci.
    • God-of-War
      Mas recht... Demence tech nepratel je fakt smesna. Tedka sem si stahnul treti dil a tam je to uplne stejny.. zabijes jedno a teprve pak utoci dalsi. Nula procent obtiznosti. Ale zase po graficky strance to je moc pekny, to je fakt.
    • To máš recht. Vypadá to parádně - atmosférou i hratelností, ale ono nasazení agresivní AI do soubojích namísto pravda už do oka bijícího 1vs1 modelu by bylo dost na místě. S tou obtížností je to v AC už od prvního dílu vcelku na ho*no, takže vesměs zaběhnutá písnička, ale zvýšit možnosti protivníků a snížit výdrž vlastních prostředků, a mohla by už tak solidní zábava získat i trochu další štávy. Ale jinak se BF jeví hodně solidně.
  • Ubisoft v Assassin's Creed 4 a Watch Dogs ukazuje porad to stejny dokola, budou ty hry vubec o necem jinem nez to co neustale ukazuji v tech desitkach videii akorat z trochu jineho uhlu pohledu? Nudaaaaa
    • Magister_Peditum
      V tom vidím i pozitivum. Nebudeme pak vědět dopředu 90% hry. *15*
      • Ale jen 100% ;D ...
      • Tak kdyby me mela cca ta desitka traileru odhalit 90% hry, tak to by asi taky znamenalo neco spatneho ne? :)
  • Loď,moře,ostrov,úkol,loď,moře,ostrov,úkol,.. Ne!Nudit se nebudeme *3* *1*
  • BoB.2
    Vždycky se strašně těším a až to přijde jsem smutnej. *14*
  • Jack1947
    Nepotrebuji "videt" videa 10minutova abych vedel ze se nudit asi rozhodne nebudu...
  • MidnighT91
    Ukažte mi idiota co se jde potápět bez nože...
  • Musím ríct, že mě video oproti mým očekáváním příjemně překvapilo. Je tu ale pár věcí, které mi asi nedovolí vcítit se do herního světa (drobnosti, ale pro to "role-play" mi připadají důležité): Proč hlavní postava neustále chodí jako Balrog z Pána prstenů? Proč by někdo na kusu písku v moři stavěl hospodu a rozhlednu? To vždycky budu muset muset zmlátit partu otrapů, abych mohl jít do hospody? Kam se poděly všechny ty věci, které získal pod vodou - to si je cpe do kalhot? Kolik těch harpun ve člunu vozí, 1000? Proč šel vlastně vymlátit to pašerácké doupě - kvůli jedné bedně? To se všechny bedny v Karibiku otevírají bouchnutím do víka? Kdo mu pořád dobíjel příruční dělo?
    Asi jsem hnidopich, ale tak nějak bych dal přednost kvalitě před kvantitou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit