Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hah katapulty s atomovejma kamenama *1* jeden takovej sutr a hradba dole *16*
  • Wow, ty katapulty musely strilet pravdepobodne vybusne kameny, jinak si to nedovedu predstavit
    • Jo taky jsem si rikal, ve skutecnosti hafo kamenu neudelalo skoro nic nebo se i od hradeb odrazily a tady se ti po jednom sutriku hradby rozleti do vsech stran jak nevim co..nemluve o tech domech.. Realita je trosku jinde... jestli teda z tech katapultu nestrileli TNT *1*
      • len tak ma napada vy ste to snad skusal ze viete ze hafo kamenov neurobilo hradbam skoro nic alebo ze sa odrazili?Aby bolo jasne nechcem hajit to co bolo predvedene ale to co tu narcisticky predvadzate vy sam je tiez pekne nechutne.
        • Staci vedet neco o tom jak se dobývaly hrady...nerekl bych, ze to co sem napsal je neco neznameho. Prave proto se ty hradby stavely, aby co nejdele odolavaly nepratelskym utokum a chranily hrad nebo mesto a nekdy prave kvuli tomu, ze hrad byl tak nedobytne opevnen nechavali utocnici obrance radsi vyhladovet, protoze jinak by nemeli sanci...vy jste si snad myslel, ze se po dvou strelach sesypou jak v tom videu tady?
          • Ještě bych dodal, že obléhací technika měla za úkol zničit především cimbuří, popř. podsebití (aby jsme si rozuměli, především tu část hradby, která poskytovala obráncům kdytí). To poté umožňovalo útočníkům celkem nerušený přístup až k hradební zdi. Obránci byli v šachu, nemohli se na hradbě krýt a byli snadným cílem pro střelce útočníků.
  • No asi takto nesudte to je to jenom naka ukaska.
    Nevim proc v dnesni dobe davate na videa,dema,bety dokud si to nevyzkosim sam plnou verzi nejdu kupovat pac to bych kupoval zajice v pytly a ne jednou jsem se spalil pr. Gothic 3 (rozchod Jowood a Piranha reknou as si koupite!!!),Mafie 2 (komercni sr.... co nam sprasily 2K divize a odchod Vavry a to tesne pred vidanim skrouhly takovejch veci ze jsem udelal vycet na A4 ktery se na netu dlouho neohral duvod pry to skodi prodeji i kdyz je to pravda napsaly mi to redaktori:) tak jak rikam nejvetsi komercni sr.. v historii ceskeho herniho byznisu),Hawx 2 (konzolova prasarna na pc se v....), atd.
    Po kvalite enginu je to na dnesni malo a dost bidne ale me nejde o kabatek ale o system celkoveho hrani.

    A to co tu kazdy popisujete je pravda ale zamyslete se jinak kde by mohl bejt kamen urazu!!!
    Co je havok co je PhysX???
    Myslite si ze to je neco revolucniho ci budoucnost ja osbne si to nemyslim did vlastne je to jenom zasuvny modul do her kde se to zameruje na model chovani ve hre ale ne podle reality ale podle nakeho skriptu co si nekdo vymyslel.
    Spise by se melo udelat spesl karta ci aby to umela graficka karta nebo procesor ktera dokaze pocitat fyzikalni zakony,Balistiku,atd. Jak uz nekdo rekl a vydeo ukazovalobarak se po kameni nikdy neroztristi na vsechny strany pokud by tam nebyl treba sud s prachem a to jeste podle zakonu urcite nebylo do vsech stran stejne daleko a to si vemte treba co kdyby ve staroveku mely zrovna svicku ci naky barel z vodou nebo tak uz by to bylo zase jine chovani ci do hradby vypalite kouly tak nekolik znich se zabori jenom do steny nez to povoly nebo taky moznost trajektorie kdy by treba upalila jenom ruzek hradby to by bylo vetsinou na jednu ranu ale tohle by chtelo aby tohle karta umela a ne ze by to vyvojari delaly je to casove narocne,slozite a stejne to neni ono pr.
    (Batlfield bad company 2 proc diz vystrelite s granatometu upalite dicinky stejnou cast v urcenem bloku proc musim vsechny v uvozovkach upalit hlavni nosnice a kort diz je naka vanice to uz ma dopad na stabilitu baraku kort diz je cihelny a dvoupatrovy nebo taky otresy po bombach atd. a to mate v kazde druhe hre zamerene na destrukce.) Tohle je i docela uz velky podel kazdy se jenom zameruje na prulom grafiky a tak dale ale dulezity je celek hlavne system a podoba enginu a ne co komu muzete upalit a dobre naskriptovat to neni to podstatne ale neni rok uz 2000 a chtelo by to trosku se zamyslet o to kam s hrama jit ono se od Crysis 1 vlastne nic nezmenilo a kazdy ma strach udelat neco noveho a radsi se vsichni drzite jednoho zaruceneho systemu did vschni jenom kopirujete moduly do svejch her a jenom sem tam obcas neco udelate sveho me se zda ze od roku 2007 se nic nezmenilo spise naopak zhorsilo a hodne me stve jak prznite sve hitovky typu Max Payne,Dragon Age,NFS serie,ATD proc musi pr. Dragon Age kazdy rok novy dil nebo Call of Duty a jeste na stejnem enginu ktery uz je vycerpan a to jenom ze zmenite nazev a par zbrani??? Did je to uplna blbost pac dobra hra potrebuje cas pohrat si stim a pokud by to tak bylo tak jako u diabla 2,Crysis,age of empires,Mafie,GTA San Andreas,Knight and Merchants ,Transport Tycoon deluxe,atd. vstoupilo by to do legendarni podoby ze hra se bude prodavat jeste 5-10 let po te a k tomu by se o ni mluvylo dalsich 20 let jaka to byla pecka je vetsi uspech nez kazdorocni dily ktere stejne za rok zapomenem a uz po nich nesteke ani pes!!! ne honem honem sup dokud hra dava chechtaky. Hra pokud se dobre udela ma vetsi zisk nez hra splatana za 1 rok. No jsem dost odbocil i kdyz je to k veci o tomhle by slo napsat klidne kniha jak se herni byznis meni od roku 90 let ci mene:) Ja osbne jinak Stronghold zboznuji osobne mam rad 1 i 2 a 3 je nejvetsi odpad sve serie. Jinak prosim pokud jsem tu dal prednost pred nakou hrou ci naopak je to pouze priklad her na ktere jsem si zrovna spomel jinak jich znam peknou radku ktere by se nemely prehlednout pokud by nekdo mel zajem o naky vicet mohu pomoct pac od roku 90 znam dobrejch 3000 her vselijakych zanru a kombinaci ktere jsem otestoval a soudil dost jich mam za svoji vytrinkou v ne male podobe a hlavne neposkozene i s bonusovym obsahem a neprodejne to je muj konicek.Tohle by mohlo bejt asi vse:)
  • pitanimal
    Ať přestanou dělat filmečky a konečně oznámí přesný datum kdy ta hra vyjde.
  • Elanius
    Tak to je hodne trapny co predvedli. Realisticnost si predstavuju opravdu uplne jinak.
    Stronghold mam rad, ale po tohle videu ... Nejaka ocekavani jsou teda rozhodne pryc.
  • Video jsem zatím neviděl...moc nemám čas,ale podívám se brzy.Jinak se těším na Stronghold 3.První Stronghold spolu s Crusaderem byli a asi i jsou nejlepší strategie co jsem kdy hrál.Takže doufám,že Stronghold 3 bude konečně další díl skvělé strategie...Stronghold 2 byla spíš jen taková atrapa nebo nevím jak to napsat.
  • vojtas562
    Proč to vypadá jak ta sračka(pardon za to slovo ale jinak se to vyjádřit nedá ) 2ka? Panebože to si furt myslej že lidi jdou jen po efektu jak jeden kámen zničí pul hradby? i s armádou.. :( *11* Pryč od tohoto a radši se pustim do crusadera :) Nekorunovanej král *14*
    PS: a to sem si myslel že tohle krásné sluneční dopoledne bude OK ale bohužel *16*
    • Kr.Pa
      Sakra souhlas
  • hlavne ty baraky se rozleti jako by to byla raketa a ne sutr z katapultu rekl bych ze ten by tam mel spis udelat diru
  • jezis on mluví uplne jak nějaký Uspávač *1*
    • Náš někdejší doplňkový vyučující na sociální komunikaci by uspal hlasem lovícího geparda. Pán z videa je ještě v pohodě *4*
  • trolo
    havok lol. to bude realita ako v oblivione ked som mohol hadzat 30kg brnenie ako jablko :D
    inac sranda ako tie domy vybuchuju z vnutra ale sak co.... aj tak sa tesim. hrady mam rad
    • tak myslim ze havoc je ok. Vzdy prece bude zalezet na implementaci. A ta je asi dosrata v obli.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit