Přejít na výpis diskuzí
Detaily o finálním Battlefield 3 DLCčku End Game
20.12.2012 | Petr Poláček
36 příspěvků
-
"End Game podle CVG a vývojářů přinese na čtyřech nových mapách nejrychlejší boje, jaké kdy BF série zažila."
To budou spawny obou stran dva metry od sebe a každá strana dostane jen jeden ticket? *15* -
-
Myslím,že v COD:MW byla strašně malá mapa a hodně hráčů.Navíc málo překážek.
Pak to bylo naprosto komické.Stačilo vzít kulomet a nějaký perk na průrazný náboje (efekt,že to prostřelí 20 zdí) a střílet někam.Pokaždé to někoho zabilo.
- Podobný strašně divoký styl mě ke hrám kde jsou boje z dnešní doby nesedí.
Výsadkové letadlo.Určitě to hodí vozidlo mezi přestřelku a někdo tam vleze,ujede 10 metru zabije dva lidi a pak to vybouchne.Když bude borec tak stihne vyskočit,hodit granát schovat se.
Tohle sedí k UT.Tam je větší odolnost možnost různě uhnout a pak se to rasí naprosto šíleně.Když jsem hrál,za vojáka tak jsem takto hrát nikdy nechtěl,ale bohužel to bylo dost efektivní na free serverech. -
-
a proc ze tu pises o CoDu? jakoze BF3 je lepsi?
BF3 je lepsi konceptem, grafikou, znicitelnym prostredim a zvukem
CoD ma v singlu epickej filmovej pribeh a ma daleko min bugu nez BF3
Vsimni si, ze na CoD jsou reklamy ve smyslu: narezovej pribeh, vsude spousta vybuchu, zachranovani sveta, coz plni. Zatimco BF3 mel bejt revolucni, paradni gamesa, realisticka (ne az tak jako arma), coz neplni diky bugum a spouste dalsich veci ani omylem.
Ve vysledku z toho mam takovej pocit, ze CoD nemuzu hrat multiplayer, protoze je mi z nej na bliti a na BF3, dice a EA sem tak nas*anej, ze na dalsi BF jim z vysoka kaslu. A ted uz jen doufam, ze arma 3 ukaze uzivatelsky vic privetivy ovladani a pokud mozno, co nejmin bugu... -
-
BF 2 mi neprisel vubec realisticky a nemel jsem z toho zazitek, jako bych si hral na realne vojaky
-
-
Měl sis stáhnout project reality a pak by jsi viděl...
-
-
Súhlasím. Project Reality bol pecka. 1 zásah, ideš k zemi. To boli prestrelky a trošku krásna odbočka od arkádového štýlu BF série. Taký projekt Reality v bf3 by tiež nebolo odveci :)
-
-
-
asi keď vyvíjajú COD štýlom ctrl+c ctrl+v asi tam tých bugov veľa nebude.
-
-
-
to už tam přece bylo, pak řekli, že to opravili a bylo to tam pořád... no a pak sem to přestal hrát a začal hatovat :)
-
Ale teď vážně, nezní to tak špatně. :)
-
-
Schválně kolik let se bude BF3 ještě hrát. Podle mě nikdy tolik jako BF2, které se kupodivu ještě hraje a serverů je ještě dost. Už je za dveřmi BF4, pak zase série DLC, kteří si mnozí nadšeně koupí a koupí si tak jednu hru opakovaně, pak příjde BF5 atd.
Jistě, BF3 má lepší engine, lepší grafiku a dají se tam řídit vozidla. Další odlišnosti od CoD jsou jen minimální... bohužel. Žádný jiný díl série se tolik nepodobal CoD. No a o SP BF3 ani nemluvě - dá si ho každý díl série CoD.
PS Nehájím CoD sérii. Jen je trochu naivní pořád tvrdit, že jsou tyhle dvě hry nějak zásadně odlišné. Nejsou. Minimálně BF3 naprosto jednoznačně směřuje k hráčům CoD a podbízí se jim a tím se také uzavřela tradice BF série. -
-
kdyby vidali editor tak dlouho ale sotva u her kde musis byt pripojen na oficialnim serveru
-
Já tede u BF2 nalézám uz minimum serveru, jen pár u Rusáku a vetšinou poloprázdné.
-
-
Zapl jsem BF2 a dal si tu práci argumenty rozporovat to, co tu píšeš. Tvrdá fakta, žádný kecy:
Je 0:23 - není tedy hlavní herní čas ani v USA, ani v Evropě. přesto:
1. Pouze pěchotních serverů, kde jsou hráči nalezeno 23 z toho na 10 serverech bylo 20+ hráčů (boty nepočítám) a z toho 5 serverů mělo 50+ hráčů.
2. Serverů s vehicly nalezeno 84 a z toho na 10 serverech bylo 40+ lidí.
3. Neustále zaplněné servery bývají mj. (žádný ruský mimochodem): Super, 2F4Y, Terra, TC-Brotherhood, =ENG=, =dmk=, =TAF=.
4. Např. Super inf. server bývá běžně zaplněný (60+ hráčů) i ve 3 ráno. *3*
5. Hrají se přitom všechny mapy vyjma map z datadisku Special Forces (škoda).
Podle mě to není špatné. Dá se stále zahrát. Když se odškrtnou filtry, stále se dá najít několik set serverů. Vybral jsem jen aktivní servery.
-
-
Samozrejme ze jsou si podobne... jsou to moderni strilecky. Ale pocit z hrani CoD a BF3 je uplne nekde jinde (alespon pro me).
-
-
I moderní střílečky se můžou sakra lišit. Není nutný, aby to vše bylo tak podobný. Že se BF série velmi přiblížila CoD nelze podle mě popřít.
-
Ty jsi asi nepochopil autora. Třeba project reality je taky z moderního válčiště. Ale porovnat ho s CoD je jako porovnávat Trabanta a Ferrari (ano ano, oboje má volant a 4 kola)...
souhlasim s autorem, cíl je jasnej, vydělat víc, než activision, originalita jde stranou -
-
Ja jsem autora pochopil a na cilu vydelat penize neni nic spatnyho to chtel kazdy dil CoD i BF3. Ja s nim jen nesouhlasim a tvrdim ze BF3 a CoD jsou dost odlisne fps a hrajou se jinak i kdyz se urcite casti mohou podobat.
-
-
-
-
Nebudem tu porovnávať COD a BF3, každý rozumne uvažujúci človek vie v čom je rozdiel u týchto hier.
Ale čo sa divím je postuj niektorých BF2 veteránov. Chcel by som vedieť, prečo im tak strašne leži kamen v žalúdku. Z môjho pohľadu (hral som chvilku bf2 a dosť dlho bad company 2) je BF3 jedna z naj MP hier aké som kedy hral. Ta hra ťa proste stále baví. Stále tam máš čo robiť, čo hrať.
Naozaj by som chcel vedieť či dôvod pre ktorý su ľudia nasratí je iba DLC.
Je to zo stran hc fanušikov len ich ortodoxný postoj, alebo jednoducho neschopnosť pochopiť, že všetko sa mení a nič nebude také aké bolo v minulosti. -
-
Už jsem to psal. Battlefield série se dle mého vkusu až moc přiblížila CoD sérii.
Jak si psal, hrál si BF BC, který je dost odlišný od BF série. Málo si hrál BF2 a asi i předchozí díly, takže si vlastně nejspíše nepoznal, co to Battlefield série je. Proto asi nepochopíš má slova, která nejsou dostatečně jasná.
A co to tedy Battlefield série je? Upřímně, já to nedokážu nějak jednoduše popsat slovy. Určitě jsou to vozidla, určitě jsou to velké mapy a určitě je to pomalejší a více taktický boj. Samozřejmě jen vozidla nedělají battlefield a samotné velké mapy nejsou tím, čím je battlefield svébytný. V BF3 jsou menší mapy než v předchozích dílech (nemám DLC) a boj je tam jednoznačně rychlejší, akčnější. Taktika je minimální (rozkazová růžice do hry přidána dost pozdě a nenabízí taktické možnosti, chybí commander či nějaké jiné taktické prvky) a boj na mě prostě působí celkově úplně jinak, než třeba v BF2 a naopak se velmi podobá tomu, co jsem zažil v Bad Company 2. Jinak řečeno, BF3 je mnohem více jako Bad Company než jako Battlefield 2 (či předchozí díly). BF2 má svou duši a kouzlo. Zatímco v BF3 vám hudební znělka nabídne nějaké prskání a bzučení, v BF2 máte krásné znělky, které si zapamatujete do konce života. To je takový příklad ukazující duši jedné hry a bezduchost druhé. Samozřejmě je to jen můj čistě subjektivní pohled - nejde o obecně platnou pravdu.
V čem ale BF3 pokračuje v tradici série jsou bugy. *1*
Když už nic jinýho, má BF3 velmi nadprůměrný engine, grafiku atd. (zvuky se mi nelíbí, nebudu je chválit) a je určitě v MP lepší než CoD (SP BF3 bylo nejhorší SP, co jsem kdy u FPS her hrál). -
Jak kolega naznacil, asi je to obrazky *6* , ja naopak odesel od bc2 davno pred vydanim bf3. A za sebe muzu s klidem anglicana rict, ze novy BF je v kategorii valecnych multiplayer fps to nejlepsi, co za poslednich x let herni prumysl vyprodukoval.
-
-
No ale jaká je konkurence, že? Všechny hry jsou si velmi podobné a BF3 rozhodně nijak nevítězí díky svému dizajnu, ale díky vyspělému enginu.
Někteří hráči by možná brali, kdyby se v Battlefieldu 3 posilovaly Battlefield prvky a tahle hra si šla vlastní cestou a ne, aby se stala dalším CoD s lepším enginem a s vozidly...
-
-
Tak já sem oproti tobě na BF2 toho nahrál poměrně dost a za sebe možu říct, že ikdyž na BF3 taky, tak dvojka byla lepší. Než sem to dostal ruky a konečně začal i někoho střílet, tak to trvalo. U BF3 mně to přijde takové podlézavé všechno a nepřijde mně, že si jde až zase tak svou vlastní cestou. Obrázek posledního dlc s borcem na motorce, jak střílí, to je kapitola sama pro sebe. Přestal sem hrát v dubnu, pak to v létě zkusil zase, dal pár her a od té doby ani ťuk a nemám ani nutkání to to nainstalovat.
Nevím, proč by HC hráči měli byt ortodoxní a nebo neschopni pochopit, že se věci mění. To že Ti někdo šáhne na tvoji oblíbenou hru z veteránů BF2 asi něco značí, když není jenom jeden. Za sebe říkám, že BF2 je lepší než nástupce v podání BF3 a můžeš si kopat, jak chceš, názory některých stejně nezměníš. -
-
Já jsem taky veterán BF série a především BF2. Nahrál jsem tam tisíce hodin + další stovky v modifikacích (PR, AIX, FH, dokonce i SG1) a tvrdím tu, že BF3 není tím, na co jsem já čekal jako nástupce BF2. Už jen ty mapy se v BF3 prostě vůbec nepovedly... Horší jsem ve fps neviděl.
Snad se jednou dočkám sice arkády (nechci umírat na jednu zbloudilou kulku), ale kde bude mít prim taktika, týmová spolupráce a kde nebude tempo hry totožné s herním tempem CoD.
-
-
-
to jsme se z těch detailů teda dozvěděli jen co je pravda
-
...shozením dopravních prostředků...
jj, samozrejmost v BF2, to luxusne DEELCE v trojke. 4ka bude asi jen techdemo... -
BF 3 se povedl na nic si nehraje jako jeho konkurenti a pritom je nejlepsi jsem moc rad ze jeste nekdo umi delat povedene strilecky a nejde to do srac*k tak jak CoD
-
-
A přitom žádný jiný díl BF série se tolik nepodobal CoD jako zrovna BF3. *7*
Mimochodem, stav komunity BF3 je žalostný. Nedávno jsem si chtěl zkusit zahrát a celá řada map se vůbec nehraje. Proč? Proč se hrají dokola pořád ty samé mapy + velmi hrané jsou mapy z DLC (hl. back to Karkand). -
-
I když se podobá CoD(jen podle tebe), tak to neznamená, že je spatný *7* . Jinak Rush a Conq. se hrajou všechny mapy, pokud si nevyfiltrujes servery bez rotace map.
-
-
Věta: "jen podle tebe" se dá tak snadno vyvrátit... Kupodivu si to myslí dost lidí. Samozřejmě je BF3 po všech stránkách vyjma SP dál než CoD, to je jasný. Ale co do herního stylu, tyhle hry jsou si velmi blízko (menší mapy než kdy jindy, úzké koridory, přidání zcela pro BF netradičních herních módů atd.).
-
-
-
-
vojaci driftujou na motorce ? tssss. dneska se kvuli detickam zmrsi snad kazda hra.
-
Chcelo by to par novych zbrani, este aspon jedno lietadlo + jeden bojovy vrtulnik. New Assignments samozrejmostou.
-
-
ve hře je taková tuna zbraní, že rozdíl mezi nimi je až na statečné vyjímky prakticky nulový. Raději budu mít pár zbraní se zásadním rozdílem, abych si pro kazdou situaci vybral tu nejvhodnější a ne být v pozici, že je jedno, kterou si vezmu.
-
-
Každej normální hráč dávno hraje Planetside 2.
-
Sice by projekt reality byl dobrý, ale nedovedu si představit co by to muselo tahat za počítač. Ale jinak máš pravdu realitka byla dost drsná a když se sešli lidi , tak vznikali špičkový momenty. Jen škoda že to mělo docela málo lidí na serverech.
-
-
Stačilo by omezit destrukci a dalo by se udělat PR v pohodě. Ono není nutný, aby všude zdi lítali jak papírovej karton... *6*
-
Tak řekl bych, že klany co hrávali BF2-PR ted hrajou Project rality pro ARMU2, nebo mod A.C.E.2
jinak nikdy v životě jsem nezažil nic, co by se vyrovnalo "herním večerům" - tj. neděle, čtvrtky, občas úterý, kdy byly servery plný klanů (v klanech panovaly přísný pravidla a hiearchie), porušení pravidel na serveru = ban
snad to ještě někdy zažiju. Mapy co maj 8x8 km, ale neni to žádnej chaos, bojuje se na logických místech...
Až přijde nová generace konzolí a HW bude nucenej jít dál, třeba se dožijem Project reality i pro BF3
-