Přejít na výpis diskuzí

Deus Ex: Mankind Divided vyjde počátkem příštího roku

16.6.2015 20:44
Honza Konfršt 28 příspěvků

Pokud byste snad čekali, že by se konference Square Enixu obešla bez prezentace nového Deus Ex: Mankind Divided, tak byste se mýlili. A to je zatraceně dobře – tuto příležitost si vývojáři ujít nenechali a vedle zbrusu nového traileru ukazujícího temnou vizi světa budoucnosti, v němž se augmentovaní...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na Deus EX MD se moc a moc tesim. Deus Ex HR byla skvela hra - hodnotim 9/10. Bavil jsem se od zacatku do konce. Uplne by me stacilo kdyby ponechali vse jako v predchozim dilu a jen udelali novvy pribeh a lokace, ale snad to jeste nejak vylepsi. Verim ze to bude pecka.
  • škoda že je hlavni hrdina takovy metrouš
    • ještě ujde, rozhodně je to větší badass než Raiden v MGS 2 *1*
  • neslibovat
  • DEHR byl propadák.
    • Největší problém je, že příběh perfektně gradoval až do chvíle kdy i podle toho co sem se dočetl došel vývojářům a scénáristům čas a nemohli implementovat snad dvě lokace a tim pádem utnuli i příběh.
      Zbytek byly malý nedostatky(nedoladěný animace pro takedown,na pc načítání lokací)
      Takže si myslím, že to byl celkem obstojnej nástupce.
    • jeanczarny
      Nevím jestli je to tím, že jsem předchozí díly nehrál (ano, jsem mlíčňák) ale já si HR užil...
      • Jack1947
        agent mlíčnák? *8*
        • Jacku jestli je mlíčnák tak Agneta znát nebude
          • Jack1947
            Lol, toho znám i já (z dovědu) ... tak jaké pak nebude.
          • Sr_Lobo
            To je ale velka skoda, este ze ho mam v knihovne na gogu protoze to je famozni zalezitost:)
      • Inquisitor
        Já jsem hrál všechny díly a tohle jsem si taky užil. Ne že by se pár věcí nedalo udělat líp, ale propadákem bych ho určitě nenazval.
    • To byl...
      Uvidíme, co teda vytřískají z té "gigantické" paměti nových konzolí - alespoň něco (lokace) by mohlo odpovídat mým představám...
      Ale fakt si nedělám iluze - hlavně o obtížnosti a propracovanosti RPG prvků/gamedesignu *11*
  • Čistá bázeň *8*
  • danny_the_hound
    Musím uznať, že s drafickým dizajnom prostredia sa v Eidose zasa poriadne vyhrali. Hlavne to mega gheto by som si pokojne vedel predstaviť zavesené na stene.
  • Jack1947
    Approved *5*
  • Keyz
    Na jaký konec z HR to tedy bude navazovat?
    • jakubc
      Jak už je v sérii obvyklé, na všechny. :-)
  • VergiliusGrey
    Kvůli tomuhle stálo zato přetrpět tu strašnou konferenci Square Enixu.
    • Sr_Lobo
      Ale prd, nejlepší byl stejně ten týpek na závěr *15*
      • fallanga
        Myslíš jediného asiata, který uměl anglicky, ale nešlo mu rozumět ani slovo?
  • fallanga
    Jsem zvědav na nové augumentace. Konkrétně na ty se zaměřením na stealth.
    • jeanczarny
      hlavně aby tentokrát byl etalth legitimní způsob průchodu hrou. Ne jak v HR kde se sice dalo projít level potichu ale boss fight se musel ustřílet a tím pádem byly veškeré investované body zkušeností do stealthu k ničemu
      • V tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=4w0Ly7pds5A se dusuji, ze hru pujde uz skutecne projit bez jedineho zabiti a to vcetne bossu. A ze tentokrat si od prvniho dne vyhradili lidi a zdroje na to, aby souboje s bossy staly za to.
      • fallanga
        Jak už říkal Lukyz, oznámili, že to opravili. Což je dobře. Když už jsem se konečně rozhodl, že si pořídím ten tajfun, tak přišel bossfight, kde nebylo možné použít augumentace. K naštvání.
        • Augmentace ti nešli použít jen proto že sis nedával pozor a nechal sis vyměnit biočip u tai yong medical :)
          • fallanga
            Sakra, tohle mi nedošlo.
      • Lukyz
        Když už to opravovali v DirectorsCut tak pochybuji, že by udělali tu samou chybu znova.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit