Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    No, teda pokud bych měl srovnat hodnocení Metra a tohohle tak by Metro mělo 9/10 a tohle 7/10 protože tak do 13kapitoply to je ještě +- zábavné a pak už je to jen opakování již splněného a žene se to dost ke konci. Snad jedině finální Boss za něco stál, jinak je to prstobol aneb kdo mlátí rychleji ten to má dříve zasebou 🙂

    To trochu zklamalo stačí mlátit a spamovat gold orbs a udolá se každý boss cože je i trochu škoda protože potvory a bosové ropzmanitý byli oproti celkerm nudnému prostředí a trochu mi to grafikou připomělo FFXV.

    Příčtě už by to chtělo něco více byt to nebyla hrozná hra jen trochu ...únavná.

  • Ilusiveman

    Tož stahuje se to. Schválně, jestli capcom zvládl zase doručit, co slíbil. 🤔

    • Ilusiveman

      Ten Vergil, je pěknéj smeták. 

  • maros.goc

    uz len za mikrotransakcie by som hre nedal ani 8l10.. ...hanba games ze ani vy ste sa nepostavili tomu hnusu ktorý aj vdaka vam sa teraz bude rozmahat ako mor... diky

    • Jack1947

      Lol tam nějaké byli ? :D

    • Murlock

      V tom nevidim problém. Socky si budou orby kupovat, majsteři si je vystajlujou tak to má bejt.

      • maros.goc

        ide o to ze si to budu socky kupovat! ako nahle Capcom uvidi ze si to ludia kupujú, bude to tlačiť do kazdej hry a stale agresivnejsim sposobom!..... spomen na prve nevinne dlc armor pre kona v Oblivione a porovnaj to s tym co tu mame dnes! 

        • iSpirit

          ne, nebude, zanikne to, protože Capcom zjistí, že nejlépe funguje hra jako RESI 2, kde máš i DLC zdarma a hra se prodává lépe než původní hra. 

          • Carnage666

            Monster Hunter měl bez placených DLC ohromný úspěch. 🙂

        • Murlock

          Spešl edice 4 byla vydána před 4 lety. Dle tvého tvrzení to vypadá, že Capcom pořádně zaspal, ale což.

          • maros.goc

            lol chceš mi povedat ze hype a očakávania tej spec edicie boli nejako vysoke v porovnani s V? neporovnateľne veci

            • Murlock

              Vypadá to, že můj comment se kompletně minul účinkem. Dám ti hint,  jdi na steam stránku MH: World nebo Street Fightera a podívej se na to kolik to má DLC.

              • maros.goc

                Reakce na příspěvek:

                ty si zasa nepochopil moj...

                • Murlock

                  Reakce na příspěvek:

                  Jestli ti vadí mikrotransakce ve hrách jako takové tak buď rád, protože herní průmysl už dávno žije v byznys modelu kde mikrotransakce je spíše menší zlo.

    • nightborne

      Hele, ta hra ti je ani jednou nenabídne, nepodsune, neodkáže na ně, ani neni nastavená tak, že bys bez nich musel grindovat nebo něco podobnýho. Kdybys o nich teď nenapsal, upřímně bych naprosto zapomněl, že tam vůbec jsou - jako položka v jednom menu, který za celou hru mimochodem neuvidíš, protože mise se spouštěj odjinud.

      Nabízí se otázka, jestli pak bylo opravdu potřeba je tam cpát, ale tak... 

      • maros.goc

        Ja tvoj nazor chapem a respektujem ale akonahle ich v hrach zacneme brat ako samozrejmosť, SP hry skoncili

        • nightborne

          Nechápej mě špatně, nesnažím se je hájit, z principu mi taky vaděj, samozřejmě. Jenom vysvětluju, proč je vcelku pochopitelný, že se o nich nepsalo v textu =).

          • Jack1947

            Tak jde o princip, nicméně nemyslím si že by se měnilo a taky že by se nějak razantně agresivněji protlačovalki přeci jenom stále se jedná o SP hry a tam by p2w mechanika zabila spolehlivě celou hru😉

  • Jack1947

    Vypadá to na super hru. Těším se.

  • nightborne

    S dovolením bych doplnil, že hra začne být OPRAVDU zábavná až na son of sparda. Minimálně pro lidi, co se řadí k fanouškům. Jednak je i devil hunter až podezřele jednoduchej a hlavně, jak píše i Gábina, první dohrání chrlí nový mechaniky a výbavu strašně rychle, člověk nemá šanci se s čímkoliv sžít a bum, novej meč a mraky komb, bum, jiná postava a další mraky komb, bum bum bum.

    Jeden playthrough trvá cca deset hodin a za celou dobu jsem neměl pocit, že opravdu vím, co dělám - ten se dostavil právě až v son of sparda, kde už hra konečně i míchá nepřátele tak, aby je nešlo nazdařbůh udrtit random tlačítkama, a je to paráda =). Krom toho, hra navíc představí celkem zásadní změnu hratelnosti pro jednu z postav až v úplně posledním bossfightu, což k opětovnýmu hraní přímo vybízí, protože pak už ji máte samozřejmě od začátku.

    • iSpirit

      Co jsem viděl třeba recenzi od Sterlinga, tak ten tvrdí, že je to nejzábavnější hra za poslední roky. Nejlepší DMC vůbec, GOTY kandidát. Takže jsem zvědav. Ta obtížnost že je to lehké, mě trošku překvapilo, to tam nezminoval.

      • maros.goc

        Sterling je sice zabavny ale ako recenzent je malo objektivny... vid jeho plackovska recenzia na Breath of the Wild, kde doslova reval ze ako je mozne ze sa nemoze splhat po skalach ked prsi... nielen ze je to klamstvo ale absolútne neochopill hru

        • iSpirit

          já s jeho názory většinou souhlasím. Jinak Zelda je přehodnocena jako všechny ty AAA sandboxy. Jeden z mála si všiml geniality Automaty a zvolil ji hrou roku.

          • 0011

            No geniality fakt nevím, já si připadal že hraju Bayonetu 1 co se bere vážně a od PC portu jsem čekal víc hlavně po technické stránce, zase to musela zachraňovat komunita. Střídání herních módů je sice fajn, ale pokud bullet hell takhle okleštím, je otázka jestli má smysl ho tam vůbec dávat. Příběh a mechaniky, hlavně "pravý" konec je zajímavý ale herně je ta hra jako bard v Baldurs Gate, takový Jack of all trades master of nothing, narozdíl od her jako právě série DMC (a Bayonetty) které nejsou schizofrenní a ví co chtějí, soustředí se na jednu věc a zvládnou jí dokonale. Chápu, že Nier fanboys jsou unešený příběhem (a zadkem) B2, ale nechápu že nevidí že herně je to průměr.

            • iSpirit

              ty vůbec nechápeš, v čem je ta hra geniální, nebudu ti o tom psát. Jen je to několikanásobně důležitější hra pro celý gaming než Zelda.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Ačkoliv iSpirit občas obhajuje úplné nesmysly, tak v tomhle případu mu musím(e) dát za pravdu. Nier:Automata je bohužel plebsem nepochopená hra, která si zasloužila titul Hra roku 2017.

              • 0011

                Reakce na příspěvek:

                Přesah do filosofické roviny je rozhodně zajímavý, ale I český Kingdom
                Come je pro herní svět důležitější než Nier nehledě na to že ho brzo
                překoná co se týče prodejů a věř mi že nemalá část hráčů nějaká
                filosofie vůbec nezajímá a koupili si to kvůli tomuž že tam jdou zničit
                šaty a B2 má hezký zadek, nebo další část co od toho z recenzí čekali
                herní nirvánu a nedočkali se - tam se řadím já. Nic mi vysvětlovat
                nemusíš, prostě tě baví ve hrách jiné elementy než mojí maličkost. Pro
                mě je hratelnost>>>>>>>>>>> všechno
                ostatn, takže když mi někdo naservíruje mix průměrné h&s a
                podprůměrné bullet hell nejsem moc nadšený, narozdíl od nového DMC což
                je velice nadprůměrná h&s.
                • iSpirit

                  Reakce na příspěvek:

                  https://www.youtube.com/results?search_query=nier+masterpiece


                  To není jenom o filozofii. Ano, ikdyž je to nejvíce filozofická hra vůbec, ale ta hra má genialní level- desing. Open-world který funguje jako metrovanie, takže víš o zkratkách, desing je zapamatovatelný. Hra obsahuje fantastický OST, propojení několika stylu hraní. 2D, top shooter, hack and slash. Gameplay je prostě top. Combat je dobře variabilní, můžeš mít tři styly, kombinovaní perků dáváš specialní ability, ve všem mnohem hlupší než např. tvá Zelda.

                  • 0011

                    Reakce na příspěvek:

                    "ve všem mnohem hlupší než např. tvá Zelda."

                    já to věděl že se nakonec shodnem 😀 ale už fakt jdu spát, shodneme se na tom, že se nikdy nemůžeme shodnout, protože u her hledáme něco jiného a každý máme diametrálně odlišnou představu o tom, co to znamená top. Dobrou noc

            • Jack1947

              Jj už to je docela nuda, pro mě zajimává hra ale abych z pocitu na ní ustříkáíval pravidelně večer do kalhot z toho jsem vyrostl, no vlastně ani mě to nikdy nějak moc nebralo, přiznávám že možná šlo o tu Androidní 2B holčinu ale ne opravdu nehraji hry kvůli nižším sukním a nějakému dekoltu vlastně by mě to ani nebavilo. Spíše to zahrálo na stranu trochu hc hráčům ale až výjde Gotry edition dám znovu. Ten souboják taky nic extravagantního nebyl spíše dost těžkopádný. Suma sumárům osmičková hra.


              • 0011

                Reakce na příspěvek:

                Já občas i hraju hry kvůli sukním a dekoltu (a klidně i víc hardcore věcem), ale zrovna Nier kvůli tomu smysl hrát nemá. Za mě za technický stav na pc při vydání 7/10 max, takhle líný port jsem dlouho neviděl a některé věci jako object popping jsou defacto nevyřešitelné ať máš sebelepší železo

                • iSpirit

                  Reakce na příspěvek:

                  tak v tom případě Zelda na Switchi za svůj stav při vydání tak 6/10. Sekaní, lagovaní, neudržení ani 30FPS, absence AA. Můžu pokračovat...

                  https://www.youtube.com/watch?v=gpqaTdflkNU

                  20 FPS. Jo, takže chápu, že jsi total N-boy, ale chce to trochu objektivity, že jo? Pokud tedy hodnotíš hru na základě technické stránky.

                  • 0011

                    Reakce na příspěvek:

                    Ne já hru hodnotím vždycky hlavně podle hratelnosti, pokud ta má mezery a navíc má technické problémy, tak to asi dobře není, ne? Moje nejoblíbenější hra všech dob je baldurs gate 2, tak nevím kde bereš toho n-boye, poníku...

          • maros.goc

            jeden z mala? vsak u vsetkych hracov hrajucich hack and slash je to kult

            Zelda BOTW nie je prehodnocovana, minimalne Sterling jej dal nizsie hodnotenie kvoli uplnym prkotinam... Je s nim sranda, ale často rozhoduje pod vplyvom vlastnej prudernosti.. Dat BOTW menej nez 9/10 ne zlocin lebo skutocne objektivne v sucasnosti neexistuje lepsie nadizajnovana akcna adventura (ak ano, ukaz) . Preto Sterling zlyhal a aj v inych ďalších pripadoch. 

            • iSpirit

              je přehodnocená a silně. 97% je úplná šílenost. Dobrých 8/10 víc ani howno. Ono šplháni po skalách není všechno, že jo? 

              • Zaho

                Reakce na příspěvek:

                A hrál jsi Zeldu vůbec, nebo jsi se díval na videa a osvojil si názory jiných lidí?

                • iSpirit

                  Reakce na příspěvek:

                  Dokonce i v 60 fps 😘

                  • Zaho

                    Reakce na příspěvek:

                    To je dobře, jak daleko jsi se dostal?
                    • iSpirit

                      Reakce na příspěvek:

                      Nehodnotim hry, které jsem nedohral.

                      • Zaho

                        Reakce na příspěvek:

                        Divné, já bych asi nehrál 40-120 hodin hru, která by mě ani moc nebavila.
                        Jedinou vyjímku jsem zažil u Skyrim, kde mě bavil začátek a když jsem tu hru z "povinnosti" dohrál, nedal bych ji víc než 5/10. No asi každý mámte něco podobného.

                        • iSpirit

                          Reakce na příspěvek:

                          ale já jsem nikde nenapsal, že mě hra nebavila. Hra je to zábavná a chytlavá, jak jsem psal, dal bych ji 8 či 8,5/10, ale prostě 97% je šílenství. Tady se nám hype a novínaři zase snažili něco nakecat. V roce 2017 vyšly mnohem důležitější hry a i lepší. 

            • 0011

              Hele pro mě osobně je BOTW jedna z nejlepších her všech dob, ale to že jí Sterling dal 7 mi žíly netrhá. Jsem si vědom toho, že je okolo něj cosi jako kult osobnosti, ale na mě to nějak nepůsobí. Nějaké hodnocení na metacriticu je mi putna že šlo o procento dolů, stále je to jedna ze zaslouženě nejlépe hodnocených her všech dob a pro mě to bude pořád jedna z nejlepších her i kdyby tomu on dal 1/10, zločin to není, ale když dal Yooka Laylee 2/10 tak jsem si ťukal na čelo, alespoň snaha o objektivitu by u herního žurnalisty měla být.

      • nightborne

        Hmm, to se ale docela divím, protože na ty základní obtížnosti odpouští fakt celkem dost... nebudu lhát, u posledních bossů jsem se cca dvakrát musel zvednout golden orbem, ale jinak (bohužel) celkem brnkačka. Na son of sparda to už nicméně neplatí a osobně bych vážně řekl, že tam teprve začíná opravdový DMC5.

        Na druhou stranu, DMC je pro mě obrovská srdcovka, počet dohrání každýho dílu je většinou dvoucifernej, tudíž někdo do toho míň zažranej to možná bude vnímat jinak =). Osobně mi vážně vadilo asi jenom to tempo. Abych to uvedl do kontextu - DMC5 má odhadem tak pětkrát víc útoků/komb/zbraní než třeba novej God of War, ale trvá desetinu času. Ta kadence, se kterou dostáváš nový věci, je fakt na hraně.

        A nejlepší DMC vůbec? Hmm. Hmmmm. Z těch číslovanejch dílů jo, pod to bych se podepsal. Ale nemůžu si pomoct, dmc: devil may cry byla skvělá, nápaditá řežba, u který mě ohromně mrzí ta nevole, co vyvolala, jenom kvůli trochu jinýmu Dantemu. Zbytečná malichernost, kvůli který si řada lidí nechala ujít fantastickou zábavu. Hodně bych se musel rozmejšlet, komu tu pomyslnou korunu přisoudit =). 

        • Derp_1337

          Taky bych DmC: Devil May Cry zatím označil za nejlepší díl série.

          (DMC5 jsem ještě nehrál, takže nemůžu posoudit)

        • Lukass

          Tak to dik,  uz v God of War me prislo par komb navic. 

          • nightborne

            No, tady to platí hlavně pro Danteho, ten toho má FAKT moc. Čtyři zbraně na blízko, čtyři na dálku, k tomu se ještě jedna z těch na blízko dělí na kopací a pěstní módy, další na různý módy živlů, a k tomu ty čtyři styly, ve kterejch má každá zbraň (a její mód) i jinej útok + mraky dalších komb ve swordmasterovi. Jak to dostaneš do ruky, je to neuvěřitelnej, fantastickej tanec, ale během jednoho dohrání na to neni ani omylem čas =). 

            U zbylých dvou postav je pak ten počet zcela v pořádku, imo =).

            Jo a btw, to srovnání s GoW bylo čistě kvůli kadenci versus herní době - opravdu tam bylo pár abilit už spíš navíc, hlavně mezi těma runovejma útokama, v dmc5 má svý využití komplet všechno =). 

            • Lukass

              Na storu je demo,  tak to dneska vyzkousim

            • iSpirit

              hlavně tedy věřím, že ten combat bude fungovat oproti God of War, který tedy rozhodně nefunguje jak má. Ono když to hraješ na normal tak je to jedno, ale přidej obtížnost, jdi na poslední Valkýru a zjistíš, že ten combat je dělaný opravdu jen na pomalé bosse a ta responze Krata je dosti mizerná.

              • nightborne

                Reakce na příspěvek:

                Valkýry mám dole všechny, samozřejmě =). Sigrun mi nepřišla nijak extra těžká, krom toho otravnýho VALHALLAAAA útoku, při kterým ale na rozdíl od svých sester nekřičí VALHALLAAAA, a to mě mátlo =). Daleko víc sem se natrápil s tou jednou, co si vyvolává ty malý hajzly, u ní sem málem překous gamepad.

                Osobně sem s bojem v GoW neměl žádnej větší problém, snad občas kromě trochu nespolupracující kamery ve vypjatejch situacích. Ale za to sem si mohl sám, řekl bych, protože sem se nenaučil pořádně používat tu rychlou otočku čelem vzad.

                • iSpirit

                  Reakce na příspěvek:

                  já ti nevím, mně na " God of War" obtížnosti dávala na dva útoky, na tom samozřejmě není nic špatného, ale ta kamera si s hráčem místy opravdu dělá, co chce a response taky není ok. 

                  Já neříkám, že je nějak super těžká, jen je to jediný boss, u kterého je prostor  progressovat. Jinak jsem dal všechny bosse na první kill až finální Valkýru.

        • iSpirit

          Tak to bylo víceméně pokaždé, že je to nejlepší na Spardu, vyjímka je trojka, tak je  dost hardcore tak nějak celá, nebo si ji tak alespoň pamatuji. 

          • uher

            Trojka zas tak hc nebyla. Tam šlo spíš o to, že obtížnost nestupňovala, ale konstantně ji držela prakticky celou dobu. Proto byla na začátku tak těžká, s tím šla ale ruku v ruce jistá nevýhoda. Pokud si vydržel úvod, kterej byl fakt silný kafe, tak už to hra dál nestupňovala a i když byla stejně těžká, tak pro hráče, kterej se přizpůsobil byla vlastně stále lehčí a lehčí až si člověk ke konci říkal, že nechápe proč měl na začátku takové problémy...

            Každopádně trojka byla po celkem nepovedené dvojce velký překvapení.

            • nightborne

              Já s hrůzou vzpomínám na tu pasáž, kdys musel znovu pozabíjet několik dřív zabitých bossů po sobě, prakticky bez healu/nákupu itemů. Tam sem se napoprvé docela solidně sekl =). 

          • nightborne

            Jop, trojka nebyla žádnej med už na první průchod =). 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit