Diablo 2: 10 důvodů, proč ho nesnáším (ale bavit mě nikdy nepřestane)
-
lol
-
Nepřečetl jsem sice celý příspěvek, ale musím se ohradit.
Mohl sis to po sobě alespoň přečíst, ty vibere. lol
-
Tak ze sci-fi arpg tu ještě je pár let starý WH40000: Inquisitor - Martyr.
-
Nepřečetl jsem sice celý článek ale musím se ohradit
1. managment invu je důležitá složka hry máš na Viber buď budeš mít charmy nebo místo v invu na šrot a navíc teď přibylo hotkey na horadriccubu takže žádnej problém nevidím
2. stamina je na nic lol když běžíš nemáš defens lol
-
Dědictví krve :) captain flies away
-
Jojo her hromada a času malá hromádka :) Taky už čekám na dvojku, abych to zase zkusil. Blade and Sword vypadá dobře, to mě úplně minulo když to bylo aktuální. Ascent byl fajn skrz způsob míření a krytí, ale začínám už být tímhle žanrem trošku unavený, takže dávám šanci hybridům jako byl třeba Riftbreaker.
Herní sucho neznám, her co bych chtěl zahrát i dohrát je stále víc než těch dopařených a to hraju od prvního halfa :D
-
Kdysi jsem četl tu nejslavnější knížku od Khaaka o Bartukově brnění a byla to taková fajn jednohubka. :) Poslední dobou sbírám artbooky. Ten od Blizzardu se všemi třemi hramí je neskutečný. :) A StarCraft i WarCraft má taky krásné obrázky. :)
-
Chystám se. :) PoE sleduji permanetně a vždy jej rozehraji na pár hodin. Asi počkám přímo na dvojku. Ten systém je fakt propracovaný a navíc je to výzva. Pamatuji si Blade and Sword (už je zase na Steamu) - i na základní obtížnost na konci všichni bossové ze všech aktů a poslední mi zdechl až po 3 hodinách čistého času. :D Myslím, že to málokdo tehdy dohrál. Chtěl bych nějaké sci-fi arpg. The Ascent je fajn, ale přeci. Starý Harbinger jsem nikdy nezkusil. Naštěstí je toho hodně v indie scéně. Bastion nebo Transistor jsou úžasné umělecké zážitky. A samozřejmě Hades... Mám asi 50 herních restů, takže jsem stále nezkusil ani bojovky typu Dead Cells. Vyrostl jsem na Contra a Golden Axe. :) Jinak ale hrají teď spíše Grand strategie a Football Manager. Takové oddychovky. Když je herní sucho, GOG knihovna už je fakt plná. To samé Steam. :D Hlavní AAA hry zkouším až s odstupem pár měsíců. U her, kde nepotřebuji zvuk poslouchám audioknížky. :) Očekávám, že u PoE to bude tak 20 knih. :)
-
Obtiznost - players X
Duriel - rezist cold - mimo jine beznyma elixirama z nej dela trivialitu
Loot - ony i bile predmety tam maji svuj vyznam, nemluve o poctu socketu v jinak obyc itemu
Beh - stamina - svuj vyznam samozrejme ma v boji - proto taky ve meste stamina neubyva
Ano 3. akt je otravny a inventar je historicky...
-
"Systém Loot 2.0 v Diablu 3: Reaper of Souls, který kvantitu lootu vyměnil za kvalitu."
Ufff, tak tahle věta hodně bolela.
-
Mne prisli diablovky vzdy take primitivne hry, hoci vcelku zabavne. Najhorsie je pre mna, ked si clovek nemoze vybrat narocnejsiu narocnost od zaciatku. To mi vadilo dost pri trojke, kedy som musel najprv hru preletiet kvoli tomu, ze to bolo lahke az prilis. Dalsie edicie Diablo 3 to nastastie odstranili a umoznili hrat vo vyssich narocnostiach hned.
-
Pokud si hrál poe jen na jeden průchod v betě, tak máš velké mezery v představě co to je propracovaný systém v diablovce, určitě zkus více, až vyjde druhý díl.
-
Ad průměrná beletrie - možná si to už jen nepamatuju, ale Království stínů byla geniální věc a to mi nikdo nevymluví :D!
-
Chůze smysl dává. Zatímco u běhu vám spadne defence na nulu, pri chůzi vám pořád zůstává. Myslím, že to samé platí u šance na blok. Horadrická kostka je super,jelikož v endgamu máte plný inventář charmu a jediným úložistem se stává právě kostka.
-
To s tim třetim aktem mam stejně. Jenom blbá řeka s okolní džunglí. :D
-
Všechny díly jsou skvělé. Diablo I je atmosférické, dvojka zase vylepšuje snad vše, a trojka zase je někde mezi klasikou a moderním přístupem.
Mám koupenou i remastrovanou edici. Dvojku znatelně vylepšuje Median XL, který doporučuji všude, kde mohu a je diskuze o dvojce. Na jedničku zase existuje Belzebub, který reší třeba tu pomalou chůzi.
Hrál jsem mnoho akčních RPG, pro mně to bude vždy boj mezi Diablem II, Titan Questem a Path of Exile. Grim Dawn je rovněž skvělý.
Path of Exile jsem hrál v první betě někdy v roce 2012/13, napsal jsem i preview a recenzi. Dohrál jsem to jen na základní akty. Takže budu muset někdy projet ten několikaletý vývoj. Úžasná práce. Momentálně se rýsuje Titan Quest II a rovněž doporučuji Achillea, který je něco mezi arpg a izometrickým Dark Souls. Velmi zajímavý bojový systém podobný Sui Generis (dnes v stále rozpracované Examině), netradiční bojový systém je i v Hellish Quart. Je docela věda udělat zábavný a propracovaný systém.
Jen drobná odbočka, jsem velmi zvědavý na dokončení Mount and Blade II a taky jak se vypořádá s Conquerors Blade a případně Chivalry II, které je hodně dobré. :)