Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Z mojho pohladu to vyzera tak ze pre  starsich hracov (kam sa radim aj ja, 40+ teda) Diablo 4 uz nie je.

    vrchol bol D2LOD resp. D2R.

    k runam sa moc nevyjadrujem, ano, zohnat spomenute runy bolo v D2LOD utrpenie, ale mam taky pocit ze itemizacia (vratane run) je zmena k lepsiemu, aj ked na dane runy som zatial nenarazil (da sa ocakavat kedze taham 20+ postav naraz a tim padom len veeeelmi pomalicky ich taham zatial v nightmare)

    Co sa tyka run v D4, par stremaerov co som zhliadol tie runy az tak nepreferuje, kedze vo vysledku ma ist o co najvacsi DMG za "sekundu" a ci prave runy ti ten dmg daju oproti gemom je otazny.

    No a to tahanie MMO prvkov V D4 je moja hrôza, zdielam nazor s recenzentom. este v povodnom D4 to ako tak slo, ale tlacit nasilu MMO partovanie do jednej z dolezitych mechanik/oblasti -Citadela do hry, to je imho uz ozaj proti mne. A druha dolezita mechanika/oblast ako Undercity na casovku je dalsia rana pod pas, Aneb ja casovky v nijakej hre nechcem/nepreferujem/neznasam.

    A aby toho nebolo malo, nielen z recenzie citam/vidim ze pribeh tam stoji za prd. cite z tych  7/10 mi nakoniec vychadza mozno 5/10, to je na Diablo ozaj slabota.

    zatial na zaver: az sa cudujem ze par skinov, mounta, petov, iny druh portalu pytaju len/"len" 50 EUR naviac (Ultimatna edicia) oprotu zakladnej cene, je priam sokujce (kedze  ten "legendarny" kon a par minci boli za 60 dolarov...), kazdopadne, za 40 EUR za datadisk mi isto nestoji. mozno 20 by bolo OK (z mojho pohladu) cize AK VOBEC ten datadisk kupim, tak az v zlave.

    • nightborne

      Zajímavej pohled na efektivitu run, ale je taky potřeba brát v potaz, že výpočet čistýho poškození za sekundu nemusí bejt úplně univerzální, jde taky o situaci, classu a build.

      S mighty throw barbarem například nosím PocXal (+20% života za utracený 200 suroviny), což znatelně zvyšuje poškození overpowerů (docela určitě víc než těch aditivních +120% overpower damage, který bych měl z rubínů). Ve druhý zbrani pak LithLac (challenging shout za 4 vteřiny bez pohybu), což mi uvolní místo na liště a můžu nosit o skill navíc, kterej opět zrychlí čištění dungu víc než holá damage.

      Tím nicméně netvrdím, že to všichni hrdinové a všechny buildy mají takhle, určitě se najdou eventuality, kdy je fakt lepší nasadit drahokamy.

      • cize runy vs drahokami = situacne, berem

        nazora na to sa, podal toho co som vide, lissia, ale neiktroy proste tie runy po vyskusani nahradili za drahokami. (a to su streameri co to mozu hrat nehorazne dlhe hodilyn ,co si ja dovolit nemozem)

    • OsamaBinBowlin

      Příběh byl okey, spíš to ale připravilo hru na další velký příběhový update. Jinak já osobně jsem se sezónou spokojený. Spiritborn je zábavný, využití run namísto gemů je podle mě velice situační, záleží na zbytku vybavení a pokud člověk neměl štěstí na vhodné staty v brnění, lze to vyřešit runami, které vám např. zapne obranné kouzlo z jiné clasy. Citadela mě nezajímá, proběhl sem to jen jednou s kamarádem. Jinak Undercity je fajn, horda taky, paragon a level systém je teď skvělý, hlavně pokud si člověk chce dělat alty. Celkově hra trpí na to že je to online, ale to už sem nějak prekousnul. 

      Co se týče mikrotransakcí, je to otřes, ale osobně se mi líbí design vybavení z původní hry, a určitě nemám potřebu jim za extra vzhledy platit, ve hře si toho nikdo nevšímá, a já určitě nepotřebuju vypadat jako např teď postavy z Warcraftu...

      • vraj pribeh das za 3 hodiny (resp. do 6h podla inych) - cize 40 eur za nic..

        a skiny nie su pre mna, upne ich obchadzam snad v kazdej hre

        • twicer

          "cize 40e za nic" mi nepřijde úplně fér tvrzení, svou hodnotu to má, ikdyž do toho příběh počítat nebudeš.

          • Runy užiješ v brnění, kde bys měl normálně natlačených 120 str/dex/int, je to další vrstva přizpůsobení.
          • Žoldáci jsou dobrá přizpůsobitelná podpora a navíc otevírají další způsob, kde můžeš získat průběžně výbavu a materiály.
          • Nová třída, mix monka a witch doctora z D3.
          • Nová lokace narvaná démony a okořenění základního mixu map co standartně běháš.
          • Undercity, funguje dobře, už od dob D2 a Baalrunů se závodilo, abys to proběhl co nejvíckrát to jde, protože ti z valné většiny nic nepadlo. Časový limit v ideálním průběhu vůbec neřešíš a funguje tam spíš jako síto, když na dané obtížnosti nemáš co dělat.
          • Dark Citadel, je obsah pro co-op, když nechceš nemusíš ho řešit a ztratíš maximálně pár vizuálních oblečků.


          Když to koupíš v bundlu, tak máš za 70e minimálně stovku hodin kvalitní zábavy.

          • z mojho pohladu, 40 za nic, kedze mi v Diablo slo aj o pribeh (mam aj nejake knizky z toho sveta precitane, a to myslim nielen trilogiu o Sin Wars).

            preferujem runy na styl D2-holt, kazdemu to jeho. Zoldaci na sposob D2 mi plne vyhovuju (ako som si vsimol, pise sa ze v D4 su ozaj len podpora, v D2 dokazali vacsinu kontentu so spravnym brnenim a zbranou vycistit aj samy). Nova classa ma nezaujima, monk z 3ky bol u mna ledva hrany (najhorsia classa imho v D3-teda pre mna). Zeby som nejak bol ohureny prostredim v D4 nemozem povedat, novy datadisk na zakalde toho co som videl ma neohuril tiez...

            Undercity- pisal som asi inde, ale casovky proste nemusim, vseobecne, nie kazdy je mixmaxer, ja hram na odpocinok ...a zabavu 

            A dark citadel je tmy padom v podstate nedostupny kontent pre mna, nechcem s agrupovat do skupin, na to mam obcasne OWko, kde je to pre mna pochopitelne a prirodzenejsie..

            cize zaver z mojho pohladu ,40 EUR za nieco coho je tam ozaj primalo a nehra to rolu (ten akoze pribeh co je len vyplnovka medzi D4 a dalsim datadiskom-podla nielen recenzie). za veci co mne viac sedia svojou mechanikou v D2 alebo za nieco co ma trizni alebo nema pre mna ziadem vyznam, resp. je pre mna nedostupne/cize ma trizni opat) Ale ako ked vas to bavi OK, ocividne uz nie som cielovka v Diablo universe


            • twicer

              Jojo, taky mám knížky a mastím to od prvního dílu. Přistupuji kté hře podobně, pro zábavu, pomalý postup, žádný minmaxing a bavím se násobně víc, než když to vyšlo před rokem zmrzačené v základu. 

              V podstatě si vyhrál jackpot, můžeš hrát D2 až do důchodu a všechno bude tak jak to máš rád a hlavně zadarmo. :)

              • Reakce na příspěvek:

                niesom si isty, ale D2R stal niekde medzi 20-40 EUR tusim, + samozne povodne D2 + D2LOD ...

                na dovazok: WOW A D2 (rozne) ma stali asi najviac mojho herneho casu ever (cize cca 30+rokov co hram PC hry)

                proste jedine co mi na D4 vyhovuje, je vacsia moznost aktivit po odohrani pribehu (+endgame) kde zial D2 uz na to nema..

                • twicer

                  Reakce na příspěvek:

                  Schválně jsem na to mrknul, původní D2 + datáč stál 50+35$, když si vezmeš kolik uplynulo času od jejich vydání, tak to, že jsou dnes za 60+40$ je malý zázrak.

                  D2 je pro mě velká nostalgie, perfektní art direction, soundtrack si pouštím dodnes, ale když jsem před 3 lety opět usednul k D2R se všemi znalostmi i schopnostmi a poprvé se dostal reálně na konec obtížnosti Hell, přišlo mi ta hra na dnešní poměry už mechanikami zastaralá, vyžadující obří časovou investici, která se odvděčí velice komorním záběrem aktivit a odměn.

                  U D4 už je vidět, že se více počítalo stím, že to někdo bude hrát ještě dlouho po dohrání, což sebou samozřejme taky nese svoje úskalí.

                  Ani u jedné ze zmíněných her bych už dnes nevydržel tisíce hodin, za což nemůžou hry samotné ale spíš já.

                  U diablovek je super, že je z čeho vybírat. Když chceš pokračovat v duchu dvojky, můžeš zůstat u ní, naštívit Grim Dawn či Path of Exile, nebo následovat cestu těchto nových pokusů.

  • Asi by se do hodnocení neměla počítat cena.  Zmínit ano, ale za půl roku bude stát půlku a body zůstanou. 

  • twicer

    Souhlas s valnou většinou recenze, už jsem myslel že ani nebude. :)

    Pár desítek hodin už jsem vtom natočil, herně je to dost dobré. Je fajn, že obsah z jednotlivých sezón nezahodili, ale zakomponovali do celkového progressu, datadisk pak působí lépe, ikdyž se sám o sobě obsahově nepředává. Z celé hry cítím podobný přístup jak u Wowka, kdy se vydávají cestou menších přídavků, místo jedné masité expanze, z které by se těžilo roky.

    Hra začíná silně zapáchat mikrotransakcemi, kde není problém nechat za set na jednoho geroje a tématicky navazujícího mounta víc, než co chcou za celou hru. Oblečky, které jsou ve hře zdarma, jsou dost přízemní a kolik jich přibylo od vydání základní hry bych spočítal na jedné ruky.

    Jsem dost zvědavý, jak se příští rok semelou s PoE2. Co se týče výdělků Grinding Gear Games nemůžou konkurovat molochu Blizzardu, ale ne že by se to nemohlo v budoucnu otočit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit