Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no, jestli to bude jak ostatní BF, kdy na 10m do protivníka z těžkýho kulometu vyprázdníte celej zásobník, ukazuje vám to, že jste pokaždý zasáhl, ale protivník si vesele skáče dál a dá vás na dvě rany, tak si takovej nesmysl rozhodně kupovat nebudu
  • Tushan
    a ja měl zrovna povolaní v bbc2 tak rád *11*

    medik z těšákem a asault *6* chjo tady se mě zdá dobrej jen support no co už
    • v BC to nebolo dobre, takto to je ako v BF 2142 a tie su upravene classy z BF 2, zo 7 ich spravili 4, takt to je najlepsie
  • Hezky rozvržené, ale i tak, snaží se udělat z unikátních tříd univerzální. To pak není týmová hra, když se hráči nemají jak vzájemně doplňovat v boji. *7*
  • S tým Sniperom a označovaním to bude asi také ako v BC2 - to znamená, že sniper nebude označovať nikoho aby mu nekradli killy. V BC2 je to tak furt, beží celý squad oproti Reconovi a on tam len stojí a zabíja ich na vlastnú päsť, samozrejme prečo by sa mal podeliť o killy, hlavne že potom dobehne ku asaultom a s výkrikom "I need ammo, give me some ammo! " ...
  • Ten kdo psal tenhle prispevek asi nehral kterykoliv bad company, pac to neni zadna novinka.
    • a hral si ty ktorykolvek "pravy" battlefield? lebo BC 2 je v porovnani s BF 2 sit
    • Já třeba žádný Bad Company nikdy nehrál, protože jej nepovažuji za nástupce BF2. Takže pro mě to novinka je.
  • že se to tu u takové arkády řeší...beztak to bude o tom, komu co sedne. Vždy mě ale pobaví titulek týmová hra. Protože je tahle hra koncipována pro masy, které nejsou schopny hrát týmově, musí vylazovat hru tak, aby si ji užil každý.

    Jinak si myslim, že BF2 celkem fungoval. Otevřenym světem i povoláními, tak jsem zvědavý, jak obstojí pokračování.
    • Tak nějak je to o těch týmech :) Vidím to na TF2 i CSS ...Třeba u CSS tam místo, aby všichni naběhli na bomboviště, kde prostřílím cestu m249, tak chodí jen po jednom, jak nějaké solo mažoretky a čekají až mě dá někdo přes půl mapy scoutem :) ... někdy bych těm lidem nejraději řekl, co si myslím o tom, když jsou zakempovaní na rodišti a nic nedělají :)
  • Trochu nerozumím té "nové" roli snipera. To jako bude moci už pouze sniper hlásit nepřátelské jednotky? Pokud ano, logika s tímto nemá nic společného a spíše bych v tom hledal kolosální selhání. Nepřátelské jednotky přeci může hlásit kdokoli. Snad by šlo uvažovat o tom, že hráči by mohli hlásit nepřátele jen do určité omezené vzdálenosti (třeba 500 metrů) a snipeři by toto omezení neměli a mohli by hlásit i velmi vzdálené nepřátelské jednotky. Takové hlášení by se hodilo především letecké podpoře. Myslím si, že povolání v BF2 byly v celku dobře nastaveny. Jen bych zrušil SpecOps - a to se tu vlastně děje.
    • Tikov
      napadlo mne- nemohli tím myslet automatické oznamování v roli snipera? Což by té roli, ale moc navíc nedávalo.
      • Zayl
        No je to nějaká chujovina, jelikož hlásit mohl ve dvojce kdokoliv, že ... celé tady to slučování mi přijde zbytečné. Už ve dvojce mohl každý dělat všechno, jen to chtělo mít skill s danou zbraní (a vhodné unlocky).

        Jediný důsledek tady tohohle bude menší rozmanitost hry.
    • v bc2 hlaseni funguje. pokud te zastreli sniper druhy kolega u tebe zarve "sniper"
      • v tom nevidím žádný valný význam. ptal jsem se na něco jiného...
  • Najviac sa mi pacia tie vase "hardcore" drby o BF3...Hlavna vec, ze BF2 je to iste co CoD, kopu zasratych kemperov so sniperkami, kopu rambo hracov a pomaly kazdy hrac vyuziva worm, delphine exploit...Je super uber hc hra, okamzite, ked clovek niekoho vidi, tak kazdy zalaha a zaroven striela.

    Dalsie deticky, co urobili z hry mytus, ako v pripade ME1 a ME2, obe rovnake strielacky, obe o tom istom, chod z bodu A do B a vystrielaj to, ale opat, niektori snilkovia bude z ME1 robit pomaly hc rpg a ze vraj sa tam tolko nestrielalo ako v ME2 a nebolo take akcne, nie, vobec, len druha polovica hry bola akcnejsia ako cele ME2 dokopy a vzdy clovek stal proti presile v pomere min 1:20 *6* *6* *6*

    Nepaci sa vam, nekupujte. To, ze nebudu mod tools, ma tak az velmi trapi, toto nie je rok 2000, kde bolo par kvalitnych strielaciek ci hier, a hral prinajmensom 2 ci 3 fps ci 2 ci 3 hry online maximalne.
    • to s tim zalehavanim me prave odradilo od MP BF2 a COD, nepočítám pocit ze střelby který se mi v BC2 hodně líbí. Z toho zalehávání mám právě obavy co bude v BF3, jestli bude situace stejna jako ve dvojce kdy někdo někoho uvidi tak okamžitě zalehne a přitom pálí, to radši zůstanu u BC2. Líbí se mi system zalehavani třeba v ARMě kde když zaleháváš tak nemůžeš střílet a nějakou dobu to trva. Přece v armádě se taky neučí když někoho zmerčím tak sebou flaknu o zem a střílím o 106. BF2 úznávám že je to parádní hra ale mě to moc nesedlo, a daleko víc mě baví BC2.
      • ked zalahnes nebudes moct strielat hned, bude to chvilu trvat kvoli animacii, takze vyvazene to bude
    • BF serie byla vzdy arkada jako remen.Kdo tvrdi opak,tak tech "hardcore" her asi v zivote moc nehral.Ale srovnavat to s Call of duty?To opravdu ne.
      Co spise vadi spouste lidem je to,ze BF3 se zatim vice podoba nejakemu prazvlastnimu mixu BFBC a COD.
      BF1942 a BF2 jsou nejlepsi dily serie a proto spousta lidi chce aby BF3 na tyhle hry navazalo,ale zatim to tomu moc nenasvedcuje.
      • Vacsina online komunity v BF2 ci CoD je rovnako blba, ak si to nepriznas, si akurat zaslepeny BF fanatik. V BF seriach mam nahratych cez 1000. Hravam obidve serie, tak CoD aj BF od zaciatku, tak to posudit viem. V kazdej hre sa najde server, pripadne lobby bud s totalnymi lamami alebo s decetnym timom, zalezi na stasti. Obe hry su plne kemperov, niektori dokonca kooperuju, kto hrava BF, vie o com hovorim, kombinacia tanku a so sniperom, ktory ho kryje nema obdoby v ziadnej hre. Obe serie mam rad a hravam, nemam problem pomenovat ako sa veci maju.
      • BF3 bude předevěším extrémně komerční titul a právě v tomto najde srovnání v CoD. Jsem si ale jistý, že pokud to Dice nezvoře a nenastoupí stejnou pro hráče stupidní politiku jako CoD (vydávání nového dílu každý rok až přesrok), bude MP daleko trvanlivější, než je tomu u her CoD. MP BF her a CoD her vůbec nesnese srovnání.
    • BF2 to same jako CoD?jde videt,ze vubec nevis o cem mluvis
  • Začínám se těšit čím dál více ... i železo zo ustojí a to je také plus :) Jen prosím vývojáře neudělejte z toho homefront, kde je vše naskriptované a nepřátelé se rodí jak vetřelec na běžícím páse :)
  • ja jsem zvedav jak to bude s temi letadly ve hre, prej ty mapy budou maly. tak doufam ze se bude dobre manevrovat. nejvetsi mapy byli snad v battlefield 1942

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit