Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Backol som to bez vahania , za tych 160 hodin cistej zabavy u DOS to bola povinnost.
  • hmm...to zní dobře, jako povídka od Lovercrafta.
    • lol *15* Dvinity a Lovecraft. Tady se vždy skvěle pobavím...
      • mazej si hrát pokemony a neotravuj v diskuzi která tě nezajímá
        • tohle nejsou pokemoni? Dyť to tak vypadá
      • no tak kvůli tě dětinskosti jsem jedničku pořádně nehrál, v případě hry za mrtváky by to snad mohlo být jiné. Do vidání budu rád naivní.
        • ou...vydání
  • Divinity original sin ma byt na PS4 a XONE, treba este pockat par mesiacov na to ako to bude hodnotene, ako sa im podarilo prerobit GUI, ovladanie a niektore mechaniky co sa s ovladacom nezlucuju. Nech to ale dopadne akokolvek, inkluzia lokalneho COOPu a to ze to chcu vydat na konzole je super. Nechapem, preco druhy diel je cisto PC, to uz mohli fakt pockat trochu casu, vidiet ako to dopadne na konzoliach a podla toho sa rozhodnut. Pride mi to smutne, tak ako druhy X-COM, ktory je tiez PC only.
    • walltar
      Tak já myslím, že pokud hra na konzolích dopadne dobře, tak jim nic bránit nebude aby i druhý díl taky eventuálně vydali na konzole.
      • Ostava mi len dufat :D
  • zajimava prace, taky by mne bavilo delat vyvojare, napadu mam spoustu, akorat neumim programovat
    • Co jsem slyšel, tak Dan Bárta taky ne a přesto vyvíjí hry. *3*
  • kolik že na toho nemrtvého museli vybrat, aby ho udělali? $100000?
    raději se soustřeďte na to, abyste odstranili chyby prvního dílu, a že jich tam bylo hodně.
    pouhé! 4 mapy. Neslaný nemastný příběh. Nezajímavé postavy. Pixel hunting.
    • Morraw
      Ty furt jedeš to samé dokola *1* 4 mapy možná byly, ty hlavní, ale hra měla spousty velkých podlokací. Kobky, jeskyně, doly aj. Změna počasí na různých částech mapy navíc napomáhala dotvářet tvář zdánlivě jednotné lokace. Jen ta první mapa mi zabrala 50h.
      Když to srovnám s PoE, tak sice mělo více map/obrazovek, ale třeba ty spojovací lokace mezi městy byly poloprázdné s málo obsahem a vesměs dost podobné. PoE jsem dohrál za zhruba polovinu času co D:OS.
      • DOS bylo natahované. Ve své podstatě to byla krátká hra, alespoň příběhově, ale natahovaná tím, že mapa byla vyplněná spoustou soubojů. Nejnudnější mapa byla ta v tom sněhu, už si nepamatuju jak se jmenovala. Taky jsem končil někde na 60-ti hodinách, 40 by bylo bývalo stačilo.
        PoE má pro mně lepší atmosféru, je temnější, je rozhodně mnohem líp napsané, má pěkné popisy u všech věcí, lokací, má lepší companiony. Neříkám že DOS byla špatná hra, ale po 40-ti hodinách mně přestávala bavit a musel jsem se do ní nutit, a to vždycky pokazí konečný dojem.
        • natahovana ani nebyla, ale kdyz clovek chodil kam nema, tak se dost natahla *1*

          (muj prvni pruchod trval dyl jak dalsi dva dohromady)
    • Tak když jsem to hrál poprvé bez češtiny, tak jsem se těšil že konečně vyřeším vraždu a sejmu bossa a byl smířenej s tím že ta první mapa je celé Divinity ... :D ...takže za mne délka více jak dobrá, možná až moc dlouhá .... Ale je to o tom kdo má kolik času. Příběh za mne supr, plný překvapení. Zajímavé postavy ... Někdo rád vdolky, jiný zase holky .. *5*
      • jj, lepsi 4 mapy plny obsahu nez 8 poloprazdnych, o pruchodu krajinou ta hra opravdu nebyla *5*
    • pixelhunt? to mi prislo akorat v ty knihovne, tam jsem dokonce vymeknul a mrk na yt

      jinak jsem nemel problem cokoliv najit
      • nejenom v té knihovně. Jeden pixelhunt byl i poměrně na počátku hry ve sklepě, kde stačilo přehlédnout pixel/tlačítko a člověk nenašel tajné dveře. Pak tam byl ještě jeden pixel hunt. Už si to nepamatuju, hrál jsem to víc než pred rokem.
        • taky si detaily uz nepamatuju, ale tyhle tlacitka byly v ramci pribehu, proto to beru jako chybu, pripadny tajny mistnosti obtizne k nalezeni byt muzou *5*
  • Zní to pěkně - má to nezbytnou logiku, a všechny tři kategorie jako dělané pro megaepické zápletky...
  • Divinity: Original Sin se povedla, doufám, že II. bude stejně dobrá. Co mi trochu chybělo v I. díle byl faktor náhodných protivníků (např. minimálně při přesunu na další mapu) - prostě nepřátele stáli pořád na stejných místech, ve stejném počtu, stejně vyzbrojeni. Jestli to II. díl napraví a zároveň zachová zábavnost hlavní dějové linie, vedlejších a souboje, min. na stejné úrovni jako I., bude to pecka.
    • byla tam vyjimka, cerveny zabaci v bazinach, co se pri priblizeni promenili v nahodne slozenou skupinku nepratel (tam se dalo nahnat dost "bonusovych "zkusenosti)
  • krásne to vyzerá, milujem hry s takýmto typom grafického spracovania
  • Karsa
    Myslím, že tohle není poslední stretch goal, kterého dosáhli. Čekám, že budou muset ještě nějaké nové vymyslet, protože 1,5M se vybere určitě :)
    A s tím T'lan Imass to není vůbec špatný nápad *1*
    • tomocz
      Pro mistra Kápě, už aby to tady bylo!
  • Jó recyklace. To je správnej přístup.
    • Když vydím ty mínusy tak to budu muset asi dovysvětlit.
      Ta recyklace je narážka na nemrtvý a ne na druhej díl.
      • Veskoslav
        V které hře můžeš hrát za nemrtvé ty recyklace?
        • del0
          Planescape, HoMaM, Warcraft 3? *1*
          • Veskoslav
            A nějaká hra, co by byla klasické RPG a nebyla stará 10 let? Navíc HoMaM neberu jako klasické RPG. Nemrtvého hrdinu jako samostnou rasu, která by měla své +-, to dlouho nebylo v žádné hře. A Dark Soul? "Nemrtvý", co sbírá duše. To taky neberu. A Warcraft 3 je strategie, Wowko MMORPG. To by jsi tam mohl dát i Dotu, protože tam hraješ za nemrtvé:) Klasické RPG jako Divinity prostě dlouho nemělo herní postavu nemrtvého.
            • del0
              Neverwinter Nights měl prestižní class Pale Master, což byl prakticky undead.
            • Kingdoms of Amalur: Reckoning

              tam to smrti zacinalo *5*
        • přece tvoje dobře známe Dark Souls, které jsi pokořil na Xboxu *3*
      • walltar
        No tak nemrtví jsou prakticky standardní nepřítel ve skoro každé RPG hře. Už to prostě patří k žánru. *1*

        Na druhou stranu si nepamatuju, jestli jsem už někdy hrál za kostřivce.
        • v Dark Souls je na tom vystavěna lore. Undead pilgrimage a jeho osudovost...
          • walltar
            Vidíš, Dark Souls jsem nikdy nehrál... Ale ten hlavní hrdina vypadá celkem masitě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit