-
Teda předtím co dokázali vývojáři po grafické a technické stránce nemůžu nic víc než jen smeknout. To jak ta hra vypadá a jak se před vámi formuje cesta.. WOW!!! To muselo dát takovou spoooustu práce.. Kdo jste někdy zkoušeli něco tvořit v UDK, CE3 nebo v jakékoliv 3d aplikaci se mnou musí souhlasit
-
-
Netuším o čem mluvíš ale asi máš pravdu +1 :D:D:D
-
-
:D Prostě jak chodíš a kolem tebe se všechno různě rozpadá přesouvá atd *1*
-
-
-
Hra je naprosto fantastická! Jsem fanouškem série od samého počátku a PC verzi (s gamepadem) posledního dílu si nemohu vynachválit - prostředí,vizuální stránka, ovládání...na jedničku. Asi naštvu hodně lidí, ale pro mne se jedná o nejlepší díl celé série. Je mi opravdu jedno, že má nový Dante "jiný skin", nechápu, proč to tolik lidí štve, je to poslední věc, na které ve hře záleží. I kdyby nový Dante vypadal jako MickeyMouse nebo Pepek námořník, je mi to fuk, když se to dobře hraje....Jestli se kvůli tomuhle nedočkáme pokračování, tak je to smutné, skončí další dobrá série a zůstane jen 156 varianta Battlefieldu.... *7*
-
Temer hned na zacatku hlavnimu hrdinovi spadne na hlavu paruka se stylem ucesu jaky mel v predchozich dilech. Rikal jsem si kdyby v tu chvili dali moznost vyberu jestli si ji chci nechat, nebylo by to vubec spatny :D (rejp). Jinak s hodnocenim souhlasim, grafika u teto hry me opravdu zaujala a to normalne na grafiku u her skoro vubec nekoukam. Gameplay to nejlepsi z DMC serie.
-
-
Gameplay je nejlepší z DmC nesérie, jinak známe jako DmFY. Ale ano, v jistém smyslu je i nejlepší z DMC série... konkrétně ve smyslu přístupnosti a lehkosti získání odměn. Dáš pár ran a jsi SSS-Sensational. V DMC4 ses musel sakra snažit abys byl jenom třeba S, natožtak SSS, Smoking Sick Style.
No, proměna DMC v DmC (DmFY) tak nějak symbolizuje proměnu hráčů. Dneska každej chce odměny (SSS) za málo námahy. A tak jim je DmFY dává plnýma hrstma. No, i DMC4 bylo přístupný, ne že ne, ale takovej SSS DmFY hráč by dostal tak se štěstím C v DMC. No a C je nic moc odměna, že jo?
A tak gameplay z DMC trochu posekáme v obtížnosti a komplexnosti a uděláme z toho God of War s Dontem a SSS pro každýho. God of War mám rád, hraje se dobře, když chce člověk vidět cool a epic filmečky bez větší námahy. Ale moc se nehodí pro hru, která nese vlajku Devil May Cry... tam ta nutnost námahy jaksi patřila.
No, CAPCOM tvrdil, že zisky na DmFY budou jakmile se prodají 2 miliony kusů. Dosavadní čísla naznačují, že 2 miliony nebudou, možná ani ne 1 milion. Mám škodolibý škleb na tváři.
Ale je fakt, že styl prostředí se jim povedl. Na PC to vypadá sakra dobře. A paruku bych zahodil, je to jen paruka. -
-
Možna budu jedinej, ale ja to kvuli SSS v rohu nehraju ...
-
-
Ne, nebudeš jedinej. Nenaznačuju, že DMC se má hrát pro SSS v rohu. Naznačuju, že DMC má dávat SSS pouze těm, co si na to budou tvrdě makat.
Takže jaksi jsi pochopil špatně, co jsem měl na mysli.
-
-
SSS dosahneš snadno, opravdu snadno na human nebo devil hunter, na nephilim to chce už špetku skillu a na další obtížnosti to už vyžaduje mít Danteho a celou serii v krvi.....čili s tvým komentářem hodně nesouhlasím.
Ale ne dnešním hráčům se nezavděčíš, když uděláš hru přístupnou pro všechny, tak ti budou fanoušci hazet hnuj na hlavu, misto toho aby si to zahrali na vyšši obtížnost.... -
-
Na nephilim jsem dosáhl SS používáním stejné zbraně a stejného komba furt dokola a jediný důvod proč z toho nebylo SSS bylo to že mi na to nevystačili nepřátelé.
-
-
-
-
Recenze je super!
Hlavně se mi líbí, jak se Aleš zastal Ninja Theory a jejich her! Já jsem fanda NinjaTheory od dob vydání Enslaved a když jsem pak dohnal Heavenly Sword, tak mě to v tom jen utvrdilo.
Co se týče hry samotné, tak k recenzi není co dodat, ta hra je vážně tak moc dobrá !
Však moje uživatelská recenze by měla být už co nevidět schválená, čeká tam už od pátku. -
-
Tak videt recenzi od zaujatyho blbce nechci...uz staci ze celou serii DMC pohrbili tymhle odfalklym odvarem.Ano boje jsou dobry ale po par hodinach nudny, repetitivny.Pribeh je uplne vedle , tak na druhou kolej.Fanousci DMC serie placou uz ted , vid metacritic.Je to jasny zly restart , bossove se chovaji jako naky pubrtaci , a to nerikam o otvarani portalu pomoci "semen" vevericky. No tohle snad svet nevidel...absulutne minus pro mne
-
-
Na metacritic má hra hodocení 85-86 %, což se moc od této recenze neliší ;)
-
tim metacritikem myslis ty kopice lidi co tomu davaj 0 a 1 ci 2ky, kdybys trochu zkoumal tak zjistis ze tyto hodnoceni jsou od lidi co maj ucet velice kratce a na triku jen jednu recenzi, takze z toho plyne, ze si par lidi vytvorilo kopici profilu a napráskali tam toto.......a to vše kvuli barvě vlasů.....proboha. Už vůbec se mi nechce rozebírat, že to že je hnědovlasý je logické a dokonce ve hre samotne dante začíná byt bělovlasý........ radsi bud fanboy zaseknuty v minulosti.
-
-
-
Já vám nevím já se na to prostě těším víc jak na AC III :) bohužel čekám na prachy hned jak je dostanu běžííím pro to... *1*
-
Hraju s joystickem a super ovládání!...jinak nechápu zakomplexovanost lidi do vzhledu postavy ...hold už nepohoníte*7*
-
-
NO jestli jsi někdy honil u her, doporučuji vyhledat lékaře;)
-
-
A to mluvíš o pár příspěvků výše o puritánství...
-
-
No já bych spíš řekl, že teď budou honit dvakrát tolik :D
-
-
Subjektivně:
Jako samostatná hra, klidně s přiznanou inspirací v sérii Devil May Cry:
Audiovisuál: 10/10 bez debat
Leveldesign: 10/10, někdo v NT snad bere houbičky ^_^
Bossové: 9/10, u některých byl potenciál troška nevyužitý
Gameplay: 9/10 rubu, rubeš, rubeme
Jako samostatná hra se jedná o neuvěřitelně chytlavě zpracovanou látku s na poměry bojovky slušně zpracovaným příběhem. -
-
Subjektivně:
Jako součást Devil May Cry (nezájem jestli "canon" nebo "not-canon"):
Audiovisuál: 10/10 bez debat
Leveldesign: 10/10, protože konečně pořádně fungují plošinovkové sekvence
Bossové: 5/10 viz komentář níže
Gameplay: 2/10 viz komentář níže -
-
Pokud se má jednat o hru ze série DMC, tak předpokládám, že bere to, co dělá sérii unikátní, poučuje se z chyb předchůdců a posouvá mechaniky zase o kousek dále.
To se neděje. Boj je například neustále přerušován přiblíženími a "minicutscénami". Rozumím, že si tyto prvky casual publikum žádá, nicméně se tak rozbíjí plynulost boje. Dantovy zbraně mají již v základu neadekvátně velký dosah a pokud jsou připočteny útoky, které nemají žádné omezení (jenom je potřeba je nabít), tak nejsou výjimkou ničivé orgie zasahující téměř celou obrazovku. Díky tomu jsou boje sice pro casual publikum přitažlivější (two buttons and I'm the king of the game, yeeehaaaaw!), nicméně se vytrácí důraz na časování a jakousi "preciznost", který byl přítomen v předchozích dílech. Apropo v těch Dante také disponuje plošnými útoky (např. Pandora v DMC4), nicméně jejich použití je pochopitelně v rámci zamezení spamu (viditelného u nového DmC) omezeno na přijatelnou úroveň, takže tvoří spíše příjemnou tečku na závěr střetu, než běžnou součást bojového repertoáru.
Další a tentokrát pro hru v DMC sérii opravdu velkou chybou jsou "color coded" nepřátelé. Pro samostatnou IP to není problém, ale právě v tom byla krása DMC - rubejte čím je libo, jak je libo, něco funguje líp, něco hůř, a možná objevíte i skrytou slabinu. Zde tento přístup padá a v ve hře s ratingem M je hráč patřičně odměněn a pochválen za to, že dokáže rozeznávat barvičky. Tento přístup je navíc asi jeden z dalších důvodů, proč mají útoky všech zbraní tak přehnaný dosah - pokud jsou casual hráči nuceni používat určité typy zbraní na určité nepřátele, tak je pochopitelně potřeba zařídit, aby bez ohledu na výběr zbraně vždy následovalo udělení zranění v dostatečně širokém okolí a bylo zamezeno pro casual hráče nepřípustné frustraci "jak mám porazit toho modrého, když na mě jdou další dva s pilou".
Bossové jsou v nové hře velmi nápadití, zejména (krypticky kvůli spoilerům) "FoxNews" nebo "Panic at the" mají atmosféru, to rozhodně. Potíž je ale právě v takovém pojetí. Bossové v sérii DMC vždy vypadali do jisté míry jenom jako "větší bráškové" běžných monster, žádné extra animačky v boji, žádné větší speciality. Vtip byl v tom, že to prostě byli tuzí bastardi a bylo potřeba se jim dostat na kobylku.
V novém přírůstku do série toto padá a bossové jsou velmi důrazně vyobrazeni jako bossové, většinou úzce spjatí s prostředím, ve kterém se boj s nimi odehrává. Proč ne, jenže na oplátku jsou jednodušší na poražení než ti v předchozích dílech a jejich poražení není dílem cviku a odhalovaní bojových mechanismů, ale spíš dílem vysloveně křičících triggerů, po jejichž aktivaci následuje sekence "rubejte si jak je libo". Jeden nebo dva takoví bossové by bylo na DmC dost, ale oni jsou naopak až na jednu(dvě) výjimky takoví všichni. Poměr je na můj vkus prostě převrácen.
Na závěr: Ringwraith má pravdu, Dante se jmenuje "Fuck you". Sám to napsal jako odpověd vyhazovači před klubem na informaci, že není na seznamu a dodal "Teď už jsem." Takže je to oficiální: nový Dante se jmenuje "Fuck you".
-
-
-
Tak 9, jo? Ty vole, Ringwraith to nevydejchá.
-
-
Já jsem tak možná posbíral partu.
Jo a teď se to docela hodí.Fuck You! -
Ale zase třeba takovej GGG bude spokojenej, že to nedostalo 8 *15*
-
-
Nejsem ta hra je strašná a hrdina vypadá děsně trapně
-
-
-
Spletl jsem se perfektni restart.Tleskam Ninja Theory a jdu rubat. *5*
-
Tak vzhledem k tomu, že jsem původní DMC nehrál, nemůžu srovnávat, ale fakt je, že mě to bavilo moc. Level design je naprosto výtečnej, nevim, co berou pánové tvůrci za drogy, ale chci to taky. Bitky - maximální řežba, podpořená hlavně moc dobře vyřešenym ovládánim (hrál jsem klávesnice + myš). Jediný, co mě trochu zklamalo, byli bossové. Jednak je jich jenom pár, jednak si jsou dost podobný, a jednak mi přišli až příliš jednoduchý. Rozhodně bych od zmetka velikosti pětipatrovýho baráku čekal, že mi dá pokouřit podstatně víc. Ale celkově parádní chytlavá rubačka, kterou jsem vypnul dneska někdy kolem čtvrtý ráno, a nestačil se divit, kolik že je hodin.