Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    ARMA 4 ještě asi dlouho nebude nebo jo ?
  • Jack1947
    To by přece už nebyla ARMA neblázni...
  • Ne.
  • Zatím se testuje nový engine, novej titul nebude hned tak.
  • Blbost to určitě není a prakticky ve všech open world hrách vývojáři šetří výkon podobným způsobem. To, že vyšší polycount upočítáme, ještě neznamená, že je správně ho počítat, když pro to není důvod. Je to totiž vždycky něco za něco. Zvlášť u obrovských map v Armě, kde je vidět, že počítače už teď neupočítají ani zdaleka celou scénu (přepínání LODů). Nově nám vanilla modely pořádně nakynuly a neutratit na vozidle díky optimalizaci n-násobně více paměti (potažmo výkonu při simulacích fyziky, penetrací, okluzí,...) znamená, že v Bohemce nedělají očividnou fušeřinu, kterou ty považuješ za OK. A to, že něco máme načteno někde v bufferu (další LODy, geometrie,...), neznamená, že na tom probíhají výpočty v každým frejmu jako u zbytku modelu, takže rozhodně má smysl modely optimalizovat i dnes, kdy nám hry běží na nesrovnatelně lepším železe než kdysi.
  • A jeste porad se ty tanky zaseknou i o 5cm plutek?
  • Jaderné hrozby, ve kterých figurují světové mocnosti jsou z principu jen divadlo. Jediná skutečná hrozba by byla, kdyby se jaderné zbraně dostaly do rukou života si nevážících teroristů.
  • “aby se nemusely "počítat" při pohledu zvenku, což je samozřejmě z hlediska optimálního výpočetního výkonu správný přístup ”

    To je docela blbost, zvlast v dnesni dobe. V jednom zaberu na prumernym enginu pri dobre odladene shader complexity muzes mit klidne i 5milionu polygonu v zaberu kamery a ani nemusis setrit vecma jako je tessalace a pod. To ovsem nic nemeni na tom, ze ten “optimalizovanej vnitrek” je stale nacten v pameti spolecne s ostatni ARMA pomocnou geometrii (tusim 12 lodu vcetne technickych??!!).

    Ten pristup je stejne spatnej, jako ma Warhorse, ktery az nakonec zjistilo, ze se jim animace nevlezou do pameti, tak ty masove bitvy nemaj, no...
  • Abrama?
  • Coffin.Corner
    Neřekl bych. Co se týče osobní výstroje a zbroje jednotlivce, stačí se podívat na vojáky zemí angažujících se v nějakých konfliktech, před rokem 2003 a o deset později. Ten pokrok je neuvěřitelně obrovský.
  • Resist, Deliverance, Dying Ember, Codename Leonardo, Cold Rising, Aegaen Spear? ... dohráno?
  • TheGGG
    porovnej si uniformy a vybavení us army vojáka dnes a v 80. letech. Pak něco piš. O dronech ani nemluvím.
    Hrál jsem wargame red dragon a 80. léta pěchota prostě působí směšně. Design helem, nočního vidění, vest, uniforem, camo, útočné pušky vše je dost odlišný.
  • Píšeš hlouposti. Interiéry jsou ve hře u všech vozidel pro všechny pozice (typicky řidič, velitel, střelec a případně i další cargo pozice) v rámci jednoho komplexního modelu. Jsou tam použity dnes běžné interiérové LODy, jako i u ostatních strojů, včetně komunitních, aby se nemusely "počítat" při pohledu zvenku, což je samozřejmě z hlediska optimálního výpočetního výkonu správný přístup (polycount interiérů se zdá být opravdu hodně vysoký).

    No a počítám s tím, že na tom nepracují samé vývojářky, jak svojí vybroušenou gramatikou naznačuješ ("...interiéry pěkně vochcalY.").
  • Lukyz
    Sem tam si pár lidí zahraje *3* *1*
  • On tohle ještě někdo hraje?
  • Enfusion je engine (případně snad jen renderer) na kterým teď běží DayZ ne? Takže to stejně nic nového není.
  • Teda Arma 3 se pěkně rozšířila... Ale chybí mi tam ten singlplayer. Nějaká pořádná a chytlavá kampaň. Na resistence s radostí vzpomínám.
  • Tak ty interiéry pěkně vochcaly. Ve skutečnosti nejsou přítomny a promítají se pouze vám pokud sedíte na řiďičovi. Pořád považuji za nejlepší vozidla v Armě 3 řadu BTR od ČSLA studia a BRDM2 od VTN studia. A nešvar z WoT v A3 pořád přetrvává, rozuměj nehmotné kanóny co můžete strkat zkrs objekty. K tomu aby byla Arma 3 superiorní chybí přitom tak málo. Spravit dynamický rozsah zvuků, aby šustění trávy nepřehlušilo těžký kulumet co po vás střílí (Squad zvuky by si měli vzít jako inspiraci), přidat animace hodu granátů a nastavení intenzity hodu, animaci ležení s raketometem atd... Zbytek chyb jako terminální balistiku, nebo medický systém si už komunita opravila pomocí ACE.
  • "Studena valka je cool" to muze o dobe, kdy se svet nachazel na prahu jaderne katastrofy, napsat jen dite.
  • To mi pripomina cast toho valecneho filmu z Bradem Pittem War Machine, kde se bojovalo o uplne bezvyznamne pozice nekde v pousti. Arma je sice mozna dobrou simulaci pechotneho boje, ale jeji slabou strankou je, ze neumeji vytvorit uveritelny strategicky scenar.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit