Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blizzard si může sepisovat co chce, když vznikli Tau, tak majitelé Blizzardu tahali po dvorku znetvořené kačenky. A být GW, tak chci po Gigerovi pěkně zaplatit za vobšlehnutí Gstealerů *1*
    Spíš čekám, že DW3 bude pjeknejfejl *9*
  • To vim. Protossove jsou v zakladu okopirovani eldari, nicmene visual a styl maji jako Tau, na toto jsem narazel.
    Nakolik je Tau rybi se doporucuji podivat do screenshotu v clanku.
  • Ve stolní hře to se lodě pořád pohybují, dokud nedáš rozkaz Full stop, ale kolem osy se při tom neotáčí, což v zájmu hratelnosti chápu, to by pak neměly moc smysl různé manévry, jako když se někomu dostaneš za záda, určitě to neni simulace, no a v Armadě můžeš zastavit kdy chceš, to je trochu divný, ale asi by to lidi nestíhali oklikat kdyby lodě musely být pořád v pohybu, věčně by byla nějaká seklá u kraje mapy
  • Neřekl bych, že se Tau inspirovali Protossy

    Protossové jsou super psykeři, Tau naopak vůbec, spoléhaj jen ba tech, Protossové jsou dobří bojovníci na blízko, Tau jsou chcípáci, Tau používaj u pěchoty primárně zbraně na dálku, Protossové jsou individuální osobnosti, Tau maj mysl ovládanou Etherealy, Protossové bojují na blízko 1vs1, Tau k tomu používají pilotované robo obleky, Protoss jsou spiš v izolaci, Tau jsou vesmírný komunisti co pod sebe berou další rasy, Protoss je prastará civilizace, Tau jsou ve 40k mlaďoši atd. Dokonce ani design lodí jim neni moc podobnej, Tau maj takovej rybì (Manta, kladivoun) jediný co naj společný je že všechno v základu barvěj na žluto, což je u Tau vysvětlený tim, že pocházej z vyprahlý planety, takže kamufláž
  • A nebo vlastne ano, pokud maji "posicni trysky" vykon hlavnich motoru, nebo jsou rovnou hlavni motory otocne, pak je neco takoveho mozne. To ale nejde nazvat "posicnimi tryskami", ty maji vykon tak na vychyleni lodi ze smeru.
    Je to ale zbytecny efekt, stejne musi pretlacit puvodni vektor.
  • To vse je mi znamo, lec WH40 v case prvni kopirky, starcraftu 1, byl jinym, nez je dnes.
    Tau se inspirovali protossy az zpetne, da se to dle vyvoje visualu dohledat. A jeste donedavna byla jejich technika podobneho vzhledu, ale bez tolika modrych vyboju a sklenenych pruhledu. Vlastne do odkazu prazdnoty :)
  • Ne. To je to co pisi v predprispevku. Posicni trysky otoci kosmickou lod, ale ony ji jen otac kolem osyi, ona vsak leti dal puvodnim smerem. To, ze je tomu v atmosfere tak, jak vsichni intuitivne zname je tim, ze letouny ve vzduchu pluji, opiraji se o nej.
  • walltar
    A nebo by použilo poziční trysky ke zbrzdění a zároveň by otáčelo. Záleží jen na tom jak jsou poziční trysky silný.

    Pokud máš dost silný poziční trysky, tak ti nic nebrání lítat ve vesmíru úplně stejně jako letadlo v atmosféře.
  • walltar
    Tak Starcraft je hra hodně inspirovaná Wh40K univerzem...

    Stejně jako Warcraft vznikl, na inspiraci (Pokud si pamatuju správně, tak Blizz chtěl původně dělat Warhammer hru, ale nedostal licenci, nebo na Wh hře pracoval a licenci mu vzali) klasického Warhammera.

    Takže nevím, jestli jsou nějaké žaloby na místě... I když je pravda, že poslední dobou se Games Workshop nějak roztahuje. *1*
  • Kdyz vidim design tech Tau lodi, to vypada ze vsichni sepisuji recenze a Blizzard zalobu. Uz tam chybi jen Artanis a ten sarkasticky Dark eldar.
  • "Rychla otocka" stylem letounu take "plujiciho" v atmosfere je u kosmickeho plavidla nesmysl. Kdyby se otacelo, stale leti puvodnim smerem, muselo by zabrzdit a zapocit zrychlovani novym smerem.
  • Kroot warsphere a demiurg stronghold class. Tau potřebují poladit, hrozne kraji na dálku.
  • 3D nee, stolní hru taky hraješ na 2D ploše, taky je dost inspirace námořníma bitvama navíc ty různý manévry jako rychlá otočka by z toho udělaly peklo
  • Teď jsou na řadě Nidi, skončili v hlasování těsně za Tau

    Nekroni budou hrozně op, už teď slyšim ten brekot *1*
  • Docela se hra od vydání posunula dobrým směrem, taky sem tam pár desítek hodin strávil, jen doufám že přijdou i další, hrozně bych chtěl aby udělali Necrony
  • Jj, taky jsem koukal, pěkná exotika *4*
  • DekkerDave
    Vidím dobře demiurgský a krootský lodě? No, ještě jsem to nekoupil, ale...
  • Mne by se libilo spojeni homeworldu (cili staveni zakladny v 3d vesmiru) s touto hrou (souboje s mikromanazmentem abilit a rpg prvky; treba jako jste ve warcraftu 3 taky levelovali hrdiny). Tady tohle sice nebylo spatny, koupil jsem to v early a par desitek hodin tam mam ale pak se dostavil stereotyp.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit