Do Japonska se na Valentýna nevydáme. Assassin's Creed Shadows hlásí další odklad
-
Doufejme ze hra neuspeje a Ubisoftu se ujme npr. MS… dobrou hru Ubi neudelal tak 10 let takze drzet ho v tomto stavu pri zivote je jen trapení
-
Tezko, KDC bude mit urcite uspech u nas, mozna stredni evropa ale ve svetovem meriku nikoho nezajima a pro opravdove AAA studia a hry neni konkurenci uz vubec
-
Já mám rád open world hry, ten core gameplay. Velký svět, spousta aktivit. Takové jsou všechny tyhle hry a Ubi má největší portfolio.
Jsem rád, že se vydali cestou velkého otevřeného světa. Tohle jim jde a ta šablona je dobrá a stejná pro všechny tyhle hry. Tsushima/Horizon/Shadow of Mordor atd.
Pro mě je AC ten historicky setting, tohle nikde jinde nezažiju a vždy se každý díl hraje trochu jinak. Pro mě to není, že assassini a plížení. Ty hry se vyvíjejí. Jen u Valhally se mi už pak přejedl ten dodatečný obsah.
Edit. Nicméně věřím, že to chce pomalu další reset jako v případě Origins. Ale ten přijde nejdříve po Shadows.
-
Bohužel série AC má svoje skalní hráče, kteří koupí každý nový díl bez ohledu na kvalitu. Pár miliónů takových hráčů se fakt najde.
Můžeme debatovat nad tím, jak jsou díly AC čím dál tím horší, ale ti lidé to vždycky koupí. A pak se budou ještě chlubit, jak "zase" pročistili tu open world mapu na 100%.
Teď je jenom otázkou, jestli těch pár miliónů prodaných kopií jim bude stačit k tomu, aby zaplatili předražený vývoj, marketing a ještě něco na tom vydělali...
-
"Yasuke: afro samuraj" existoval asi stejně tak jako "Abraham Lincoln: Lovec Upírů". 😉
Jako postava s tím jménem v historii skutečně existovala. Ale dělala úplně něco jiného než to, co se ukazuje v hrách či ve filmech.
-
Tak nedá se říct, že by zrovna všichni nenáviděli Ubisoft. Ubisoft má svoji stálou hráčskou základnu, který koupí prakticky každý díl bez ohledu na kvalitu. Pár miliónů takových lidí se najde. A tihle lidé chrání Ubisoft od krachu.
Jediné co se liší, jestli tihle lidé koupí hru hned při vydání (nebo jako předobjednávku) a nebo jestli počkají až to bude ve slevě.
-
No myslím, že jsi kápnul na problém Ubisoftu. Unity a AC2 (a Brotherhood) byly možná legendární. Ale ty hry vyšly před 10 až 15 lety.
Od té doby Ubisoft vydává pořád stejné hry dle nějaké šablony. Sice tvrdíš, že se "v rámci série snaží inovovat" , ale těch změn je strašně málo.
A ve spoustě případů ty změny byly spíš na škodu než k užitku. Třeba jak v Oddyssey pokazili systém plížení, který skvěle fungoval v Origins.
-
Tak Valhalla byla velebená, protože v té době byla "cool" vikingská tématika. Takže se to svezlo na současném trendu.
Navíc přišel Covid a lidi byli zavření doma, takže mnohem více lidí ocenilo hry. Takže hry chválili i lidi, co normálně moc nehrajou. To dohromady zapříčinilo úspěch Valhally. Ale ta hra jinak nebyla ničím moc vyjímečná. Prostě typická Ubisoftí ha podle šablony.
-
A nejlepší je, jak se ti kritici zapřísahají respektem k japonské kultuře, když sami Japonci mají několik vlastních děl, kde z něj jasného samuraje udělali taky.
-
Ale, nalejme si čistého vína...ty si na tú hru taký nadržaný, že by si to kludne hral aj za eskimácku babičku, len aby ludia nepindali, aby to už koneče vyšlo...😉
-
Corvusi klídek...ja tie decká chápem, nie nikdy to neskončí...
Vo feudálnom japonsku bol jeden černoch a Ubisoft sa rozhodol, že keď chceš byť v AC samuraj, (prvý krát vôbec) musíš to hrať za neho...že by chceli osoviť konkrétnu cielovú komunitu ??
Asi ide o to, ako sa to naservíruje. V Mafii 3 mi to nesadlo, a neviem či by mi to sadlo v Shadows, ale ja som prešiel na VR hry, takže to asi nikdy nezistím, a môžu si to odkladať, do kedy chcú...
Mimochodom, nie je výraz černoch už zakázaný (aby som bol trendy) ?? Divná doba...😬
-
podobne blitky citam kazdym dielom...a svete div sa kazdy sa predava lepsie...a ja stale marne cakam az mi niekto ukaze tych original obycajnych japoncov ktorym to tak strasne vadi
-
hej..jak sa opvazuje mat hranie ako hlavny konicek a komentovat to na hernom webe
skor ma zaujima co tu hladas ty, ty nadclovek s realnym zivotom
-
AC jsem kupoval při vydání, několik dílů i jako předobjednávky. Syndicate třeba mi nepřišlo vůbec tak špatný, jak se o něm mluvilo v diskusích. U Origins jsem zase nechápal adorování příběhu, který měl strašný scénář. Pak jsem s notnou skepsí koupil Odyssey, protože Ubi tvrdil, že AC vyjde jednou za 2-3 roky a nakonec po roce šup další díl. Ta 8-9 hodnocení jsem nechápal, v tý hře kompletně roz.rdali stealth i téměř vše ostatní, co fungovalo u Origins. Valhalla byla i zde na games velebená, zkusil jsem, když byla ve volném víkendu. Hrůza. Teď vyšlo na Steamu Mirage, tak jsem to koupil a zatím se mi to líbí, hlavně to pomrkávání k hráčům původních dílů. Na Shadows jsem zvědavý, ale asi už nikdy od Ubi nekoupím nic za plnou cenu.
-
Haha, myslíš že fakt HRAJE HRY? Tak to je mega nolifer a trapák. Nechápu co tady na našem rybářském serveru vůbec dělá.
-
Na tebe je poplatný anglický pojem "bootlicker".
-
Myslím, že nejen první měsíc 😀 což teď bych si to konečně mohl zahrát na plné detaily. Optimalizace nových her je obecně za poslední roky tristní.
Jako jo WD nebo Division vypadaly v realitě o něco jinak než v prvních hype trailerech a očekával jsem od těchto her více, ale v WD i Division jsem se vyblbnul a to mi stačí.
Jako nesnazim se tu obhajovat technickou stránku her a jiné praktiky, ale všechny hlavní hry od Ubi jsem dohrál a AC série je srdcovka u které nechci aby skončila
-
A i to, že první měsíc vydání bylo Unity nehratelné si nějak zapomněl zmínit.
WD fakt nebyla inovativní akce:) Z celého konceptu hackování atd. zbylo jenom torzo.
-
Syndicate jsem dohrával an sílu, ale co-op v Unity nebo MP v AC2/Brotherhood jsou legendární.
Watch Dogs v době kdy kralovalo GTAV byla inovativní městská akce a stejně tak parádní mulťak. Legion je třeba bída, to jsem ještě ani nedohrál.
FC jsem dohrál hned jak vyšlo a bavilo mě hodně díky tomu jak bylo podobné FC3, jen bylo moc jednoduché.
Ty kecy a co zkouší jako NFT neřeším, ale to co dostanu jako hráč na stůl. Za AC serii jsem rád. Nic takového neexistuje
-
To s tím nemá nic společnýho. Ale klidně v týhle debatě můžeme pokračovat po launchi.